Доставки от Спииди

  • 2 160
  • 24
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 10 578
Аз си направих труда да звънна до Спиди и да питам. Казаха ми, че било напълно възможно да получиш смс-а и след 5 минути куриерът да е пред вратата ти, тъй-като системата им генерирала автоматично смс-ите след като пратката е натоварена в колата на куриера. Нямало определен интервал.

Зайче, офисът ти сигурно е много близо до най-близкия офис на Спиди. Сметни колко време най-малко би било необходимо на куриера за да се придвижи от най-близкия до офиса ти офис на Спиди. 5 минути ли? Grinning

Е, за работното време забравих да питам...

# 16
  • Мнения: 1 220
Все тая. Ще се старая да го избягвам този тегав чичка Simple Smile

# 17
  • Мнения: 1 532
Хубаво е да те известяват от предния ден ,да имаш едно наум.Аз спя до късно и вечно се разминавам с куриера.Сутринта ми изпратили смс и след половин час ми звънели.Вече 3 пъти ходя с колата на място където е да си вземам пратката.Снощи за пръв път в 22.30 са ми изпратили смс и на вайбър,че днес ще имам пратка.Чак ме учудиха.А последния път дори неможаха да ми доставят на адрес,имали проблем и ми звъни в 6 ч ,че ще ми я занесат в офис,а аз въм платила около 9 лв доставка до адрес ?! Спиди изобщо не ги харесвам,като куриерска фирма.Неможеш и по телефона да се свържеш с тях.

# 18
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 260
Точно това е най-дразнещо, че не можеш да се свържеш с тях па макар и да дадеш пояснение за нещо

# 19
  • Мнения: 10 578
По националния телефон не става ли да уточниш? От там връщат обаждане. На мен ми върнаха обаждане до десетина минути.

# 20
  • София
  • Мнения: 5 136
В началото да уточня, че пиша като човек, работил 3 години в онлайн магазин, който в голямата си част е работил със Спийди, но и с други куриерски фирми.
Първо, ако имате наистина удобен офис на въпросната куриерска фирма наблизо - изберете пратката да е до офис. Много често е и по-евтино. Ако нямате удобен офис наблизо - стъпка две е точен адрес...
Тука става сложно. Ако не посочите точен интервал за доставка (от 10 до 12 сутринта например), никой няма да си направи труда да си мисли точно кога да ви достави пратката. Ще смятат, че сте на адреса от 9 до 6 и толкоз.
Проблемът е, че дори да посочите точен интервал, пак е напълно възможно да не се съобразят с вас. И понякога това не е от небрежност. Много пратки за даден район, някакво непредвидено забавяне и куриерът идва не от 10 до 12, а в 13:05 например. Което понякога е ужасно неприятно и натоварващо. А пренасочване и втора доставка често струват пари, което е още по-неприятно.
На системите за смс-и може да се разчита относително. Точни са, но и там стават гафове.
Не на последно място, всеки, който е на адреса, може да приеме пратката срещу две имена и подпис. Ако очаквате книги, дрехи, някаква не особено ценна стока - ако има друг на адреса, оставете пари и да приеме пратката.

# 21
  • Мнения: 209
Доста се разочаровах от Спиди. Бях си поръчала два чифта обувки от известен сайт в един от тези Автомати на Спиди с клетки-кутии. Набираш пин кода, плащаш и се отваря клетката, в която ти е пратката. До тук добре. Обаче решавам една събота вечер да си взема пратката. Не стига, че беше изпратена не на правилното място, но пак на Автомат, ами платих си пратктата и отваря се  клетаката и тя е празна!!! Много неудобно, че нямат телефон през уикенда! Звънях в банката- не можело да се откаже превода. Телефонът от сайта също не работи през уикенда! Писах мейли и на Спиди и на Сайта. В понеделник се свързах със Спиди и след тяхно проучване пратката била оставена в някакъв близък офис (неудобен за мен). Но отидох и си я взех. Не успяха да ми дадат обяснение защо не са ме уведомили със смс, че пратката ми е в този офис (в смс-а пишеше, че е във въпросния автомат) и защо успях да платя! Явно е, че кутията не е влязла във въпросната клетка и затова е оставена в офис, но до там!

# 22
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 260
И аз съм все още недоволна от Спиди - ако не успеят да ми донесат пратката я пращат в някой офис където отивам да си я взема а плащам доставка сякаш са ми я донесли и отделно съм загубила цял ден да ги чакам отделно губя време на другия ден да ходя да си я взема освен това в смс-са не изписват цялата сума която трябва да се плати а само цената на стоката после се оказва че и доставка трябва да платиш въпреки че си отишъл на крака да си вземеш стоката и си загубил време да ги чакаш - това е най-некоректния куриер

# 23
  • Мнения: 22 867
Уф, момичета, като ви чета с недоволството, да взема да ви пожелая като нашия куриер /наш, щото отдавна ни носи пратките/, такова любезно момче, качваше се до вратата, когато не се заключваше входната врата, сега аз слизам, защото сме с ключове, не с уредба и няма как да влезе. Тая сутрин съм на разходка с четирикракото приятелче и той ми звъни, аз смрънках, че съм до еди-кой си блок и, ако го бавя, да звънна на някой или да го връща. Попита ме къде съм, оказах се по маршрута му все пак и го чаках на пътя да ми даде пратката. Пак любезен и засмян, без капка укор или гримаси. Връща пари до стотинка, ако аз не кажа да задържи някакво ресто. Изобщо....да го е страх човек да се похвали да не го урочасат. И няма да казвам кой е, че току виж сте ми го грабнали!:) Наистина си казвам дано не напусне или да не го сменят. Идвали са и други момчета и аз веднага питам за нашия, обикновено, когато е в отпуска го заместват. Та така, малко за разнообразие в темата....но сте прави, че е адски досадно и неприятно това, което се случва на някои.

# 24
  • Мнения: 209
Аз от куриерите, които са идвали на място сякаш нямам кой знае какви оплаквания- може би някой дребни недостатъци. Повечето са били много отзивчиви. Но читавите сякаш бързо напускат или им сменят района.

Общи условия

Активация на акаунт