Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 025
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 1 065
  • Мнения: 896
За мен 100 к.с. за тази цел са добре ако сте 2-3 човека и евентуално багаж. Иначе 70-90 ще ти вършат работа много добре ако си сама и с малко багаж.

Последна редакция: чт, 11 апр 2019, 00:18 от vanqivanova

# 1 066
  • Мнения: 3 732
Дари , поне 90 - 100 коня ...другото ще ти е мъка.
Защо толкова много?
70 - 90 за първа кола са достатъчни. Млад шофьор няма нужда от повече- няма правилни реакции и усет да изпреварва, рядко кара на дълъг път.
Колко са най - малко възможните коне и колко най - много? Кои коли ги имат?

Има и друго - за изпреварване освен конете и мощността на двигателя е важно и ускорението - за колко секунди вдига от 0 до 100 км. Моята малолитражка японка ускорява за 12.8 секунди - бавно набира, аз не съм добра като усет и рядко изпреварвам. В темата ми бяха казали, че минималното ускорение е 2.3 секунди, не знам колко е максималното. По този показател съм зле.

П.П.
Четох, че Манекена е навит да помогне на нова шофьорка. Той - варненец, тя - софиянка.
Защо на мен някой не ми помогне със среща на живо? Софиянка съм, фенка на Онзи и СтефанБ .


Последна редакция: чт, 11 апр 2019, 02:26 от Зуки Су

# 1 067
  • sofia
  • Мнения: 8 925
Дари, на малко купе 80-100 коня стават. На по-голямо повече трябват, за да върви. При старите коли и без това ги няма част от конете.

# 1 068
  • Мнения: 28 874
Да не ставам досаден ама за градско ......автомат. Ей там се усеща комфорта от шофирането. Малко по скъпо е , но кефа е огромен. А кеф цена няма.

Подкрепям казаното, особено за начинаещи шофьори.

Моята е автоматик, не щото ми е кеф, де. Просто нямаше да се престраша иначе да се кача да карам. След една година определено ми е по-добре. Наистина гори повече, ама спестява нерви....

ПС: Редактирам се, година и половина. Trollface Не, че има особено значение.

# 1 069
  • София
  • Мнения: 6 308
Просто нямаше да се престраша иначе да се кача да карам.
По-лесно е, вярно. Ама начинаещият, със стара ръчка добива някои умения и координация, което с автомата няма как да се случи.

# 1 070
  • Мнения: 3 044
Аз съм решила да е ръчна и без газ. Въобще не го искам тва по колата ми...

# 1 071
  • Мнения: 1 970
Flame,

Маздата е малка маневрена, по принцип непретенциозна и надеждна кола, ако собственика се е грижил за нея, разбира се....За момиче с куче е дори просторна....

Този вариант с човека от автокъщата е работещ, стига да е близък и да може да му се вярва. Достатъчно е да ти препоръча, ама безкористно, какво от всичките там брангии си струва да се купи. Защо:

Какво прави автокъщата: 
Търси - дали през вече установени контакти, дали по други канали, дали през живеещи на място познати или дори от голями сайтове Аутоскаут 24 за добри оферти. Кои са за нея добрите оферти - ами тези, дето колите там са подценени, а такива са най-вече колите със щета (ударени), с повреда, наводнявани и т.н. Защо за нас са подценени - защото там сервизният час удря 100 евра на места при 50-70 лв тук, трудът е в пъти по-скъп, транспорта също.... Е, западняка като си удари старата кола му е по-евтино да я продаде за колкото може и да купи друга, отколкото да я прави. Там понятие изчукване има само в сервизите, където работят източноевропейци, западняка не изчуква, той сменя. Западняка не ремонтира с части втора ръка, той влага само ново, затова ремонтите са безбожно скъпи.
Е, докарва Киро джамбазина автовоза с ударени автомобили и ги разхвърля на тенекиджиите с които работи. Там колите биват нагласени, напудрени, измити, обслужени...натъкмени с правилните километри ... И се продават.
Ето защо кола на 100.000 в европейска (неарабска) автокъща в Мюнхен струва нерядко с 30-50% повече от същата, на същите километри у нас.
Това е най-голямата далавера - колите,, които се внасят ударени. Или наводнени - добре изсушени, нагласени... Разбира се, има и други случаи - отстъпка за количество например, дори бонус (купуваш 12 коли , получаваш 13-та), случаи всяякакви.
Така че, ако имаш човек, който да ти каже коя от предлаганите коли за продан с какъв дефект е била  като са я докарали, за да си направиш сметката дали може да разчиташ на нея, на какви километри е била (в онези автокъщи за превъртане на километража можеш да получиш обвинение в съда и рядко смеят да го правят), това би било безценна помощ.

Затова напред изразявах мнение, че ако човек няма доверен джамбазин който да му избере читава кола нов внос, да не се хвърля на случайните автокъщи, а  да  търси кола директно от собственик у нас, купувана тук, първо у нас не се кара   много - нормално 10-тина -15 хиляди годишно и второ, ако човекът е читав и си е поддържал автомобила, може да се направи добра сделка.
Рисковете за коли карани само у нас са, обаче - лошите пътища и некадърните майстори, частите втора ръка, които се влагат и формалните прегледи - нещо, което в Германия, Швейцария е немислимо, там има ли колата ТЮФ, значи е изправна. Тук има ли преглед, значи е минал през пункта за лепенка. Нищо повече....

