За да не спамим хубавата тема "Томболи, игри, подаръци", пускам нова за всички потърпевши.
Изключително съм недоволна от реакцията на Юск. Първо, реагираха бавно- 3 дни!, и се оправдаха с техническа неизправност на платформата.За компенсация , вместо ваучер за 25 лв, раздадоха по +20 виртуални точки , за участие за голямата им награда-1 брой ваучер за 1000лв. Да се смееш ли, да плачеш ли.. Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Не става ясно и защо и как излъчиха печеливши за дните, в които са имали неизправност уж. Да не говорим, че аз имах квадратче за триене за 3ти в пощата, след като вече бяха излъчили печелившите за 3 ти. Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон. Защо казвам измама?- включи се и потребител, който твърди, че може да не се изтрива цялото квадратче на календара , а само центъра и да се види символа.Съответно да се излезе от профила и пак да се влезе за нов шанс. Ами става, пробвах n-пъти.
Но отново не мисля, че ще се спечели, играта им е тотално компрометирана . Печеливши са били уверявани и по тел от представител на Юск, че ще си получат наградата , щом имат такъв мейл. Уви... отново неадекватна реакция . Вие изобщо адекватни ли сте с тая ваша платформа?
Ами раздайте си ги на ваши хора наградите и спрете тая мъка "Коледен календар".
Имаше много начини да компенсират потърпевшите хора, всъщност това са клиенти, все пак се абонираме за ел. каталог на Юск. Но не- измиха ръце по най- глупавия начин.
Вместо да извадят положителни дивиденти от ситуацията, плюха на реноме/марка градена с години. Дали се сещат какво си мислим за управлението им?
Някои предложиха да се раздадат ваучери с отстъпка при пазаруване, може да се раздадат някакви утешителни награди да се направи игра и тук във форума, като те не могат да я организират като хората.Също доста от нас са писали до централата.Голяма антиреклама си спретнаха Юск бг.
Лично аз , очаквам адекватен отговор и адекватна компенсация.
Вие сте на ход!
Вие спечелихте ваучер от нашия коледен календар.
Моля, последвайте линка по-долу и обновете вашите данни, за да можем да персонализираме и изпратим ваучера.
Когато получим всичката необходима информация, ще ви изпратим наградата.
Получете вашия ваучер тук
Поздрави и весели празници,
Екип JYSK
Поради грешка в платформата с Коледния календар на JYSK, в периода 1-3 декември сте получили имейл, с който Ви уведомяваме, че печелите един от нашите дневни ваучери. За съжаление имейлът, който сте получили е резултат от системна техническа неизправност.
Искрено се извиняваме за създалата се ситуация и причиненото неудобство. Спечелените точки ще бъдат обновени и ще бъдат добавени 20 допълнителни точки към Вашия профил, с които увеличавате шанса си в тегленето на голямата награда.
Печелившите можете да намерите тук
Хубав ден,
Екип JYSK