Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 55 164
  • 728
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 805
Благодаря за съветите. Просто ситуацията е нова за мен. Правилно ли разбирам, че с удължаването на срока се удължава автоматично и защитата? Вчера отворих диспут, а сега се разколебах че може би трябваше да изчакам.
дори и продавача да даде още време, може да не се съобразите с това - сделката е 60 дена,
Лично аз винаги им давам още 30 дена преди диспут
А как принципно се дават допълнителни дни за доставка от страна на купувача? Къде се намира тази опция?

# 241
  • Мнения: 380
Момичета как да накарам китайчето да ми намали цената на даден артикул за да поръчам повече бройки? Аз му пиша.. той ми отговаря да ги добавя като поръчка без да ги плащам. И така той щял да прецени. И съответно аз го правя но той спира да ми отговаря...

# 242
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
Благодаря за съветите. Просто ситуацията е нова за мен. Правилно ли разбирам, че с удължаването на срока се удължава автоматично и защитата? Вчера отворих диспут, а сега се разколебах че може би трябваше да изчакам.
дори и продавача да даде още време, може да не се съобразите с това - сделката е 60 дена,
Лично аз винаги им давам още 30 дена преди диспут
А как принципно се дават допълнителни дни за доставка от страна на купувача? Къде се намира тази опция?
в момента виждаш че той ти е дал, без да поискаш
http://bg-mam.ma/p/1074270/37890640

# 243
  • Мнения: 2 626
Благодаря за съветите. Просто ситуацията е нова за мен. Правилно ли разбирам, че с удължаването на срока се удължава автоматично и защитата? Вчера отворих диспут, а сега се разколебах че може би трябваше да изчакам.
дори и продавача да даде още време, може да не се съобразите с това - сделката е 60 дена,
Лично аз винаги им давам още 30 дена преди диспут
А как принципно се дават допълнителни дни за доставка от страна на купувача? Къде се намира тази опция?
Пратките са разчетени да пристигат за 20-30 дена. Независимо дали са R* или U* 60те дена са триктатно презапасяване. Щом са минали дните шансовете да получите нещо са 1/1000
Не сте направили нищо лошо. Дори и 120 дена да ви дадат защита кое ви дава гаранция, че ще дойде. Станат ли 3 или повече пакета е добре да смените адреса на доставка в друг пощенски клон. Повтори ли се проблема понете да поръчвате от друг акаунт в али. Китайчетата почват да правят мизерии на някой акаунти с по-висок рейтинг, защото на клиентите с висок рейтин не могат да им противостоят на диспутите.

# 244
  • Мнения: X
Китайчетата почват да правят мизерии на някой акаунти с по-висок рейтинг, защото на клиентите с висок рейтин не могат да им противостоят на диспутите.
Ъ? Кво?
И какво печели китайчето от тази мизерия?
Досега не ми се е губила пратка с удължен до 90 дена срок на доставка. Какво ти е виновен търговеца, ако искаш да си коректен.

# 245
  • Мнения: 2 592
Гледам, че пак спорите заради диспутите и че не бива да се повдигат, за да не ви нарочат от Али, и понеже днес грешно си помислих, че ми е пристигнала много проблемна пратка, ще споделя, защо спрях да пазарувам от Али.
Резюме: клиент съм от 2014 г.  имам 230 поръчки, 12 диспута
Имам 3-4 загубени неща, но не повдигах диспут заради малки суми. Имах две неща, които не отговаряха изобщо на описанията и снимките, но ме мързеше и не повдигнах диспут, а само сложих лоша оценка. После взе да ми писва и за нещата, които  не пристигаха в срока на защитата, исках удължаване и ако някой хитруваше да не удължи - повдигах диспут.  
Явно за 5 години 12 диспута са се оказали прекомерно много за милиардния бизнес.
И стигам до пратка около 100 лв. Без пазарене, отстъпки, купони или нещо, което да е приседнало на продавача. Платена октомври. За мой ужас, "шипната" без нормален проследим тракинг номер - само цифри. Отначало за около над 15 долара даваха номер, после спряха да дават номера и на неща над 20 долара, но  на такава сума - не очаквах да няма проследяване. След като настоях, тъпанарът дава белгийски номер, който уж е регистриран някъде, от два месеца си стои замръзнал в "Белгия" и няма никакво движение. Искам удължаване на срока на защитата - никаква реакция. Изтичат 60-те дни. Повдигам диспут. Като доказателство - 17track скрийншот, как номерът си стои застинал 60 дни. Али ми отхвърли диспута  с аргумент, че щом има тракинг номер, значи е пратено ...... да чакам и да не забравя веднага да ги уведомя, за да платят на продавача.  (Моят проблем е, че ако няма проследяване, много неща са ми изчезвали безследно из България)

Повтарям си резюмето: клиент от 2014 г. до януари 2019 г., 230 поръчки, 12 диспута - 11 спечелени, 12-ия - студена вода за 100 лв.

