CRM платформа, фирма SHCR

  • 12 785
  • 210
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 4
Здравейте, това че сте получили емайл с номер на товарителница не значи нищо. За малко да ме разходя за зелен хайвер. Добре че имам профил в еконт. Да има товарителница но тя не е в движение. Ако до сега съм си мислила че са отнесени и мудни. То вече много почват да ме дразнят, а аз съм изключително търпелив човек.

# 136
  • Мнения: 19
Току що си взех парите от “Еконт”,с мен постъпиха лоялно и ми върнаха парите,явно просто са по-натоварени и затова се бавят.

# 137
  • Мнения: 11
Здравейте, на всички участници (волни и неволни) в темата.
Ще се постарая да бъда ясен и да отговоря, на всички въпросителни възникнали през двата месеца на тълкувание в този форум. Ще помоля администраторите на сайта да не изтриват поста. Набирането на служители е прекратено от повече от две седмици и няма на какво да правим реклама.
Нека да започна със това, че аз съм Милен Арсов - технически директор на фирмата. Колкото и да е странно, да такъв човек съществува както и всички останали от екипа. Нека всички които четат това и са имали или имат договор с нас, проверят в еконт от кой е изпратена самата пратка и в последствие е взето копието и паричния превод. Всички изпращали поне една пратка в последната година с Еконт, знаят много добре, че да се вземе една пратка, да се изпрати а де не говорим да се вземе наложен платеж, трябва да се предостави лична карта. Моля да си погледнете кой ви е изпращал документите и кой ги е приемал. Как не съществуващи лица го правят? Nadence7777 Моля точно вашата пратка да погледнете кой я е изпратил? Лично аз. С моя подпис върху товарителницата. Нека да потвърдят и на тези които са им изпратени от другите колеги. Това, че не намирате дадено лице във интернет, освен в сайта в който е обявен, че работи, не значи че не съществува. Няма да посочвам вашите имена за да не нарушаваме Закон за Защита на Личната Данни (ЗЗЛД). Моля ако вие прецените, предоставете ги, за да опита всеки един от читателите. След като опитахме да ви намерим, се оказа, че също не съществувате. Няма ви във фейсбук, няма ви във инстаграм, няма ви във туйтър, нито в линкедин. По вашата логика щяхте да сте поредния служител фантом. Това, че някой не е дал публичност на личността си не е критерии. Колкото и чудно да ви звучи все още има хора който дори нямат фейсбук (не казвам, че съм от тях).  Ще кажете работата ви не го ли изисква? Не, защо да го изисква. Ще дам пример с една от най-големите уеб дизайн компании gmc-webdesign.com (Джи Ем Криейтив ЕООД), която прави сайтове и софтуери за министерства, общини и големи корпорации. Влизаме в търговски регистър и виждаме, че собственик е Г.К.М (няма да изписвам имената му всеки може да го види), и о боже той е само с 10лв. капитал, а изпълнява такива поръчки. Както и да е. Вписваме имената му в Google, Facebook и т.н., и какво да видим този човек не съществува, има го само в извадката на сайта на bivol.bg, че е собственик на фирма. А как този човек преди малко повече от седмица участва в публична конференция която бе излъчена по доста медии. Участвал е в блокове и какво ли не. Има едно основно нещо, казва се лично пространство. Всеки сам определя колко публично да го направи.

Да продължа с Мария Иванова, явно твърде много ви дразни факта, че не искат да ви вземат колегите да работите. Като за начало, няма аз да го направя, за да не наруша дадени клаузи в ЗЗЛД, ще помоля да го направите вие. Искам да качите чрез снимка цялата кореспонденция между нас и вас, и да посочите къде точно аз или някой колега, изрично ви е казал да си купите сертификат преди да сте одобрени за работа? Още във първото съобщение сме ви написали, че всеки един от служителите се проверява и се допуска след това до платформата. Вътре имате достъп до лични данни и документи на трети лица и фирми, които все пак по някакъв начин трябва да защитаваме. След като не сте във физически офис при нас. След като ви е поискано CV се установява, че работите в юридическа кантора, което определено е в конфликт на интереси. Относно връщането на парите, кои пари? В момента се опитвате да обясните на всички, че ако отидете да си купите едно костюмче, за да изглеждате добре на едно интервю (което си е ваш избор), като не ви вземат на работа да кажете на собственика на фирмата "Филипееее, да ми парите, за костюма, че не ме взе на работа, а аз заради теб го купих". Въпреки това ще покажем, че все пак се чувстваме виновни за забавянето на всички и ще ви изплатим въпросната сума за закупения сертификат.

