Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 285
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 810
  • Мнения: X
Що толкова евтино? Поне 4000.

# 811
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
1.9 л. - 118 к.с. бензин-газ  седан е и 2000 г.

А тово което се търси е над 320 и купе и фейслифт 2003г. поне - основно след проучването ми.
И се смята за много елитно сред бмв купувачите да е нов внос.  Не искат карани тук.

Та реших да смъкна на цени Монтана-Лом.

# 812
  • Мнения: 29 316
2000 г. си е на почти 20 г. Колко км. е?

Не знам как вървят цените, пробвай на над 3 с евентуален коментар.

# 813
  • Мнения: X
Кофти кола. Може да е много запазен екземпляр, но потенциалните клиенти са такива каквито ги описваш.
Според мен пробвай друг вариант да я продадеш.
Виж някой клуб, който се занимава с дрифтинг. Да погледнат на колата технически, а не газарийската.

# 814
  • Мнения: X
1.9 л. - 118 к.с. бензин-газ  седан е и 2000 г.

А тово което се търси е над 320 и купе и фейслифт 2003г. поне - основно след проучването ми.
И се смята за много елитно сред бмв купувачите да е нов внос.  Не искат карани тук.

Та реших да смъкна на цени Монтана-Лом.
Май видях обявата. Мен лично би ме спрял лекият удар отзад вляво и грозната дупка на мястото на CD-то. За 200-250 лв оправяш калника и бронята, за 20-30 лв един оригинален касетофон/радио, слагаш нови снимки направени не на тоя кален паркинг, а на някое по-приветливо място ... съответно вдигаш цената малко и ще видиш как ще започнат да звънят. M43 е страшно здрав и евтин за поддръжка двигател и все още се търсят, но е добре да има някоя екстра отгоре, а твоята ги има - климатроник, подгрев седалки и мултиволан (ако гледам правилната обява разбира се).

# 815
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Бъркаш обявата. 

# 816
  • Мнения: X
Кофти кола. Може да е много запазен екземпляр, но потенциалните клиенти са такива каквито ги описваш.
Според мен пробвай друг вариант да я продадеш.
Виж някой клуб, който се занимава с дрифтинг. Да погледнат на колата технически, а не газарийската.
Правилно. Купчина ламарина която може на части да извади повече пари.

# 817
  • Мнения: 3 732
Оня ден си купих добавка за радиатор, да спре теча. Вчера ходих до сервиза да ми покажат къде точно да я сипя - кое е радиатор. Трябвало колата да е студена макар на упътването да пише на запален двигател с повишено внимание. Даже майстора поиска да види добавката - правилната е. Днес опитах, не стана.
Първо на студено - не гълта, пълно е с антифриз. После я запалих - пак не дърпа.
Забелязах, че на работеща кола в горния ляв край единия от маркучите капе. Не мога да обясня точно кой е.
Оня ден като ходих майстора каза, че маркучите са за смяна. Така смята и бившия й собственик.
Утре съм  почивка и ще ходя до сервиза за смяна на маркучи. Колко да си приготвя?

Къде бъркам та не мога да изсипа добавката?


П.П.
Докато се ровех в нета да видя кое е радиатор (не намерих), открих, че моята кола е произвеждана от 05/2000 до 12/2004. Как да намеря на български защо е спряно производството?
Поне намерих една от причините толкова рядко да ме има по улиците.

Последна редакция: ср, 13 мар 2019, 00:43 от Зуки Су

# 818
  • Мнения: 10 372
Като ходиш за смяна на маркучите, поискай от майстора да ти изсипе добавката. (Между другото съм чувала, че такива добавки могат да ти направят големи бели)

# 819
  • Мнения: 3 732
Добавката е тази


Ще се наложи и доливане на антифриз. Гледах оня ден в Кауфланд, на всички пише концентрат. Това какво значи - сипвам директно или и вода (каква - от чешмата или дестилирана) доливам? Антифриза го сипвам в радиатора, нали?
В стария сервиз сипваха от варел в казанчето. В новия майстора каза, че се сипва в радиатора.

Откъде и какво масло е най - изгодно да си купя - 10w40?