# 246
  • Мнения: 2 626
Китайчетата почват да правят мизерии на някой акаунти с по-висок рейтинг, защото на клиентите с висок рейтин не могат да им противостоят на диспутите.
Ъ? Кво?
И какво печели китайчето от тази мизерия?
Досега не ми се е губила пратка с удължен до 90 дена срок на доставка. Какво ти е виновен търговеца, ако искаш да си коректен.
На вас не ви се губела. Ама моля вие сте мерилото за доставките по света. Я извадете статистиката. 99% от пратките пристигат за 30 дена.

# 247
  • Мнения: 805
Благодаря за съветите. Просто ситуацията е нова за мен. Правилно ли разбирам, че с удължаването на срока се удължава автоматично и защитата? Вчера отворих диспут, а сега се разколебах че може би трябваше да изчакам.
дори и продавача да даде още време, може да не се съобразите с това - сделката е 60 дена,
Лично аз винаги им давам още 30 дена преди диспут
А как принципно се дават допълнителни дни за доставка от страна на купувача? Къде се намира тази опция?
в момента виждаш че той ти е дал, без да поискаш
http://bg-mam.ma/p/1074270/37890640

Благодаря. Имам още две пратки на които срокът им изтича утре. Не върви някак си евентуално да отварям 3 диспута наведнъж. Мъжът ми утре ще ходи до пощата да провери на място.

# 248
  • Мнения: 805
netman71 Отваряли сме диспут за пратка която според трекинга пристигна за пет дни, ама във Варна, че даже и получена. Само че ние сме в София. Не вярвам, че трекенга беше объркан, т.к. така и не получихме нашата пратка. Отваряхме диспут за счупена стока с пълно възстановяване на сумата и за стока с фабричен дефект, който не може да се поправи, но не е много забележим (искахме частично възстановяване). Веднъж ми пратиха други обеци, вместо поръчаните, но бяха също хубави. Само им намалих оценка със забележка, че трябваше да съгласуват замяната с купувача. За един дефект само писах и намалих оценка, т.к. мога сама да го отстраня. Но до сега всичко сме получавали в срок, с изключение на една пратка, която отлежала в пощата 20 дни, обяснявам го с отпускарския сезон, т.к. до сега винаги ни носеха пратки в офиса или оставяли бележки. Не мога да подозирам пощенския клон в мизерии, т.к. по-скъпи и по -късно поръчани стоки са пристигнали преди 1-2 седмици.  Утре ще проверим в п. клон, и ако не са пристигнали, трябва да предприема нещо за 3-те непристигнали пратки.

# 249
  • Мнения: 805
sinergon2, във вашият случай възможно цената да е причината. Печелихте ли други диспути за връщане на големи суми?

# 250
  • Мнения: 4 660
Ако поръчам тази детска количка ще платя ли ДДС или мито струва 122 долара с доставката

# 251
  • Мнения: 6 569
Като доказателство - 17track скрийншот, как номерът си стои застинал 60 дни. Али ми отхвърли диспута  с аргумент, че щом има тракинг номер, значи е пратено ......
Каква причина избра при отварянето на диспута?

# 252
  • Мнения: 576
Здравейте,искам да попитам,как да изтрия данните на картата с която плащам.До момента съм плащала с три карти,искам да остане само една,но не ми се получава.

# 253
  • Пловдив
  • Мнения: 2 296
Flowers HibiscusFlowers HibiscusKiss
Здравейте,искам да попитам,как да изтрия данните на картата с която плащам.До момента съм плащала с три карти,искам да остане само една,но не ми се получава.
Аз когато си смених моята се ръководех от първа страница подробно е написано , и благодарение на НИКИД се справих .
Благодаря и още веднъж ,че винаги е насреща за ПОМОЩ !!!:heartpulse:KissFlowers Hibiscus

# 254
  • Мнения: 1 565
здравейте, нова съм в пазаруването от Алито, прочетох 1вата страница и видях, че на стока по-вече от 15$ т.е. 30 лв. ще има ДДС и митница. Винаги ли е така?
Бях харесала една бебешка чанта, която е 24 $ и задължително ли ще минава митница и ще има ДДС?

Общи условия

Активация на акаунт