Платформата стартира февруари месец на 2018г., но работата в нея беше твърде малко. Октомври месец към платформата се присъедини новооткриващ се сайт за електронни книги, който в началото клиентите обмисляха да е само с книги на български, но в последствие, се промени и решиха да вкарат и други езици с което се повиши още повече работата. За това се наложи набирането на по голяма група хора, който да работят. До този момент в платформата са били включвани 3-4 души на месец, а в един момент се наложи да включим 50. Пускайки заявка към единствения доставчик на електронни удостоверения клас 2, се оказва, че не може да ни ги достави и, че за да ги поръчаме през него трябва да пуснем обществена поръчка. В процеса на обществената поръчка доставчикът прекратява вноса на такива удостоверения и ни я отхвърлят, понеже няма кой да ги достави и дефакто няма смисъл от нея. Ако някой намери такава фирма в България нека да я предосави. За да избегна въпросите като защо не давате електронни подписи и какви са тези сертификати ще ви отговоря. Тези сертификати могат да ви удостоверяват навсякъде, но не и пред банкови институции. Това е един от най големите производители на такива удостоверения https://www.esign.in/. Не можем да ви издаваме електронни подписи, защото те са високо квалифицирани и могат да се издават единствено от електронните регистратори сертифицирани от Комисия за Регулиране на Съобщенията (КРС). Който има интерес може да прочете повече за това в нормативната уредба на КРС (https://crc.bg/bg/statii/1654/predostavqne-na-udostoveritelni-us … normativna-uredba). За това се наложи да търсим варианти за доставка от извън България, което също изисква технологично време. На всички от този момент ви се предложи да ви се възстановят сумите до отстраняването на проблема, за да не се получават недоразумения. Но въпреки, че някой казват "А не не искам да ми я връщате, аз нямам проблем да изчакам.", в следващите минути започват да бълват глупости тук. Колежката Никол попаднала на темата търсейки друго и го публикува в платформата. Доста от колегите решиха да си кажат мненията, но бяха изтрити. В известна степен не упреквам администраторите на сайта, защото да застанат 50-60 човека да кажат в рамките на една седмица нещо хубаво за една фирма, а само 5 да са с лоши коментари си е чиста проба реклама. (След няколко дни ще ви пусна линкове как една фирма, която не съществува, умишлено пуснахме няколко лоши коментара и в момента около 20-30 души ръсят супер небивалици, а това дори не е реално което сме пуснали. Нека просто още малко да се поразпали обстановката покрай нея.) Няма такъв вариант на някой да не му е възстановена сумата. Да признавам може да сме се забавили с изпращането, но няма такъв вариант да не ви е възстановена сумата или да не сте получили достъп. Да не говорим, че има такива на които име възстановена сумата и им е предоставен достъп без да заплащат за него. Искрено от името на целия екип се извиняваме на всички които сме забавили.

Относно личните данни. Както всеки един работодател имаме правото да събираме вашите лични данни до толкова до колкото да можем да подпишем законосъобразен договор и съответно да ви подаваме необходимите документи. Като работодател НЯМАМЕ ПРАВО да снимаме вашата лична карта (което не сме ви и искали) но имаме право да ви изискваме необходимите лични данни за сключвне на трудов или граждански договор, като сме длъжни да съхраняваме вашите данни и да не ги предоставяме на трети лица и да не ги използваме за други цели освен целите на договора. Всеки може да прочете това в Защита на неприкосновеността на работното място на КЗЛД намиращ се тук https://www.cpdp.bg/download.php?part=rubric_element&aid=2729 . Също така като работодател сме във пълното си право да определяме кой да работи за нас и кой не.
Една от основните цели на платформата беше да се осигури допълнителен доход на родители по майчинство или в нетрудоспособност. Но с напиращите тук раздумки  провокирали пускането на жалби, се наложи да прекратим взаимоотношенията с повечето такива, защото повечето мами не искат да им се спре майчинството, а да си го взимат и съответно да си изкарват допълнително доходи. Но всички знаете, че чисто законно това няма как да се случи. Ако декларирате доход по висок от прага на бедността майчинството си отива. За това и прекратихме отношения с такива, за да не търпим глоби нито ние нито те.
Набирането на нови кандидатури официално е прекратено. Тези които са бълвали неща по адрес на фирмата, да не се учудват, че не са приети. Не мисля, че има работодател, който да го "псуваш", а той да ви казва ела да работиш при мен. Да съгласен съм, че в известна степен може би сте прави, че сме ви забавили. По скоро че не ви се дава бърза информация. Но зад одобрението на всеки един стоят само 8 човека. На ден сме получавали по 300-400 мейла(или писанки в olx) от хора който даже не знаят за какво ни пишат, но ние трябва да отворим и да прочетем и да отговорим, на редици глупави въпроси като "може ли да се работи от телефон" при положение, че сме написали какво се изисква и, че става въпрос за текстообработка. Сега веднага ще кажете "ами наемете си още хора", да но тези хора трябва да ги наемем за два месеца докато набираме хора и после да им кажем чао, като да им дадем достъп до вашите лични данни.
Понеже регистрите са в голяма степен публични. Учил съм в НБУ и желаещите може да го проверят. През 2014 година кандидатствах за работа в HP в съпорт центъра, 8 месеца съм чакал за интервю и още два месеца по късно ме взеха. Може би е трябвало и аз да се оплача. Наложи се да си купувам доста четива свързани с работата ми там. Но пропуск.

