Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • Публикувана: 19 дек. 2018, 02:11 ч.
  • Последно мнение: 5 авг. 2020, 09:33 ч.

По какви критерии си избрахте колата?

  • 9 733
  • 82
  •   1
Отговори

Анкета

Какви бяха вашите критерии за да карате точно този автомобил с който сте?

Опции:

* Може да изберете максимум 3 опции.

# 15
  • Пловдив
  • Мнения: 15
Много исках аз да си купя кола, но докато го обмислях, баща ми ме изпревари и ми даде да карам неговата, защото той има нова Simple Smile
Не се оплаквам- малка, икономична  - за града е чудесна. Само на дълъг път милата, малко е бавничка, но като за първи автомобил, толкова

# 16
  • Мнения: 1 938
По функционалност спрям о нуждите ми.
И все пак по снимката познах, че това е моята кола. На живо се оказа, че ударих десетката. Купих я с дефект причинен от "москвич майстор" без да казвам за това на собственика. (Той не подозираше за дефекта). Разхода си струваше, защото колата е много запазен екземпляр.

# 17
  • Мнения: 3 483
При нас може да се каже, че не ние сме избирали колите, а те ни избраха. ММ неговата я спечели преди десетина години без да иска от едно телевизионно предаване. Аз от близо 15 години карам все служебни коли. Преди това карах един голф 2–ка, който беше много здрава машина, но вече много остаря, пък и после синчето го кара докато се научи и си купи негова. Ако сега си купувам кола, ще държа да е малка, икономична, с евтина поддръжка и лесна за движение в градски условия. Сега карам Пежо 206, ако си купувам, сигурно ще е нещо подобно или опел корса, ситроен С2 или С3 или може би дачия. Мразя да се разправям със сервизи и ремонти! Цветът изобщо не ми е чак толкова важен. Важно ми е да има климатик.

# 18
  • Мнения: 2 738
Държах да е от човек, което се оказа и добро, и лошо.
Той е стиснат като чичо Скрудж. Колата е на газ и харчи малко - 7/100 градско, но той почти нищо не е сменял. Доливал е течности и ако нещо се строши, тогава го прави.

Не ми се занимаваше да обикалям автокъщи и да ме лъжат като не разбирам.
Държах на софийски номера, не да сменям табели.

Марката нямаше значение защото на мен ми бяха еднакви, а колите - черна, синя, сива, бяла.
Бях чела/чувала "п**тка, мачка и борче - не", както и нищо френско - Опел измислили ръждата. Това са клишета, но не знам дали са верни.
Късмета ми беше японец, по - скоро японка.


Общо взето освен избора да е от човек и да харчи евтино други нямах.



Като за първа кола е добър избор - евтина и малка. По нея почти няма какво да се строши защото няма кой знае какви екстри няма.
Вози дървено казват опитни шофьори.

Конете са малко - 76, но на градско за какво са ми повече?
На магистрала повече от 120 не вдига, но магистрала я има веднъж годишно, я не.

# 19
  • София
  • Мнения: 2 185
... както и нищо френско - Опел измислили ръждата.
Опел е немска марка.

# 20
  • Мнения: 2 738
На много марки не им знам страната на произход.

# 21
  • Мнения: 110
1. Състояние на интериора. Това, че автомобилът е втора употреба не означава, че трябва да е някаква кочина. С това не мога да правя компромиси.
2. Цена на автомобила.
3. Сравнително безполезнена подръжка цена/качество. Все пак не искаме автомобилът да ни разори.
4. Бонус: Ръчна скоростна кутия, бензинов двигател, година на производство, документи за доказана подръжка на автомобила и това е.

# 22
  • Мнения: 460
Търсих близо година BMW с бензинов 6-цилиндров двигател, автоматични скорости, да е след 2001 г., седан или комби и с някакви основни екстри (подгрев седалки, мулти волан, cruise control, 4 ел. стъкла и т.н.). В крайна сметка намерих, леко позанемарена, но отговаряща на всички условия и вече даже минах 10 000 км. Много е тегаво като цяло намирането на бензинови коли до 15 години ... нафтовите печки са 4-5 пъти повече.

