Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално? - 31

  • 38 876
  • 761
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 1 757
Питам за съществена разлика. Също така питам за задължителните неща, каското не е от тях, колата ни не е на лизинг. Имаме, но това си е наш избор. Не бъркаме здравната вноска с здравна застраховка, нали? Плюс това за мен този калкулатор категорично не е верен. При данък 200 лв.+, излиза, че за същите параметри дължим 300+. Други ще кажат дали при тях е така, но току що си проверих и извлеченията с платени данъци и параметрите на колата.
Съжалявам, че смятате, че каското на нова кола не е задължително в нашата бандитска държава. Но да речем, че наистина е така (макар че вече споменах, че без каско = кражба). Данъкът за автомобилът ми 2014-та година е 1062 лв, а на стария ми ситроен 2003-та година беше около 160 лв.

# 211
  • Мнения: 10 909
Питам за съществена разлика. Също така питам за задължителните неща, каското не е от тях, колата ни не е на лизинг. Имаме, но това си е наш избор. Не бъркаме здравната вноска с здравна застраховка, нали? Плюс това за мен този калкулатор категорично не е верен. При данък 200 лв.+, излиза, че за същите параметри дължим 300+. Други ще кажат дали при тях е така, но току що си проверих и извлеченията с платени данъци и параметрите на колата.
Съжалявам, че смятате, че каското на нова кола не е задължително в нашата бандитска държава. Но да речем, че наистина е така (макар че вече споменах, че без каско = кражба). Данъкът за автомобилът ми 2014-та година е 1062 лв, а на стария ми ситроен 2003-та година беше около 160 лв.
защо не пишете в някоя тема за автомобили.

# 212
  • Мнения: 11 154
на мен ми е интересно за таксите и цените Wink

# 213
  • София
  • Мнения: 6 971
Темата за ГТ, автомобили, трафик, Синя и Зелена зона и замърсяване , за жалост са пряко свързани с темата НИ, защото предопределя избора на квартал, място за живеене, цената на това място съобразно изброеното Confused
Хем да си в Центъра или хубав квартал, хем близо до метро и ГТ, хем да имаш паркинг, хем да имаш чист въздух и по - малко селяни наоколо, по - малко тъпкано и без задръстени кръстовища ..... ами няма такава локация за жилище в София.... както се казва "Няма пълно щастие !"
Но виж, .....Пълно нещастие има Grinning Grinning

затова се коментира от-до.... всичко ... Thinking

# 214
  • Мнения: 11 287
Гледам, че в темата защитниците на градския са предимно тези, които имат късмета да живеят до метро или близо до центъра. А останалите 80% от хората, за които маршрута с ГТ не е удобен - кучета ги яли. То така излиза, че всички трябва да се преместим в Люлин, център или Младост, тъй като това, че няма метро във всички квартали си е изцяло наш проблем, който никой не ни е длъжен да решава. Лесно е, когато живееш на 2 минути от 5-цата и пътуваш до центъра само. Обаче ако имаш чакане и прекачвания... Сигурно сега ще кажете, че злобея, защото нямам метро наблизо, но не е така. Аз драма с колата си нямам, имам къде да паркирам, сравнително рядко ходя в зона, плащам данъци и тнт, но все пак се опитвам да разбера и другите гледни точки. Според мен също има проблем с колите и не ми е приятно да се тровя, обаче е лудост да се твърди, че ГТ е супер и е алтернатива. На мен лично никога не ми се е случвало да се кача на ГТ (без метрото) и да не смърди или да няма луди или клошари. В метрото пък лятото в едната линия винаги климатикът беше на макс, а в другата се вариш в собствен сос. През зимата вече не знам дали всеки влак се отоплява.. За трамваите специално спокойно мога да твърдя, че в някои си мръзнеш като куче. Я се качете в час пик не в 5-ца или метро, ами в трамвай 10, 20, 22, автобус 111, и си попътувайте едни 40 минути. А пък ако си представя половината народ, който пътува по Околовръстното например, да трябва да се прехвърли на 111 да речем. Те хората и сега едва се тъпчат сутрин...

