Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално? - 31

  • 38 872
  • 761
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 11 388
А сега - кой е ползвал Г ни Т от селски тип събота и неделя?
Прост маршрут - от Сточна гара с 404 до Джъмбо в Дружба  с цел шопинг на джунджурии за дете и не само за него.
Моят опит показва  към 4,5 ч. без много дълго мотане в Джъмбо, което си е половин ден на практика.
И това е с дестинация от центъра посока края на града с един вид транспорт или максимум с 1 прекачване, но, естествено с НЕкоординирано разписание на различните линии.
Имаше преди време протест на ученици от СМГ, които изпускаха тролей 11 за 1-2 мин. след като са слезли от метрото на СУ и закъсняваха сутрин за училище. Оправиха им техния проблем, но бяха предложили на самоковската учителка да помогнат безвъзмездно с координирането на графиците на ГТ. Явно учителката не е приела офертата.
Та с такъв транспорт в София няма начин хората да слязат от колите, защото все пак не живеем в 19-нач. 20 в., и не става дума за ходене пеш 10-15 мин., а за сериозни разстояния.
Координирането на разписанията на ГТ и самите разписания не изискват и много пари, само малко повече акъл, явно това е голям проблем.

Последна редакция: ср, 07 ное 2018, 16:13 от man_darin_ka

# 181
  • София
  • Мнения: 6 968
От/ до Джъмбо не може да е пример. Кофти локация за транспорт и магазин с милион артикула😂

# 182
  • Мнения: 1 467
Може просто до другият магазин на Джъмбо - на бул. България. Там е изключително лесен достъпа със трамвай 7, който е много редовен и няма трафик и задръствания за него.

# 183
  • Мнения: 11 388
Може и да не супер-дупер магазин, ама за дечицата, че и за родителките, има милион джунджурии. Smirk
Трябва да си признаем, че все пак събота и неделя не е само време за романтични разходки по паркове и градинки, срещи по заведения и т.н.  и няма значение колко време ще отнеме. Пазарува се по-сериозно за през седмицата, например.
Примерът е за друго - за зле организирания ГТ в София. И защо хората предпочитат колата.
Мъка ми е, че не мога да ползвам кола, за уикенда най-вече, или когато съм с детето.

Последна редакция: ср, 07 ное 2018, 16:12 от man_darin_ka

# 184
  • Мнения: 6 205
Нали говорим за ежедневно ползване на ГТ, аз до такива магазини си ходя с колата. Най-малкото не мога да помъкна поне 2 тежки плика с джунжурии.

# 185
  • Мнения: 11 388
Да де, ама независимо дали е само за уикенда или за през седмицата, все тази кола някъде стои паркирана.
А и ГТ наистина често не е удобен дори за ежедневно ползване. Все пак повечето хора не могат да си избират местоработата в зависимост от това дали им е удобно с транспорт или не.

# 186
  • Мнения: 6 205
Естествено, че ако колата е по-удобен вариант ще се придвижва човек с нея. Ето вкъщи - за мен ГТ е удобен - качвам се и слизам, чест и приличен, за мъжа ми изобщо не е - ходи си с колата.

# 187
  • Мнения: 17 305
Проблемът се решава, зониране, плащаш си...или си купуваш/наемаш гараж. Навсякъде в големите градове е така и дали специално на някого му е удобно или не си е лично негов проблем.



Миналата година за пръв път използвахме градски транспорт ( да покажем на детето трамвай и метро). На 200 метра от жилището е първата спирка на 7-та. С климатик, чисто, ново. Оказа се едно малко удоволствие. От едно от другите ни жилища, бъдещата метростанция е на има няма 200 метра.
Имаме къща в центъра, ами няма паркиране. Запознах се с всички шофьори на паяци, не може да ми спираш пред гаража и аз да стоя да те чакам

# 188
  • Мнения: 14 966
Проблемът не се решава със зоните, измества се извън извън зоната за платеното време, а във времето извън платеното на зоната няма паркиране.
Гаражи да се наемат ок -като в другите големи градове, обаче колко построени обществени гаражи и паркинги  има че да си наемеш, като в другите големи европейски градове ли си говорим
Те любопитно ми е де са тез гаражи щото вече са златни и за купуване и за под наем, което нямаше да е така, ако що годе се намираха.
Едно паркомясто  е средно 10 000 евра и не винаги го има да си го купиш - нищо че са пари на вятъра.