# 23
  • София
  • Мнения: 3 205
Защо? Повече проблеми ли създават дизелите, та гледат да се отърват от тях? Никога не съм карала дизел.

# 24
  • Мнения: 8 838
Защо? Повече проблеми ли създават дизелите, та гледат да се отърват от тях? Никога не съм карала дизел.

Ремонтите са им по-скъпи.

# 25
  • Мнения: 460
Дизеловия автомобил отделя по-малко въглероден диоксид от бензиновия и затова преди 20-ина година всички се втурнаха да развиват тази технология. Западните правителства субсидираха дизеловото гориво и намалиха данъците на дизеловите коли. Производителите пък се втурнаха да лансират дизела и така докато преди няколко години не се оказа, че малко са послъгвали на тестовете. Сега ще им вдигат данъците, нафтата и тя подскочи леко, ще им забраняват да влизат в големите градове и логично западняците гледат да се отърват навреме от стария си дизел. И пазарът при нас е залят само с такива. Отделно, както казаха по-горе, дойде ли време за ремонти ... майка плаче, грамофон свири Simple Smile

# 26
  • Мнения: 1 897
Отделно, че  6-так бензин харчи двойно на дизела...
Но определено поддръжката е по-евтина.

# 27
  • Мнения: 1 418
Нафтовият двигател има дюзи, а те са скъпи. Карала съм много коли и бензин и дизел...та за мен бензина е топ. Кубиците колкото повече, толкова повече. Като се замисля, не си избираме колата по критерии, ами по възможности и местонахождение. Защото ако е само по критерии, ще си купим Ролс Ройс. Иначе сме си фенове на мощните двигатели и на БМВ-та. Рядко мърдаме от тази марка. Веднъж взехме чисто нова френска кошница от магазина по поръчка и това беше. По-жестока набутвация нямаше. Бързо приключихме с мерака да пръднем първи в колата. Сега гледаме само да е нова, но леко ползвана. Да речем на 2-3 хил мили и...да е БМВ бензин. V8 V12 suv
Все още не е създаден автомобил, който да е вечно в изправност. Сервизната част е печелившата. Големите двигатели подържат икономиката и потреблението на гориво. Дават ти наслада на бързината с цената на ползване на гориво и т.н. Е, зависи и в коя точка на световната карта се намира човек. В Африка и Америка, горивото е евтино. В Европа трудно масовото потребление да си позволи подобни двигатели и да им насмогва. Друго си е за 4л бензин да плащаш $1.70. За Бг е редно да имаш малка, икономична кола. Малка, заради ограничените паркоместа, икономична, заради високите цени на горивата. Понеже имам БМВ съзнание се сещам веднага за i3. Но тя струва доста за облика си и е типично градска кола. Грозновата ми е на мен, но няма как хем евтин разход, хем красив външен вид. Трябва човек да има един сув под ръка до нея паркиран за по-мащабни пътувания. Против дизела съм твърдо! Че марки и разновидностите им колкото искаш. Въпрос на вкус, потребност за изживявания и възможност за подръжка. Защото както казах по-горе, няма марка която да не създава проблеми и да й липсват изявени слаби места. Дори и любимите ми БМВта.

# 28
  • Мнения: 128
Имах варианта да избирам между две коли от една и съща марка, като избрах бензиновата. При нас е вече доста години, и си ми е слабост.
Иначе, критериите ми са: да е бензин, да е комби и да е вкаран от Германия.

# 29
  • Мнения: 1 127
Цената и разходите за поддръжка, да е малка и удобна за град, да харчи малко. За автомобилите държа да са немски, а моторите - японски Grinning Външният вид няма значение, колата е да ми върши работа, а не да й робувам. Даже като е по-очукана, избягват много много да ми се завират и да ми пробват спирачките. Grinning Карам Опел Корса в момента и ми е идеална.

Общи условия

Активация на акаунт