# 215
  • Мнения: 14 509
Гледам, че в темата защитниците на градския са предимно тези, които имат късмета да живеят до метро или близо до центъра. А останалите 80% от хората, за които маршрута с ГТ не е удобен - кучета ги яли.
Скрит текст:
То така излиза, че всички трябва да се преместим в Люлин, център или Младост, тъй като това, че няма метро във всички квартали си е изцяло наш проблем, който никой не ни е длъжен да решава. Лесно е, когато живееш на 2 минути от 5-цата и пътуваш до центъра само. Обаче ако имаш чакане и прекачвания... Сигурно сега ще кажете, че злобея, защото нямам метро наблизо, но не е така. Аз драма с колата си нямам, имам къде да паркирам, сравнително рядко ходя в зона, плащам данъци и тнт, но все пак се опитвам да разбера и другите гледни точки. Според мен също има проблем с колите и не ми е приятно да се тровя, обаче е лудост да се твърди, че ГТ е супер и е алтернатива. На мен лично никога не ми се е случвало да се кача на ГТ (без метрото) и да не смърди или да няма луди или клошари. В метрото пък лятото в едната линия винаги климатикът беше на макс, а в другата се вариш в собствен сос. През зимата вече не знам дали всеки влак се отоплява.. За трамваите специално спокойно мога да твърдя, че в някои си мръзнеш като куче. Я се качете в час пик не в 5-ца или метро, ами в трамвай 10, 20, 22, автобус 111, и си попътувайте едни 40 минути. А пък ако си представя половината народ, който пътува по Околовръстното например, да трябва да се прехвърли на 111 да речем. Те хората и сега едва се тъпчат сутрин...
Аз не мисля, че тук иде реч за пълно отхвърляне на колите, а за тези които имат добри възможности за градски транспорт, но са яхнали таралясниците, защото им е под достойнството да се качат на автобус. Имам много такива примери за семейства с по 3- 4 стари коли - не, че ги ползват да ходят на работа, но едната е на жената да иде до кварталната детска градина на 200 метра от блока, за да прибере детето, после пак да скокне с колата до някое кафененце.....и така до края на света. Та тези с по няколко коли, безплатно пльоснати пред блока, да ме извиняват, но имам много против тях.

# 216
  • Мнения: X
С кола е много по-приятно. Аз например в редките случай, в които ходя до мол го правя с колата си, въпреки че метрото е точно до нас и след само 3 спирки съм точно в мол Парадайс.

# 217
  • София
  • Мнения: 6 971
Хора , ние се самоунищожаваме и тровим... не знам защо не се разбира същината на проблема, сами си създаване една кошмарна среда на живот , от която хем ревем, хем ако може другия да се ограничи, ама не Аз-ът....
Тук не иде реч че някой ще ходи до Мола и туй онуй
Проблема е глобален
С това разчистване на дизели и ограничения на вредните емисии, по колите в Европа... къде ще идат тези коли, кой ще ги кара според вас?
Пак Бай Ганьо...

# 218
  • София, Bulgaria
  • Мнения: 2 993
Мисля, че много се отплеснахте с тези коли, до там, че да определяте, кой кога и до къде ще си кара колата... ако му е кеф и до кофата с боклук ще ходи с нея... Плащат си данъците, карат си колите...какъв е проблема? Замърсявали въздуха, ами замърсяват, ама не са забранени...То хората със стари коли ги карат, защото много им е кеф сигурно и защото не харесват новите. 

П.С. да уточня моето семейство се опитваме да пазим природата и въздуха. Разделно боклуците, без найлонови торби, чаши и т.н   и колата ни е нова, имаме и хибрит, но ползвам и градски транспорт, когато е удобно и няма да загубя половин ден, за да отида до точка А, за да свърша работа за 15 минути. Но не размахвам пръст и не съдя хората с трошките...Понякога не въпрос на избор или съзнание или на Бай Ганьо или друг образ.
Всички сме много силни на думи зад компютъра, ама на площада никой няма, нали...


