Черен петък 2018

  • 190 667
  • 2 189
  •   1
Отговори
# 1 965
  • Мнения: 185
Преди няколко страници имаше въпроси за Blackbetty.com . Поръчвала съм 4 пъти от там. Първата поръчка въобще не ми дойде, следващите три дойдоха за около 2 до 3 седмици. Нещата, които изпращат са от Mohito, Reserved,  Cropp. Поне на мен такива марки ми се паднаха до сега.
Ако си поръчвате, имайте предвид, че всеки артикул е с отделна доставка, което оскъпява доста, ако поръчате повече неща (мен това ме дразни най-много).
Пускам всички поръчки с наложен платеж, защото ме е страх да не изчезне някоя пратка.

# 1 966
  • Sofia
  • Мнения: 16 421
Момичета, пуснах нова тема за актуалните зимни намаления – www.bg-mamma.com/?topic=1078448 – моля, нека публикуваме всички запитвания и информация за предстоящите търговски промоции и отстъпки, несвързани с изминалия Black Friday, именно там. Peace

# 1 967
  • Мнения: 1 038
Оправиха ли си доставките със Спийди, нали имаше проблем със системата

# 1 968
  • Мнения: 1 953
Ми, доставят си. Миналата седмица от 28-ми всеки ден бяха при мен и в събота даже щяха да дойдат.

# 1 969
  • Мнения: 10 023
В имейла имам това като информация относно закъсненията им :

Уважаеми клиенти,

Във връзка с търговската кампания Black Friday и последвалата Cyber week, в допълнение със затрудненията, произтичащи от първия сняг в някои части на страната, се обръщаме към Вас със следната информация:

Въпреки ранната подготовка на Спиди и Рапидо (започнала още през летните месеци) за ноемврийската кампания и Коледа, изпитахме и затруднения с обработката на данните. В следващите дни ще изясняваме на какво се дължат подобни неочаквани предизвикателства и ще отстраним вътрешните и външни причини за тази "изненада".

Всички разпределителни центрове на компанията работят с пълен капацитет на 24 часов цикъл. Пратките, получени за обработка в последната седмица, надвишават средно дневния брой с до 2.5 пъти във всеки работен ден от миналата седмица.

Заради огромния брой пратки обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в доставката до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални закъснения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в приемливи срокове. Още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от над 450 офиса и автомата в цялата страна.

Спиди е партньор на бизнеса в България вече 20 години и по тази причина разбира повече от отлично колко и какви усилия са положили корпоративните ни клиенти, за да могат да реализират продажбите, които са желали и планирали за това време на годината.

Ние винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател, заради закъснение от наша страна.

Отговорността на Спиди към електронния бизнес в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания! Ние ще дадем възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията – да заявят своите претенции за пратки „отказани от получател“, заради закъснение на Спиди, и куриерската услуга за изпращане и връщане на тези пратки няма да бъде заплащана.

За да се възползвате от възможността за компенсация, моля да изпратите товарителниците, които считате че трябва да бъдат кредитирани от Вашата сметка на адрес credit@speedy.bg в периода 10.12.2018 – 22.12.2018.

Ще се кредитират услуги, отговарящи на следните условия:
- Товарителници за доставка до адрес на получател. Адресът на получател при генериране на товарителницата трябва да е бил избран от номенклатурата с адреси;
- Товарителницата да е с дата на първо посещение по-късна от датата, на която е трябвало да бъде посетен адресът;
- Товарителницата да има код „отказана от получател“.

Механизмът ще е следния:
....

# 1 970
  • Мнения: 6 168
В събота ми доставиха пратка от Хипо, която седи в тях от седмица. От пратката липсва продукт, който е описан, че е вътре по касова бележка. Не знам кой е виновен, ама усещам, че ще ми кажат да пия една студена вода. Отворих пакета и видях, че го няма, звънях и никой не вдигна, касае се за играчка на стойност 10лв. и в крайна сметка реших да платя, за да си взема останалите неща, които ми бяха по-важни. Ще видим до къде ще я докараме...

# 1 971
  • Мнения: 6 833
Ambrosia, трябвало е на място куриера да опише пратката и липсващия продукт.
Опитай все пак отново да се свършеж с тях и дано го изпратят.

# 1 972
  • Мнения: 6 168
Да, но трябваше да се свържем с Хиполенд и предоставените телефони, на които никой не вдигаше 10 прозвънявания. От там се вбесих повече аз, не толкова заради 10-те лв.

# 1 973
  • Мнения: 1 565
Вече наистина много ме дразнят тези от Хипото. Уж до 5ти трябва да се доставят пратките но нищо нямам от тях. Поне щях да ги поръчвам нещата от емаг. Въпреки ме 1 седмица по късно беше при тях черният петък ми ги изпратиха всичките неща и днес получих СМС за последната пратка да си взема от Еконт. А от хипото нищо, а пък ми бяха важни. Най много накрая да не ги взема

# 1 974
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Вече наистина много ме дразнят тези от Хипото. Уж до 5ти трябва да се доставят пратките но нищо нямам от тях. Поне щях да ги поръчвам нещата от емаг.

А то някои чакаме още от Емаг.

# 1 975
  • Мнения: 1 467
При мен обратно от Хиполенд дойдоха в петък. А от Е маг чакам все още един телефон.
  Някой, който не е получил все още пратки от емаг. Статус регистрирана поръчка.

# 1 976
  • Варна
  • Мнения: 10 493
При мен обратно от Хиполенд дойдоха в петък. А от Е маг чакам все още един телефон.
  Някой, който не е получил все още пратки от емаг. Статус регистрирана поръчка.

Аз.

# 1 977
  • Мнения: 2 048
Момичета започвам да се притеснявам дали Хиполенд ще ми изпратят пратката до Коледа, незнам дали мога да разчитам на това което поръчах

# 1 978
  • ГО
  • Мнения: 3 955
Аз вчера имах обаждане от Хиполенд и веднага след това мейл, че поръчката ми е изпратена.
Работят се поръчките, момичета, имайте търпение!

# 1 979
  • Sofia
  • Мнения: 633
Това полечих преди малко от Хиполенд:

Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви информираме, че куриерските фирми, с които работим, ни съобщиха официално тази сутрин, че имат сериозни забавяния с приемане, обслужване и доставяне на куриерските пратки.
Поради горното обстоятелство, което е извън нашия контрол, е възможно някои от поръчките към Хиполенд, направени на Лудия петък 16.11.2018 г. да пристигнат при Вас след обявения краен срок – 05.12.2018 г.
Извиняваме се за причиненото неудобство.
От екипа на Хиполенд
03.12.2018 г.

Общи условия

Активация на акаунт