П.П.
Яд ме е, че няма кой да ми покаже елементарни неща, наистина няма кой.
Днес прибирах колежка. Тя кара от скоро, но гаджето й я учи. Влизаме в колата и й казвам - Ще изчакаме малко да загрее! Тя каза - Добре!
Имаше скреж по стъклата. Включих парното да грее на прозорците на 4 - най - силното и слязох да стържа. Върнах се, тя каза, че било грешно да е на 4 - при незатоплена кола духа студено, по - добре на 2 или 3 да го сложа климатика. Послушах я, сложих го на 2 и бързо се размрази.
Чувствам се глупава и безпомощна, като прохождащо сираче. Ако имах майка/водач (учител), щях да порастна като шофьор много по - бързо. Едно дете си има майка да го учи как да ходи, да му подава ръка. Аз разчитам на вас и на случайни сервизи. Трудно ми е ...

# 820
  • Мнения: 10 372
Разбирам те отлично. Баща ми почина скоро, никой от другите мъже около мен не е толкова сръчен и не знае толкова много неща, като него. Липсва ми по 100 пъти на ден.
Разбирам те и че нямаш излишни пари. Но както ти писах и в другата тема - вземи 2-3 часа при инструктор. Запиши си въпросите, които искаш да му зададеш, за да не забравиш нещо и за да ти е максимално полезен. Парите, които ще платиш, ще ти се върнат многократно. Пари, които си похарчила, за да научиш нещо, не са напразно дадени. Вместо да се бъхтиш месеци и години, за няколко часа ще имаш желаният напредък.
Синът на ММ ми е разказвал как се е учил. В тяхното семейство никой не е карал кола (вкл. и баща му - ние го возим). Каза, че когато е взел книжка и кола е почнал да кара приятели от квартала. Кой каквато работа има някъде - той го кара, а приятелят му го учи междувременно. Карал е цялата махала докъде ли не, но в момента е перфектен шофьор.

# 821
  • Мнения: 3 732
Развозвах бивш колега, който всъщност ме доучи. Година и половина след курса си я купих колата.
Смених работата и сега рядко развозвам колежки. Но те са жени, учени от мъжете си и не са ме возили. Та ...

Права си много, съгласна съм с теб - да возиш друг шофьор си е опит, основно критиките му.
Е, двете дето ги возих, отбелязаха, че много добре тръгвам. Като се сетя в началото как пилех гуми защото не си координирам краката за газ и съединител ... И сега го правя макар и рядко - като съм ядосана или разсеяна. Но вече процеса става автоматичен.
Едната даже ме похвали, че паркирам на задна - перпендикулярно. За да го науча, имам почти всички цветове на дъгата по мен. А колко пъти удрях ауспуха в бордюра...
Пред нас и на работа паркирам така та неволята ме научи.
Успоредното паркиране ми е мъка все още ...

П.П.
Все още ми минава предателската мисъл да я продам и да забравя мечтата си да стана добър шофьор.

# 822
  • Мнения: 896
Ако ще сменяваш маркучи недей слага добавка. Според М може да ти запуши радиатора и да ти прегрее автомобила. Нека първо ти сменят каквото ще сменяват и ако пак ти губи антифриз тогава слагай от тези добавки.

# 823
  • Мнения: 3 673
Развозвах бивш колега, който всъщност ме доучи. Година и половина след курса си я купих колата.
Смених работата и сега рядко развозвам колежки. Но те са жени, учени от мъжете си и не са ме возили. Та ...

Права си много, съгласна съм с теб - да возиш друг шофьор си е опит, основно критиките му.
Е, двете дето ги возих, отбелязаха, че много добре тръгвам. Като се сетя в началото как пилех гуми защото не си координирам краката за газ и съединител ... И сега го правя макар и рядко - като съм ядосана или разсеяна. Но вече процеса става автоматичен.
Едната даже ме похвали, че паркирам на задна - перпендикулярно. За да го науча, имам почти всички цветове на дъгата по мен. А колко пъти удрях ауспуха в бордюра...
Пред нас и на работа паркирам така та неволята ме научи.
Успоредното паркиране ми е мъка все още ...

П.П.
Все още ми минава предателската мисъл да я продам и да забравя мечтата си да стана добър шофьор.
Няма да се предаваш, но кажи от кой град си, за да получиш адекватни съвети.

# 824
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Нито фейсбук групи с конкретната марка, нито карс.бг. - вървят продажби на мпс.   
Напълно умряла работа навсякъде.

Общи условия

Активация на акаунт