Подкрепям и приветствам всякакви видове зони, ограничения, данъци, застраховки и изобщо всички способи за ограничаването на автомобилите в София.
Интересно, а в такъв случаи подкрепяте ли ограничаването на ново строителство, тъй като то е пряко свързано с прийждащите новодомци и съответно още и още пристигащи коли в София? Блъскането на нови и нови блокове в междублокови пространства води само до това. Ако кварталите бяха останали както едно време бяха планирани с огромни междублокови пространства дали щеше сега да има такъв проблем с колите, как мислите? Не смятате ли, че реално най-добрите мерки са ограничаване строителството на нови жилищни сгради във вече и без това претъпканите софийски квартали?

Не, не подкрепям никакъв род ограничаване на правата на хората. Когато почнат всички да си плащат данъците, ама всички данъци и се спре да се краде или поне не чак в такива размери, за да може да държавата и Общината да имат пари и да обезщети хората, които са придобили парцели за жилищно строителство, спазвайки и съобразявайки се с действащия план на града, тогава да им кажем, ето ти пари, остави парцела за градинка.
Все едно Пешо от Карнобат да иска да се въведе срок 10 г. за пребиване и живеене в София.  Минат ли 10 г. продаваш и ти отиваш в Карнобат, за дойде Пешо в София. Тъпо е нали?





# 219
  • Мнения: 1 757
Хора , ние се самоунищожаваме и тровим... не знам защо не се разбира същината на проблема, сами си създаване една кошмарна среда на живот , от която хем ревем, хем ако може другия да се ограничи, ама не Аз-ът....
Тук не иде реч че някой ще ходи до Мола и туй онуй
Проблема е глобален
С това разчистване на дизели и ограничения на вредните емисии, по колите в Европа... къде ще идат тези коли, кой ще ги кара според вас?
Пак Бай Ганьо...
Всъщност разчистените дизели от Европа ще са един вид ъпгрейд за нашите, за което аз нямам нищо против. Предпочитам да се карат повече дизели на 10 години, отколкото дизели на 20+ както е една доста голяма част в момента. По-новите поне малко или много имат някакви филтри и т.н.

# 220
  • Мнения: X
Хора , ние се самоунищожаваме и тровим... не знам защо не се разбира същината на проблема, сами си създаване една кошмарна среда на живот , от която хем ревем, хем ако може другия да се ограничи, ама не Аз-ът....
Тук не иде реч че някой ще ходи до Мола и туй онуй
Проблема е глобален
С това разчистване на дизели и ограничения на вредните емисии, по колите в Европа... къде ще идат тези коли, кой ще ги кара според вас?
Пак Бай Ганьо...
Хора живея в идеалния център всичко ми е на една ръка разстояние и не се налага да се гъчкам в миризливия ГТ или да ползвам кола. Но в редките случаи когато ми щукне да се разходя до мола го правя с кола защото изпитвам удоволствие да покарам мъжката си не дизелова играчка. Това прави ли ме бай Ганьо? И ако аз понеже карам нова кола не съм бай Ганьо то тези, които не могат да си позволят и карат примерно 10-15 годишен дизел са, така ли? Няколко пъти вече казах, че основното замърсяване на въздуха е от горенето на гуми, дрехи, въглища и дърва, а не от колите. Но не виждам там да се плюе и протестира. Пак ще постна действителноста от замърсяванато на колите и замърсяването от печките през зимата. Ясно се вижда гиганскта разлика. .

Последна редакция: чт, 08 ное 2018, 13:19 от Анонимен

# 221
  • Мнения: 6 205
То хората със стари коли ги карат, защото много им е кеф сигурно и защото не харесват новите. 


Точно. Сякаш вдигайки застраховката ще спрат да ги карат или ще си купят нови. Просто поредното бъркане в джоба на по-бедните.