Титина ползвай с с удоволствие метрото и трамвая.
Понеже и аз съм викала паяк да ми дига паркирали коли пред гаража нали знаеш, че е за твоя сметка, когато е частна собственост, и трябва да удостовериш това с документ.
А в центъра паяци отдавна вече влизат само по булевардите, на останалите места слагат скоби.
Тъй де и ние ходим в тоя град и сме видели нещо.

Последна редакция: ср, 07 ное 2018, 17:54 от zari65

# 189
  • Мнения: 17 305
Ами като нямаш пари за гараж или парко место, не караш кола, простичко е. Колата е удоволствие, което се заплаща. Нищо, че някой смятат, че пари за паркоместо са пари на вятъра.

Не знам в колко от големите градове си ходила, но паркингите са си скъпо удоволствие. И ще те изненадам, че повечето са частна собственост. А и системата работи. Прост пример Несебър. Плащас си парко место на общината, спираш си там....няма как някой да ти спре на местото, и паяците са нон стоп в движение, дори и в малките улички. Ами работи. Няма спрели коли по тротоарите, всичко е уредено

Не знам на кои паяци звъниш, но до сега съм нямала пропуск с вдигането на спряла кола. Последно от август 2018.

# 190
  • Мнения: 2 713
Зоните са здрава мафия и не мога да разбера как може да има толкова наивни хора, че ги и подкрепят. Зоните вредят и нарушават законите в София. Съвсем пресен пример от бул. Александър Стамболийски, до преди 1ви, когато влезе зоната, паркирането на булеварда беше забранено. Сега зоната сложиха знаци за зона и булеварда от 2 ленти стана 1 лента!!! После защо ще има задръствания Simple Smile

Последна редакция: чт, 08 ное 2018, 08:10 от DonJon

# 191
  • Мнения: 1 009
Имаше репортаж относно имотите в предаването "Плюс минус" по Нова тв. Който желае може да го гледа. Разни "експерти" разсъждаваха къде какво ще стане основно за София. Говореше се за намаляване с 20% и т.н.

# 192
  • Мнения: 1 757
Сигурно за първи път ще го кажа, но съм абсолютно съгласен с DonJon! Всъщност това си е една частна фирма, която си прибира пари от всички нас, които паркираме на общинска земя. Аз нямам проблем със зони, които да ограничат трафика в центъра на града, но за целия град не става, просто няма как. А така като гледам как всяка година се разширяват зоните за платено паркиране, вече доста се излиза от пределите на центъра...

# 193
  • Мнения: 14 966
Simple SmileТитина, все пак да не мерим Несебър с броя на неговите жители и София, различни са много нещата.
Несериозно е от първо качване на метро и трамвай и туристическа обиколка на града да се дава мнение за проблемите на града.
Да не забравяме, че говорим за големи градове.
Паяците в София са едни единствени - ЦГМ и дигат колите според условията, които съм написала и вероятно имам гараж, след като съм ги научила, за разлика от теб.

# 194
  • Мнения: 17 305
Simple SmileТитина, все пак да не мерим Несебър с броя на неговите жители и София, различни са много нещата.
Несериозно е от първо качване на метро и трамвай и туристическа обиколка на града да се дава мнение за проблемите на града.
Кое е несериозно, и аз карам кола когато съм в София, но няма да падне на никого короната от главата, ако използва ГТ. Като виждам, че няма места за паркиране си купувам гараж/парко место.

И населението на Несебър лятото е съизмеримо с населението, което се подвизава в центъра на София

zari65, нямам намерение да си меря с теб броя на гаражите, приемаме, че ти си права

Общи условия

Активация на акаунт