# 1 072
  • Варна
  • Мнения: 36 471
Аз повече от 90 коня не бих взела. На малко купе ще са таман.В крайна сметка повечето време ще се кара в София тая кола. А като излезе да си ходи до Плевен няма да прави състезания я!

# 1 073
  • Мнения: 6 256
С моето дребно Поло,2001,75кс,без проблем си вдигам 100-120.При положение,че пътищата в страната са отврат,а и все пак по принцип има ограничения,кому е нужно +100кс,за предимно градско?В баирен регион живея,проблеми с изкачване нямам.
От скоро ми се налага да карам повече междуградско,пък и съм нов шофьор,макар и не млад (в смисъл,според закона).Та,тези ми коне на този етап ме устройват идеално.
По-назад стана дума за ГО и данък.Второто ми е по-ниско от миналата година,а за застраховката имам минимално увеличение.Дизел това.

# 1 074
  • addicted
  • Мнения: 1 082
Аз повече от 90 коня не бих взела. На малко купе ще са таман.В крайна сметка повечето време ще се кара в София тая кола. А като излезе да си ходи до Плевен няма да прави състезания я!

Абсолютно.

Съгласна съм изцяло и с позицията на Зуки, като за първа кола, на която момичето ще се учи, няма нужда от изхвърляния.
Аз карам Микра K12, за 5 години ни беше единствена кола, и до морето ни е возила.

# 1 075
  • Мнения: 1 970
А, до морето, два пъти съм ходил преди няколко години до Маастрихт с колата на щерката - Ярис 86 коня , 2003 година, пердашеше си без грижи със 150 по магистралите в Германия и разни Поршета ме задминаваха като че съм спрял. Там, на добрите им магистрали  няма ограничение на скоростта при хубаво време.

# 1 076
  • Мнения: 896

Какво прави автокъщата: 
Търси - дали през вече установени контакти, дали по други канали, дали през живеещи на място познати или дори от голями сайтове Аутоскаут 24 за добри оферти. Кои са за нея добрите оферти - ами тези, дето колите там са подценени, а такива са най-вече колите със щета (ударени), с повреда, наводнявани и т.н. Защо за нас са подценени - защото там сервизният час удря 100 евра на места при 50-70 лв тук, трудът е в пъти по-скъп, транспорта също.... Е, западняка като си удари старата кола му е по-евтино да я продаде за колкото може и да купи друга, отколкото да я прави. Там понятие изчукване има само в сервизите, където работят източноевропейци, западняка не изчуква, той сменя. Западняка не ремонтира с части втора ръка, той влага само ново, затова ремонтите са безбожно скъпи.
Е, докарва Киро джамбазина автовоза с ударени автомобили и ги разхвърля на тенекиджиите с които работи. Там колите биват нагласени, напудрени, измити, обслужени...натъкмени с правилните километри ... И се продават.
Ето защо кола на 100.000 в европейска (неарабска) автокъща в Мюнхен струва нерядко с 30-50% повече от същата, на същите километри у нас.
Това е най-голямата далавера - колите,, които се внасят ударени. Или наводнени - добре изсушени, нагласени... Разбира се, има и други случаи - отстъпка за количество например, дори бонус (купуваш 12 коли , получаваш 13-та), случаи всяякакви.
Хммм интересно. Нашата си я взехме от познат който ни каза : "тази е хубава" и наистина се оказа така. В момента се чудя дали не е по-добре да се вземе автомобил купен и шофиран изцяло в България.

# 1 077
  • Мнения: X
Най-добре е колата да има сервизна история. Само че не ония хвърчащи книжки с печатите, дето ги издават в Горубляне, а истинска - отиваш в представителството, даваш VIN-a и се вижда всичко. И тук няма 100% гаранция, но в останалите случаи разчиташ само на празните приказки на продавача.

# 1 078
  • Русе/София
  • Мнения: 1 826
[quote author=CoffeeCat
Аз карам Микра K12, за 5 години ни беше единствена кола, и до морето ни е возила.

Даже и до Гърция ме вози няколко пъти годишно.А месечно си обикалям из Бг.На магистралата 140,но баир ли е- малко мъка.Важното е,да стигна жива,там където съм тръгнала.
Автоматик е и за Сф.ми е безценна.
Зуки Су във фейса има стратица на едни момчета,които се качнат с теб в колата и ти обясняват как,кога,защо и т.н.Не съм ги ползвала но има доста отзиви на жени и все доволни.Ако искаш,ще потърся как се казнаха.

# 1 079
  • Мнения: 3 732
Трикси, съфорумка ми ги е пратила, но не съм се обадила все още. Често менят графика за почивните дни.
Тая седмица съм болничен, но съм със забавени реакции и замъглено съзнание. Обикалям доктори с ГТ. Много ме е яд, че не мога да им звънна в момента.

Общи условия

Активация на акаунт