# 222
  • Мнения: X
То хората със стари коли ги карат, защото много им е кеф сигурно и защото не харесват новите. 


Точно. Сякаш вдигайки застраховката ще спрат да ги карат или ще си купят нови. Просто поредното бъркане в джоба на по-бедните.
Така е но крайна сметка ограничаването трябва да се направи от някъде

# 223
  • Мнения: X
Гледам, че в темата защитниците на градския са предимно тези, които имат късмета да живеят до метро или близо до центъра. А останалите 80% от хората, за които маршрута с ГТ не е удобен - кучета ги яли. То така излиза, че всички трябва да се преместим в Люлин, център или Младост, тъй като това, че няма метро във всички квартали си е изцяло наш проблем, който никой не ни е длъжен да решава.
Скрит текст:
Лесно е, когато живееш на 2 минути от 5-цата и пътуваш до центъра само. Обаче ако имаш чакане и прекачвания... Сигурно сега ще кажете, че злобея, защото нямам метро наблизо, но не е така. Аз драма с колата си нямам, имам къде да паркирам, сравнително рядко ходя в зона, плащам данъци и тнт, но все пак се опитвам да разбера и другите гледни точки. Според мен също има проблем с колите и не ми е приятно да се тровя, обаче е лудост да се твърди, че ГТ е супер и е алтернатива. На мен лично никога не ми се е случвало да се кача на ГТ (без метрото) и да не смърди или да няма луди или клошари. В метрото пък лятото в едната линия винаги климатикът беше на макс, а в другата се вариш в собствен сос. През зимата вече не знам дали всеки влак се отоплява.. За трамваите специално спокойно мога да твърдя, че в някои си мръзнеш като куче. Я се качете в час пик не в 5-ца или метро, ами в трамвай 10, 20, 22, автобус 111, и си попътувайте едни 40 минути. А пък ако си представя половината народ, който пътува по Околовръстното например, да трябва да се прехвърли на 111 да речем. Те хората и сега едва се тъпчат сутрин...
80 % може да са тези, на които метрото не им влиза в хола само. Иначе то покрива всички големи квартали на София, без Овча купел и Левски, за които в момента се строи и ще ги покрие и тях.  Иначе освен Люлин и Младост, покрива и Надежда, и Обеля, и Дружба, и всички по-стари между тях - Дъвеница, Мусагеница, Дианабад и т.н. Гоце Делчев и Борово (и Павлово и Княжев) остават по-далеч, но с новата линия и за тях ще стане по-удобно. Изобщо си покрива болшинството квартали на София,
Метрото няма как да стига на всеки до г...за, както колата - паркирана отпред, 2 крачки и си в нея, после пак така. Не може да е толкова удобно за 2 милиона души - защото ако всеки е с колата си, виждаме какво се случва със София и е неудобно за всички. И са съвсем прави да вдигат данъците за стари коли, които най-много замърсяват. А това  малцинство (защото за мащабите на София са си малцинство), които не могат да ползват метро, търсят други варианти.
..То хората със стари коли ги карат, защото много им е кеф сигурно и защото не харесват новите.  


А карането на кола задължително ли е? Всеки си прави сметката каква кола може да си позволи и ако не може никакава, ползва ГТ в града и кола под наем за случаите извън града. Какъв ГТ ще ползва, съшо е въпрос на сметка, но метрото покрива едно 80 % от населението, защото стига до най-големите като население квартали. В самите тях който не е близо до метро, ползва буферните паркинги. Навсякъде по света в големите градове е така. То защото 2 милиона могат да си позволят коли в София, затова и градът е на този хал.

# 224
  • Мнения: 2 359
Томева, не съм фен на идеята децата ми да дишат мръсотиите от колата ви, щото ви е кеф с нея да ходите до кофата за боклук. Давате ли си сметка, че живеем в общество и не е редно всеки да си прави, квото му е кеф?

Общи условия

Активация на акаунт