Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално? - 31

  • 38 874
  • 761
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 11 152
Нямаше нужда от зона в района на Стамболийски! Аз проблем с паркирането там не съм имала, ама сега явно ще имам. Зона=касичка де

Sad

# 196
  • София
  • Мнения: 6 968
Зоната се наложи от практиката, аз живеех на Солунска до Витошка, и една от причините да се махна беше адът с паркирането. Имам куп неприятни спомени за разправии с паркирали тъй че никой от безистена ни не може да излезе, срязани гуми и какви ли не драми. Витошка още беше с движение..

# 197
  • Мнения: 2 359
Подкрепям и приветствам всякакви видове зони, ограничения, данъци, застраховки и изобщо всички способи за ограничаването на автомобилите в София.

# 198
  • Мнения: 285
Сега вдигат данъците на барутниците с 30%, говори се, че и ГО ще стигне 700 - 1000 лв догодина, та има изгледи за намаляване на трафика. А и цените на горивата тръгнаха сериозно нагоре. Подкрепям и аз всякакви мерки за ограничаване на автомобилите. Не е нормално в един поток от 100 студенти да се падат 95 автомобила или четиричленно семейство да има 5 коли за 6к лв общо.

# 199
  • Мнения: 2 713
Почнаха да прекаляват, шофьорите много ще се разсърдят и ще пререгистриряме колите в Македония усещам Grinning

# 200
  • Мнения: 14 509
Спомени, сппомени..... Едно време, когато бях студентка в началото на 90-те, в Студентски град имаше точно 3 коли и се знаеше на кого са! Ама сега децата да не си счупят накой крак от УНСС-то и Техническия до общежитието има-няма 500 метра. Сериозно натоварване си е.
Съгласна съм, че не може  на всеки имот по "ен"коли. Аз пък съм още по-крайна: една кола на жилище паркира безплатно само пред/около сградата по адресна регисрация на собственика. Като иде пред съседната-плаща!

# 201
  • Мнения: 11 152
Това ще е сериозен удар върху икономиката ни, само такситата ще намажат от цялата работа. Няма да има кой знае какъв ефект върху чистотата, но пък ще има протести. Аз ще протестирам, защото плащам данъци точно както и комшията, а обществените места са обществени

# 202
  • Мнения: X
99.99% даже тези с колите по 1000лв ще си платят, само ще се увеличат колите, които никога не мърдат от паркинг местата, и някой ще гладува за разликата. Хората с 2+ барутника не ги карат наведнъж все пак.
Хората, с нови коли, по принцип плащат 5-10 пъти повече. Барутник е по-изгоден от нова машина, независимо дали е електричка/хибрид новата машина... така че положението не е борба за чист въздух и по-добър трафик, а скубане на кокошки.
В кой отиват тея по-големи плащания

# 203
  • Мнения: 6 205
Кое за нова кола се плаща повече? Имаме сравнително нова кола (2015 г.) - седан и такава 2001 г., която е моя "учебна", питам само.

# 204
  • Мнения: 11 152
https://www.vesti.bg/bulgaria/okonchatelno-po-visoki-danyci-za-s … ot-2019-g-6088462

https://www.vesti.bg/bulgaria/shte-razchisti-li-noviiat-danyk-za … t-troshki-6087695

В София има близо 12 000 автомобила, на които са поставени стикери за доброволно преместване. Общо 6925 са зарязаните и ръждясали коли, които са преместени от улиците и сложени на наказателни паркинги от Столична община

enjoy

# 205
  • Мнения: X
http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
Вижте разликата за 120 коня, до 5г и над 14г, и също че до 5г и всичко на лизинг е с каско, над 14г едва ли някой дава за каско
Това е отгоре парите за нова кола. ГО може да изглежда като нищо, но допринася за усещането, че таралясник е по-добре. Поне като го разбиеш в софийските улици не боли толкова

Последна редакция: чт, 08 ное 2018, 09:57 от Анонимен

# 206
  • Мнения: 1 757
Подкрепям и приветствам всякакви видове зони, ограничения, данъци, застраховки и изобщо всички способи за ограничаването на автомобилите в София.
Интересно, а в такъв случаи подкрепяте ли ограничаването на ново строителство, тъй като то е пряко свързано с прийждащите новодомци и съответно още и още пристигащи коли в София? Блъскането на нови и нови блокове в междублокови пространства води само до това. Ако кварталите бяха останали както едно време бяха планирани с огромни междублокови пространства дали щеше сега да има такъв проблем с колите, как мислите? Не смятате ли, че реално най-добрите мерки са ограничаване строителството на нови жилищни сгради във вече и без това претъпканите софийски квартали?

# 207
  • Мнения: 1 757
Кое за нова кола се плаща повече? Имаме сравнително нова кола (2015 г.) - седан и такава 2001 г., която е моя "учебна", питам само.
Сериозно ли имате два толкова различни автомобила и не знаете кое се плаща повече на новия?
Да започнем така, в България естествено както всичко е на обратно и за нови коли се плаща по-висок данък, защото видиш ли "който можел да си позволи нова кола, можел да си позволи да плаща повече данъци", докато навсякъде в Европа не е така и за по-стари автомобили данъците са по-високи (може би не като абсолютна стойност, държа да подчертая). Отделно, каското на нова кола излиза в пъти повече, защото да не се лъжем - нова кола остане ли без каско я пишете бегала.

# 208
  • Мнения: 6 205
Питам за съществена разлика. Също така питам за задължителните неща, каското не е от тях, колата ни не е на лизинг. Имаме, но това си е наш избор. Не бъркаме здравната вноска с здравна застраховка, нали? Плюс това за мен този калкулатор категорично не е верен. При данък 200 лв.+, излиза, че за същите параметри дължим 300+. Други ще кажат дали при тях е така, но току що си проверих и извлеченията с платени данъци и параметрите на колата.

Последна редакция: чт, 08 ное 2018, 10:33 от Ambrosia

# 209

Общи условия

Активация на акаунт