Черен петък 2018

  • 190 702
  • 2 189
  •   1
Отговори
# 1 860
  • Мнения: 10 352
Спиди от доста време все имат някакъв проблем - я програма, я система, или пък не може да се плати с карта... Сега явно вече тотално се срина. Може най-сетне да вземат да си я оправят.

# 1 861
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
Аз нещо много се разочаровам от Fashiondays. Това май ми беше първа и последна поръчка. След пускането на поръчката, веднага си видях, че адресът ми е непълен (не помня от кога ми е профила при тях и какво съм писала). Веднага им писах и да кажат какво да направя. Отговориха ми, че не могат да пипат след финализирането на поръчката и да се свържа с тях, след като получа смс от куриер. Не съм убедена, че може да се пусне пратка без да е ок адреса, но реших, че те си имат начините. Да, но вече сума ти народ с поръчки след мен са си получили нещата, а при мен поръчката от събота е на статус "доставка" и не мърда. Писах два пъти вече мейли- отговор никакъв. Онзи ден звънях - някакви празни, автоматизирани приказки, пиша на месинджър - нищо. Поне да кажат - ще ли има пратка или да не се надявам. Няма отговор. А са ми важни пустите кубинки, тук не ги намирам във физически магазини.

# 1 862
  • Мнения: 10 352
Обади им се и искай информация за пратката, ако я нямаш - куриер, товарителница. От там вече контактувай директно с куриерската фирма. Няма смисъл да чакаш на ФД да решат проблема.

# 1 863
  • Мнения: 610
Получих днес един голям кашон от Манго. Много съм доволна! Най-интересното е, че снощи не ми излизаше нищо в сайта на Еконт, а днес дори и смс не съм получила. Системата им напоследък не работи особено добре май
 

+1

# 1 864
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
Обади им се и искай информация за пратката, ако я нямаш - куриер, товарителница. От там вече контактувай директно с куриерската фирма. Няма смисъл да чакаш на ФД да решат проблема.

Пропуснах да напиша, че нямам смс от куриер, съответно нямам № на товарителница, нито знам с кой куриер, нито това, което виждам в сайта им в статус на поръчка, дали е вярно. Съпортът им е много зле. Може би са ок при безпроблемни поръчки, но като имаш нужда от съдействие, са кръгла нула.

# 1 865
  • Мнения: 35 645
Гледам брошурите на ДМ и Хиполенд..  някои неща сега са по- изгодни, отколкото бяха на черен петък Sad

# 1 866
  • Мнения: 10 352
Затова казвам да им се обадиш и да поискаш поне тази информация Simple Smile Кой е куриера и товарителница.

# 1 867
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
Затова казвам да им се обадиш и да поискаш поне тази информация Simple Smile Кой е куриера и товарителница.

Хаха, имам отговор в Месинсджър. Как мразя роботски отговори
"Здравейте,
Благодарим Ви, че се свързахте с нас.
Поради по-обемните кампании, като Black Friday, срока за доставка на поръчките от fashiondays.bg , е удължен.
В следващите дни ще получите повече информация за точна дата на доставка.
Оставаме на разположение.
Поздрави,"

# 1 868
  • Мнения: 843
Спиди от доста време все имат някакъв проблем - я програма, я система, или пък не може да се плати с карта... Сега явно вече тотално се срина. Може най-сетне да вземат да си я оправят.

Те отдавна са супер зле като фирма. Постоянно закъснения, обърквания и т.н., но тази седмица прекалиха, след като 3ти ден няма движение на 3 пратки, и 100 рекламации да им пусна, все тая, никой не му дреме.

# 1 869
  • Мнения: 1 899
От  Fashiondays съм поръчвала няколко пъти и то последните 2 месеца и мога да кажа,че по-бърза доставка не съм имала. Може би сега са по-натоварени от обикновено.

# 1 870
  • Мнения: 5 767
Аз работя от години със Спиди и проблеми по доставките нямам. Единствено виртуалният им кабинет ме е изнервял, но си има национален телефон за оплаквания и винаги са ме компенсирали.

# 1 871
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
От  Fashiondays съм поръчвала няколко пъти и то последните 2 месеца и мога да кажа,че по-бърза доставка не съм имала. Може би сега са по-натоварени от обикновено.
Ок, разбирам, но да кажат нещо конкретно и да ми затворят устата, а не заучени фрази. Все пак имам притеснения заради адреса, не е като просто да давам зор. Тук вече няколко човека, поръчали ден преди мен и два дена след мен, са си получили нещата. Отделно, че няколко дена поръчката ми е със статус доставка и до там. Просто комуникацията с тях е много зле. Това ме дразни. Утре пак ще им звънна, но нямам очаквания, освен пак "натовареност", "черен петък" и подобни.

# 1 872
  • София
  • Мнения: 4 600
Това, което ти изпращат, е автоматично като отговор. Един вид забелязали са те, че искаш нещо, но не могат да ти обърнат персонално внимание точно сега.

# 1 873
  • Мнения: 43
Аз поръчах на 22-ри 3 дена ми седи на статус " Доставка" ..
От ЕМАГ бяхме си поръчали IP камера още на следващия ден ( 24-ти) пристигна, но мисля че е използвана.. където са кабелите беше мръсно и на книжката с указанието имаше някакъв номер записан ръчно... Някой да има такива наблюдения от ЕМАГ?

# 1 874
  • Мнения: 1 716
Аз получих всичко от емаг до офис на Еконт.
Монополито за ММ първо беше със статус изпратено, ма ни вест ни кост, ни инфо с какво е пратено, щото не е от емаг, а от партньор.

Здравей, моето монополи пристигна днес. Пратиха ми го по speedy, получих данните по Viber. Т.к. не бях на работа се опитах да го пренасоча, но безуспешно. Добре , че колежките се отзоваха и го платиха Grinning
Преди 2 часа съм получила и email от Parfimo , че са ми дали пратката на куриер, пак е по Speedy.
Другите ми две пратки от Emag - мъжки обувки и кафемашина , са все още със статус "регистрирана". Отначало бяха писали , че краен срок на доставка е 10 декември, така че няма какво да се оплаквам, само да се надявам да са налични и да ги пратят. И на ММ обувките са му спешни, но няма как.

За H&M онзи ден си купих сутиен от Cyber Monday, като се регистрираш ти дават код и за допълнителни 10% отстъпка. С наложен платеж е пратката.

А и в допълнение, петък поръчах и от чуждестранен сайт бебешка количка до склад в UK (с посредник). Количката е вече в склада, даже е натоварена в камион, но в сайта статуса и все още е "processing". Мисълта ми е, в големите чуждестранни сайтове не сварват да обновяват, какво остава за нашите.

Общи условия

Активация на акаунт