Luxplast - магазин за дограма НЕ ГИ ИЗБИРАЙТЕ

  • 2 622
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте,
Създавам тази тема, за да предпазя другите хора от лошото отношение на тази фирма, тъй като аз лично останах изключително недоволна и разочарована от цялото преживяване.

От продуктите, които предлагат поръчахме първия път дограма за прозорците вкъщи - самата дограма е отлично качество (все пак е немска), но Luxplast се явяват един вид посредник. Те поръчват профилите в Германия, а тук в България само ги монтират, дори и стъкло пакетите ги поръчват от друг под изпълнител.
Доставката и монтажа бяха в максимално обявения срок. Двамата монтажисти, които дойдоха се справиха приемливо, макар че размениха два от прозорците. Този за хола го сложиха в спалнята и обраното.

Няколко месеца след това ни се наложи да поръчаме и балконска врата, поради което се спряхме отново на Luxplast, поради това че искахме цветът да бъде същият и отново да се спрем на немското качество, но това беше най-голямата ни грешка.
Направихме поръчката за вратата и платихме всички на момента, както и направихме при поръчката на прозорците. Повярвайте ми платихме не малка сума и за прозорците и за вратата.
Вратата отново бе монтирана в последния възможен момент и новите монтажисти, които дойдоха бяха изключително некомпетентни, невъзпитани и адски нагли. Бяха объркали стъкло пакета и дръжката на вратата. Самата врата не нивелираха правилно и врата беше крива, но отказаха да го коригират на момента, а си тръгнаха. След направената рекламация от наша страна след около почти месец, отново дойдоха да направят корекциите. Стъклопакета беше отново сбъркан и освен че не оправиха вратата, объркаха начина на отварянето й - вратата е с двуосово отваряне. Така се наложи отново да правим рекламация на рекламацията.
Отношението на екипът, който работи в магазина на Luxplast беше невъзпитано, неотзивчиво и доста нахално.  Наложи ми се да звъня безброй пъти докато предприемат някакви действия. Накрая дойде управителят им с един от монтажистите, като резултатът от това не беше кой знае какво.
Монтажистите им се държат грубо и непрофесионално. Съотношението цена-качество на работата изобщо не отговаря. Много е разочароващо как всичко се побългарява.
Силно не препоръчвам услугите на Luxplast. Предлаганата от тях немска дограма може да се открие и при други представители.
Надявам се да съм била полезна на останалите с негативния си опит, но смятам, че не трябва да си мълча и ако мога да помогна на останалите.

# 1
  • София
  • Мнения: 10 825
Не мога да взема отношение по другите твърдения, но оплакването, че те, видиш ли, поръчват профилите в Германия, вместо да си ги произведат само и е смехотворно. Не знам как сте очаквали те да екструдират лично профилите за вашите два прозореца. Все едно да се оплаквате, че строителят, който сте наели да ви построи къща купува тухлите от тухларната вместо лично да изкопае глината и да изпече персоналните тухли за вас.

# 2
  • Мнения: 2 230
Аз също имам един прозорец от тях, но нямах абсолютно никакви проблеми.
А вие защо подписахте протокола, че нямате забележки, преди да си тръгнат?

# 3
  • Мнения: 3
Подписахме протокола със забележки и при двете им посещения. Просто останахме разочаровани от отношението им и работата на монтажистите им.

# 4
  • София
  • Мнения: 375
Явно сте попаднали на монтажисти без опит, което разбира се е тяхна вина и би трябвало да си направят изводите и вземат мерки.
Ние поръчахме дограма от тях почти 60 квадрата миналия месец и всичко беше ок. При монтажа се оказа, че има надраскани стъкла и те си ги върнаха и след седмица сложиха новите. като цяло нямам забележки, по-трудно беше докато сключим договора и уточним някои нестандартни прозорци - тогава имаше леко прехвърчане на искри в магазина докато се разберем Simple Smile

# 5
  • Мнения: 3
Chaplet така е. При нас също беше първоначално поръчка на прозорци (по-големи като размери от обичайните) и след това поръчахме балконската врата.
Просто целият процес трябва да се контролира от тях и да се стараят услугите им от поръчка до монтаж да са на високо ниво, т.е. цялостно да има съотношение цена-качество.

# 6
  • Мнения: 7 776
Дограмата на цяла къща+остъклен балкон ни е от тях. На остъкленият балкон се спукаха два стъклопакета - подмениха ги. Не сме имали никакви проблеми. Не мисля, че преживяването ви трябва да е генерализация за фирмата, по-скоро изключение и некомпетентни монтажисти. Аз пък съм доволна от тях, оставиха ни даже някои резервни части и препарат за почистване на дограмата специален.

# 7
  • Мнения: 40 892
Моят опит ме е научил, че не може да се обобщава на ниво фирми. Даже на ниво локални офиси не може да се обобщава (например офисът на фирма Х на бул. Дондуков). Фирмите имат офиси с различни хора, към един  офис може да има няколко "мерача" и няколко монтажни бригади и едните да са супер, другите да са пълна скръб. Кофти, ама си е до късмет.

# 8
  • Мнения: 2
Напълно съм съгласен с г-жа Стоева. Даваш много пари предварително и зависите после от късмета си? Нее, зависите от некадърният начин на взимане на размерите в Luxplast, от липсата на предварителна консултация, после зависите как ще ви "натъкмят" дограмата. После зависите дали на вас ще се случи монтажника от Перник Росен Драганов. Защото тогава ще останете потресени от наглост. И да откриете в последствие липси на свои инструменти или вещи, наивно оставени без надзор. Единствено гарантирано от Luxplast е разочарование от прахосаните пари, време и нерви.
При тях имам две поръчки, резултат - две рекламации и три липси.
Успех, ако сте смели..

# 9
  • Мнения: 7 776
Това абсолютно не е вярно. Предварителна консултация има. Техен представител идва на място за взимане на размерите. (Противоречите си, хем нямало консултация, хем некадърно ви били снети размерите).
Всеки един размер бе взет и обсъден с мъжа ми, защото понякога има специфики на слагането на дограмата.

Обвинението ви м кражба е доста сериозно, дано имате доказателства, иначе е просто клевета.
И все пак ще попитам - вие къде бляхте, докато ви слагат дограмата? Защото трябва да сте там, до монтажистите и да кажете, ако имате някакво изискване към тях и да си пазите имуществото.
След като имате две рекламации - не ги ли подмениха?

# 10
  • Мнения: 2 230
Абе и аз имах някои неясноти, за които забравих да питам в офиса, и те нищо не ми казаха, та чак като ми вземаха размерите, разпитах и ми обясниха. Могат наистина да подобрят комуникацията при вземане на поръчка.
Иначе от монтажа и самата дограма съм много доволна, страхотни!!

# 11
  • Мнения: 2
Едната рекламация я уважиха - премонтаж, другата не.
За вещите сте донякъде права, но човек не може да очаква непрекъснато цигания?
Когато мечтаната дограма стои грозно, и си поръчваш нова или преправяш с  друга фирма, къде е била консултацията?
Май този разговор е безсмислен - клиентите са най-различни, и от Ворошилов има супер доволни..

Общи условия

Активация на акаунт