И накрая относно собственика на фирмата, Иванов и другата му фирма. Ако се поразровите малко повече за фирмата която е посочена в господарите, ще видите, че само двама души са се оплакали, а къде са многото? Също така някак си случайно се излъчва когато фирмата печели 6 обществени поръчки в северна България. Вижте и кои са били клиенти на фирмата: Олинеза, Главбулгарстрой, Джи Пи Груп, храм Света Неделя - гр.София, храм Света София - гр. София, храм Света Петка - гр. София,  Софийска Духовна Семинария,  VIDEX, Балканстрой, 77-мо ОУ София, училище за деца с увреждания Видин, Remax, бензиностанции Петрол и много други. Нека малко се позамислим дали е прецакал бизнеса си за да вземе 2000лв. Всички знаем как се случват нещата в България. 2011 година Господари на ефира излъчиха репортаж за една от най-големите вериги училища за чужди езици в България. Нека всеки само да провери в търговски регистър как един месец след репортажа фирмата се продава с целия си капацитет на цената на един стек цигари. Може би случайности, или такава е била стойността.

Извинявам  се ако все пак съм обидил някой в написаното по горе.

# 138
  • Мнения: 19 687
Аз не съм аплайвала при Вас, но следях темата с интерес, защото моя позната се опита и я бавят вече повече от 2 месеца. Уж е одобрена, уж има кореспонденция, ама на практика нищо newsm78

Бидейки самата аз на позиция средно ниво мениджър има нещо, което не разбирам - какви бяха критериите да избирате въпросните служители? Кой ги оценяваше и как? Защото, ако са осемте споменати личности, не звучи много професионално. Съжалявам за прямотата, но доста от тях нямаха елементарна езикова култура, както остава да имат опит в подбор на кадри! Дори обявите Ви за работа бяха неграмотни!

Същото се отнася и за хората, които постваха тук! В крайна сметка, ако приемем, че работата се е увеличила благодарение на сайт за електронни книги, не виждам как служителите, които уж работят върху тях, биха могли да бъдат подобни илитерати и работата да върви Shocked

Не Ви се бъркам в бизнеса, нито в подбора на кадри, но определено създадохте голям хаос и с право има доста въпросителни Peace

# 139
  • Мнения: 11
Cristi, 
Основно кой да има достъп до платформата и кой не, се определяше от мен, юристката ни и още двама административни служителя. Критериите в началото не бяха толкова строги, понеже ставаше въпрос предимно за набиране на текстове за реклами, като има редица редактори които да им помагат. Просто се иска човешката ръка. Но за там няма кой знае колко много работа. Всеки има глава на раменете. Ако си получил пълен достъп до платформата и можеш да обработваш книги примерно, си взимаш такава задача в много голяма степен това си е за теб. Не само няма да получиш нищо за това, но и ще имаш санкции за това, че си забавил въпросната задача. Съгласен съм, че повечето са писали неграмотно тук, но кой се старае в един форум да пише идеално. Признавам, че и аз дори не го правя. Да сигурно е грешно, но в бързината просто да си напишеш това което си решил не внимаваш за такива неща, не си на изпит. Много голяма част от потребителите не се стараят дори да пишат на кирилица, доста интернет страници/форуми си направиха дори опцията като публикуват нещо автоматично да го обръща от латиница на кирилица. Относно електронните книги по голяма част от персонала работещ по тях е на доста високо ниво и съответно с един или няколко перфектни езика.

