Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 332
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 945
  • Мнения: 17 984
Колата си е на късмет, убедена съм вече. Не зависи толкова от марката, а от конкретната кола, нейното състояние, къде и как е карана, поддържана...Това отричане на някои марки не го разбирам. Имахме фиат и това беше автомобилът, който не ни е създавал никакви проблеми. Иначе да, права си за парите за ремонти

# 946
  • Мнения: 8 935
Колата си е на късмет, убедена съм вече. Не зависи толкова от марката, а от конкретната кола, нейното състояние, къде и как е карана, поддържана...Това отричане на някои марки не го разбирам. Имахме фиат и това беше автомобилът, който не ни е създавал никакви проблеми. Иначе да, права си за парите за ремонти

Подкрепям на 100%!

# 947
  • София
  • Мнения: 6 308
Мид, начи не си жена. Simple Smile Разкри се. Simple Smile

За другото - и е така и не е. Мое мнение, не убеждавам никого в нищо. За последните 10-12 години, това, което съм карал е имало нужда само от обслужване. Едно винтче не е завито, като ремонт. Все от една марка. Логично е да имам някакви пристрастия. А имам поглед и върху още немалко марки, от първа ръка.

# 948
  • Мнения: 17 984
Коя е марката? Нови ли са купени, от къща, от човек....

# 949
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 269
До късмет е, разбира се. Имали сме сума ти и коли, за съжаление, все втора ръка. Ами по някои нищо не се е налагало да пипваме, под други доста е лежал ММ или са плащани луди пари за ремонт.

# 950
  • София
  • Мнения: 4 548
Имам 13 годишно Рено. От две години аз го карам и поддържам, преди беше на брат ми и той си го е поддържал добре. Еми за тия две години сменях предна полуоска (малко преди това брат ми беше сменил другата), предни амортисьори, тампони на носачи (пак отпред), рециклираха кормилната рейка (нещо не им вярвам, че са го направили като хората, но ще се чуе). Казват, че клемите правели проблем. Вече две ми се наложи да почиствам - на третия стоп и на датчика за температурата на двигателя. Поне проработиха само с тая минимална намеса. Като я взех аз колата брат ми смени и скоростната кутия, че ручаха лагери. Та така. От по-дребните ремонти (без сервиз, в стил домашен майстор) сменихме холовия датчик и стоп-машинката, а и някоя и друга крушка.
Покрай новогодишните пиратки сменях и предния джам и кората под чистачките, но това не го броя в графа "лесно разваляща се кола". Simple Smile

# 951
  • Мнения: 9 650
Аз и амортисьорите не ги слагам в графа "бързо чупеща се кола", защото мисля, че при всички положения се сменят на Х километри.

# 952
  • София
  • Мнения: 6 308
Нормално, по предписание трябва да карат /в общият слуай/ поне 60-70-80К км.
Но все пак, пак зависи от класа и марката до известна степен.

# 953
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 269
Аз все пак планирам да карам реното по нормални пътища и не очаквам чак такива проблеми с полуоски, носачи и амортисьори. Тук, ако на пътя има дупка, слизат да я снимат с телефона си, рядкост са с други думи.

# 954
  • София
  • Мнения: 4 548
Абе то и аз не карам през дупките - взимам ги на слалом, но само докато изляза от квартала трябва да скоча през няколко "легнали полицаи".

# 955
  • Мнения: 1 184
Каптюра и на мен ми харесва , ама нови почват от 30 хил лв , втора ръка са по 16 - 18 - 20 хил лв.

# 956
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Нисан Кашкай с предно фейслифт 2012 г. е много по-добре за същите пари.

# 957
  • Мнения: 4 239
И аз се включвам като фен на Реното. Имахме баничарка, но с хубава вътрешна тапицерия, включително и по страниците - страшно комфортна ми беше. На задната седалка тип пейка съм си подремвала по време на дълъг път, в багажника съм си качвала елхата заедно с кръстачката Simple Smile Прекрасна за пикник, за пренасяне на багажи, за града /само дето много ме спираха за проверка катаджиите, да видят какво карам Wink, че мислеха колата за фирмена/. Лесна за поддръжка, икономична, пъргава, маневрена, не я плашеха нито дупки, нито високи бордюри. Жалко, че изгни. Сега ММ е с Рено Сценик - отново ни е много удобна в по-горе изброените аспекти като баничарката. Нямаме някакви супер сериозни ремонти. Създаваше ни проблем имобилайзера, но се оказа проблем с остарял акумулатор. По принцип френските коли са с по-мека возия и сякаш са по-ориентирани към комфорта на шофьора и пътниците. През 2010 ходихме на тестдрайв на тогавашните нови модели Сценик и "баничарка" -  страшно ми допаднаха.
 А за Каптюра - съседите ми са с 1 бял и 1 червен - доволни са от избора си.  За важните и за мен неща като евентуален купувач на такава кола втора ръка /двигател, ходова част, разход на гориво, цена на части и ремонт/ мнение не мога да дам, защото им се радвах на чисто новичките коли, пък сега не съм ги разпитвала за подробности.  Иначе вътрешно и външно модела много ми допада. Бих си я купила с кеф.

# 958
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 269
Каптюра и на мен ми харесва , ама нови почват от 30 хил лв , втора ръка са по 16 - 18 - 20 хил лв.

Офертата ми с някои избрани от мен екстри е 17 хиляди евро. Чисто нова. Имам опция за втора ръка, но 2018 г. модел, на малко км, за 12 хиляди евро. Всичко зависи от възможностите за финансиране, които ще ми предложат. А, и имам ваучер за отстъпка от 1000 евро Simple Smile Ще видим, но със сигурност съм се спряла на марката и модела, в събота имам среща с представител.

# 959
  • София
  • Мнения: 18 698
Тарт ако  можете новата вземайте,хич не го мисли.

Общи условия

Активация на акаунт