Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 54 955
  • 728
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 42 436
И какво точно да пиша в диспута? Че си искам парите заради забавянето, или? Аз дори не мога да го проследя - на един сайт, който ми е в отметки, ми излиза едно нещо, на друг (пробвах сега) - съвсем друго...

# 631
  • Мнения: 2 625
И какво точно да пиша в диспута? Че си искам парите заради забавянето, или? Аз дори не мога да го проследя - на един сайт, който ми е в отметки, ми излиза едно нещо, на друг (пробвах сега) - съвсем друго...
Диспут за пратката неполучена в срок. Нали 60те дена са минали? Диспут по стария номер, за новия номер пишете, че е даден такъв, но няма доказателство за получател т.е. няма снимка на пакета. Защо му се водите по въдичиките дето ги пуска. Проблема беше неполучна пратка за 60 дена.

# 632
  • Мнения: 42 436
Хм, да обаче диспут не се ли отваря ако искам замяна, отстъпка или възстановяване на парите? А аз просто искам да ми изпратят пратката...

# 633
# 634
  • Мнения: 2 625
Хм, да обаче диспут не се ли отваря ако искам замяна, отстъпка или възстановяване на парите? А аз просто искам да ми изпратят пратката...
Да искате да върнат парите и да поръчате от друг. Няма гаранция, че ще получите стоката и с новия номер U*. Като ви се чака чакате докато имате защита да дойде U* пратката. Само дали е за вас или ви е дал номер на чужда пратка не знаете. Може да удължават защитата до 120 дена от датата на пращане на първия пакет и втория и той да не дойде. Моагат да го чопнат като първия. Аз лично не виждам разлика да направя диспут и да поръчам от друг търговец. Като поръчам от друг ще си доплатя за R* номер, а такива ги крадат много рядко. Може от другия да дойде за 20 дена или за 60 дена т.е. най-лошия случай ще чакам толкова колкото удължението на първия търговец, в добрия случай ще имам пратката само след 20 дена.

# 635
  • Мнения: 42 436
Така е, но ако наистина са го изпратили и пристигне, ще се чувствам зле. Ще изчакам още 28 дни, колкото са отпуснали и направо ще отворя диспута, без повече да им пращам съобщения и да се опитвам да се разбера с тях...

# 636
  • София
  • Мнения: 4 053
Вие плащате на Алиекспрес (сайта), не на търговеца. Друг е проблема
Да, вярно ooooh!

мен ме съмнява - дали са написани коректно данните
секюрити кода е 3 числа, на картата ми има до него друг 4 чифрен код, който незнам за какво е
датата е от типа 12/21

Мисля, че това което изписвам е вярното - на гърба на картата има лента с код от три цифри. Системата не е алармирала, че съм въвела грешно, а че картата ми не става за международни плащания.
От два дни комуникирам с банката, но без особен резултат.
Първо - твърдят, че няма причина да имам такъв проблем, второ - питаха ме дали мога да откажа поръчката (тук ме притеснява да не си разваля рейтинга пред АЕ, като некоректен купувач), трето - вече се правят на умрели лисици и май въпросите ми останаха "Глас в пустиня"
Днес пак ще ги търся/тормозя.

# 637
  • Мнения: 3
Здравейте! За първи път правя опит да пазарувам в AliExpress, и ако може да попитам какво означава това .  Стои в папката  to be Shipped с още няколко неща

# 638
  • Мнения: 42 436
И аз имам същото съобщение на поръчка от преди два дни. Нещо се бавят с изпращането.
Но пък, когато бяха празниците се забавиха доста повече - може да не е нищо.

# 639
  • Мнения: 3
След като изтекат тези 10 дни, доставката се отменя така ли? А сумата връща ли се?

# 640
  • Мнения: 42 436
Да, мисля, че става автоматично.

# 641
  • Мнения: 3
Благодаря Ви!

# 642
  • Мнения: 2 625
Първо - твърдят, че няма причина да имам такъв проблем, второ - питаха ме дали мога да откажа поръчката (тук ме притеснява да не си разваля рейтинга пред АЕ, като некоректен купувач), трето - вече се правят на умрели лисици и май въпросите ми останаха "Глас в пустиня"
Днес пак ще ги търся/тормозя.
Относно отказването на поръчките може да ги откажете. Препоръчва се вие да ги откажете веднага или като наближи да изтече срока за плащане, защото обратното е опасно - сайта сам да ви премахне поръчките като неплатени тогава вероятността да станете лош клиент е по-голяма. В какъв срок се чака плащане не знам не съм държал толкова дълго неплатени поръчки. Да споделят други. Отказвате поради технически проблеми и сайта няма причини да ви нарочва, защото вината не е във вас.

# 643
  • София
  • Мнения: 4 053
В момента пише, че остават 16 дни. Ако днес не се реши проблемът с банката, ще ги откажа аз и ще им пиша защо.
Много благодаря, че сте толкова отзивчиви!  Hug

Edit:Сладури, идвам да се похваля, че най-накрая плащането се получи. Оказа се, че причината е била, както някой назад предположи, че картата не е имала SECURE CODE (ако се изразявам правилно). След като го активирах/регистрирах или каквото там съм направила  Laughing, проблемът се реши.
Още веднъж благодаря на всички, които се отзоваха! Надявам се, вече да нямам грижи Peace

Последна редакция: чт, 07 мар 2019, 16:26 от mimeime

# 644
  • Бургас
  • Мнения: 1 944


Edit:Сладури, идвам да се похваля, че най-накрая плащането се получи. Оказа се, че причината е била, както някой назад предположи, че картата не е имала SECURE CODE (ако се изразявам правилно). След като го активирах/регистрирах или каквото там съм направила  Laughing, проблемът се реши.
Още веднъж благодаря на всички, които се отзоваха! Надявам се, вече да нямам грижи Peace

малко по подробно дай, такъв проблем е нямало - секюрити кода го пише зад картата
къде си е регистрилала - 3 Д парола ли имаш предвид (това е с СМС)

Общи условия

Активация на акаунт