Да така е създаде се хаос, но като го преминеш се виждат част от грешките. Не е толкова лесно да направиш подбор на персонал с който нямаш пряк контакт на живо. За много голяма част от тях дори не го приемат като работа, а като да си цъкаш в фейса, и то поради факта, че нямаш пряк шеф в съседната стая. Само си помислете кой и колко души ще си позволят да викат на прекия си шеф или на който и да било на по високо ниво в йерархията, когато са реално в физически офис на работа? А тук нещата са коренно различни. Признаваме, не сме професионалисти в предоставянето на дистанционна работа. Започнахме от скоро и не го крием. Вече няколкократно се споделя, че платформата работи едва от февруари 2018г. и, че от края на годината е вече активно работеща. Няма как да ви кажем, че сме професионалисти в това.  Опитваме се да направим нещо ново полезно за доста хора.

Последна редакция: чт, 28 мар 2019, 14:38 от milenarsov

# 140
  • Мнения: 19 687
Благодаря за отговора и успех!

# 141
  • Мнения: 5
Някой изобщо свързвал ли се е с тях? Казали ли са му точна дата или всичко виси във въздуха??

# 142
  • Мнения: 19 687
Моята приятелка очаква включване до края на седмицата (или поне така е говорено с г-н Арсов, който поства по-горе). Ще пиша какъв е развоя на нещата, когато самата аз имам информация.

# 143
  • Мнения: 5
Доколкото разбрах има разни шмульовци, които все още спамят имейлите на фирмата за работа, въпреки, че те не набират хора вече и обявата я няма в ОЛХ. Затова от фирмата се затрудняват да отговарят на тези, които вече са кандидаствали...

Мисля, че тази информация може да е от полза, за някои от кандидатствалите Simple Smile

# 144
  • Мнения: 4
Здравейте, искам да споделя с вас че си получих парите. Въпреки голямото закъснение искам да им благодаря и да им пожелая успех.

# 145
  • Мнения: 19 687
Аз най-накрая се чух с моята приятелка и сподели, че никой не се е свързал с нея, въпреки обещанията.

# 146
  • Мнения: 3
Милен Арсов, вдигай си телефончетата, какво се криеш?

Аз от 27и февруари водя една дълга кореспонденция за възстановяване на сума, последната лъжа беше, че в петък ще ми пуснат парите и в понеделник след 12ч да си ги търся в еконт. Сами си правете изводите дали ги намерих Simple Smile

Последна редакция: вт, 09 апр 2019, 13:05 от itanev

# 147
  • Мнения: 19 687
Мдам, г-н Арсов изглежда не си вдига телефона (поне моята приятелка не е успяла да се чуе с него, въпреки увещанията, че ще има връзка), а на мен не ми отговори на ЛС, което изпратих тук Rolling Eyes

# 148
  • Мнения: 11
Започвам леко да се изнервям и от цялата ситуация.
1. Г-н Танев Парите са ви пуснати още в четвъртък, а не в петък както сме ви обещали. Спазили сме всички уговорки с които сте се съгласили.



2. Cristi - мога да си върна историята и до колкото виждам, сте написали, че нито вие нито вашата приятелка искате да се ползва с някакви привилегии от това че сте "някой си" във форума. А в един момент ми оказвате натиск публично,  какво и как е или не е направено. Изрично още в предния пост казах, че ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРИЕМАТ КАНДИДАТУРИ ЗА  ПЛАТФОРМАТА НЕЗАВИСИМО ПО КАКЪВ НАЧИН СЪС ИЛИ БЕЗ ЛИЧЕН КЕП. Ако преценим и когато преценим ще вземем даден човек от тези които са кандидатствали.

PS: Има 12 записа в Еконт които не са потърсени, някои повече от 2-3 седмици. Преди да седнете да пишете проверете дали не сте от тях. Еконт имат някаква нова политика за смс известяването и може да не ви е активирано. Днес на всички сме пуснали отново уведомителни писма за това.

Последна редакция: вт, 09 апр 2019, 13:49 от milenarsov

# 149
  • Мнения: 19 687
Ами всъщност не това сте ѝ казали на нея. Доколкото разбрах, сте имали почти половин час разговор по телефона, в който сте я убедили, че миналата седмица ще има някакъв отговор от Вас. Това не се е случило. Не говорим за ден или два, г-н Арсов, а за мотаене от 2 месеца!

Не знам ВИЕ колко се изнервяте, но виждам колко всички ДРУГИ се изнервят. И с право! Като нямате капацитета да си организирате нещата, не се занимавайте с несвойствени дейности и/или си наемете хора, които да се справят по-успешно от Вас!

Това, че тя е деликатен човек и няма да Ви тормози, не означава, че аз ще си замълча. С оглед на това, което чета и научавам от първо лице, Ви казвам в прав текст, че се изложихте здраво! Не така се прави бизнес и не така се върши работа.

Цялото добро впечатление, което имах от постовете Ви по-горе се изпари яко дим. Не се излагайте повече, наистина.

Общи условия

Активация на акаунт