Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Play Station-въпроси и отговори

  • 19 207
  • 27
  •   1
Отговори
# 15
  • софия
  • Мнения: 192
След направена еднократно покупка за онлайн игра,всеки месец ми се изтеглят пари от картата за нов абонамент.Моля ви помогнете,Как да го премахна.

# 16
  • София
  • Мнения: 3 381
След покупка ни пита дали да запамети картата.Ние избираме "не".Трябва да я изтриете по някакъв начин.По-назад в темата питах как се трие карта,че по едно време имахме запаметени три,а искахме от четвърта да пазаруваме и някой ми беше обяснил най-подробно.

# 17
  • софия
  • Мнения: 192
Трябва ли на ново да се въведат данните на картата,за да се изтрие,защото в момента са празни полета?

# 18
  • Мнения: 1
Здравейте!!!...вчера исках да вляза чрез телефона във  PlayStation.com и смених парола и ми изпиза че ми изпраща код са потвърждение чрез смс на телефонния номер обаче има проблем аз този номер не го ползвам и нямам карта нито нищо..и от както го купих съм запаметил този номер и сега не мога да вляза във акаунта ако знаете как мога да вляза или да го сменя номера (което не знам как става като не съм логнат)и ще съм изключително благодарен ако помогнете!!!!

# 19
  • София
  • Мнения: 3 381
Пишете на Play station да ви направят промените.

# 20
  • Мнения: 11
Здравейте, сина ми иска игра за Коледа и се двуумя между PSP Sony или тип PSP SEGA NINTENDO PS4  искам нещо по евтино може и втора ръка понеже ще е временен интерес към нея като всяко нещо ново? Аз не съм много наясно и затова моля за съвет тази тип Sega е има и за 80лв нова но дали е читава ще кажат по вещите????

# 21
  • Мнения: 110
Здравейте имам въпрос направих акаунт на сина ми и искам да му купя абонамент,въвеждам данните на картята си после ми иска някакъв адрес(въведох моя адрес) обаче ми казва че не са валидни данните ми,пробвах с друга карта пак не става.Къде бъркам и какъв е адреса който иска след като въведеш номера на картата си

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 208
Здравейте, закупихме игра от PlayStation store. Имаме потвърдено плащане, но игра няма!
Някой сблъсквал ли си е с такова нещо?!
Как да постъпя? В съпорта има само телефон!

# 23
  • Мнения: 1 361
Здравейте, закупихме игра от PlayStation store. Имаме потвърдено плащане, но игра няма!
Някой сблъсквал ли си е с такова нещо?!
Как да постъпя? В съпорта има само телефон!
Може би още се тегли?
Ние бяхме закупили от фортнайт инякакви неща и аз не им знам имената и гин ямаше след плащането.
Рестартирахме PS и като се включи ги имахме .
Голямо обяснение дадох ,но изобщо не съм на ТИ с PS.

# 24
  • Мнения: 45
Здравейте, закупихме игра от PlayStation store. Имаме потвърдено плащане, но игра няма!
Някой сблъсквал ли си е с такова нещо?!
Как да постъпя? В съпорта има само телефон!
След като заплатите играта, дадохте ли на Download, за да я пуснете да се изтегля. Ако сте го направили, проверете горе в менюто на Notifications дали върви сваляне и инсталиране на играта. Отделно, ако сте го направили, отворете в магазина отново играта и вижте какво ви дава в правоъгълничето под снимката. Можете да пуснете и снимка за по-добър ориентир.

# 25
  • Мнения: 661
Здравейте! Дайте идея за игри за двама за плейстейшън 5 ...Младежи на 11 и 9,мерсаж

# 26
  • София
  • Мнения: 3 381
Fifa,NBA,NHL(Футбол,баскетбол,хокей)

# 27

Общи условия

Активация на акаунт