Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 май 2019, 00:38 ч.

Какво НЕ бихте купили онлайн?

  • 2 510
  • 55
  •   1
Отговори
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
През последните години пазаруването онлайн стана по-предпочитано и популярно от обикалянето по физически магазини, пробване и губене на време.

В последно време при мен се получава малко обратен ефект. Имам доста несполучливи онлайн "попадения". Не уцелвам размери, модели, продуктът не отговаря на снимката, не пасва нещо и т.н. Започва се едно връщане, сума за възстановяване, понякога безкрайна кореспонденция с продавача и т.н. Това ми коства нерви, време и започва да ми тежи. Някои неща се опитвам да продам преди да ги върна, но и там е въпрос на вкус и късмет (донякъде).

Днес се поразходихме по магазините семейно, отдавна не го бяхме правили. Вярно е, че ни костваше време, цените бяха по-високи, но пък всичко пробвахме на момента, каквото ни хареса, го купихме, каквото не ни пасна, просто си излязохме от магазина и забравихме.

Какво НЕ бихте си купили онлайн? Имате ли много несполучливи онлайн покупки, които просто стоят у вас?

Аз на този етап не бих си купила онлайн:
- автомобил;
- бельо;
- обувки (след последните несполучливи покупки);
- храна.

Последно имам закупена козметика от известен сайт и балсамът се оказа с ужасна миризма (според мен беше с изтекъл срок на годност), но вече просто не ми се разправяше. Имам и доста онлайн покупки у нас, които така си стоят, защото просто нямам нерви да снимам, да меря сантиметри, стелки, да пускам по сайтове, да се занимавам с изпращане, евентуално връщане и т.н. Пускам понякога обяви, но все по-рядко.

Вие сте ......

Последна редакция: ср, 01 май 2019, 01:46 от missence

# 1
  • Down south
  • Мнения: 3 999
Тук (САЩ) може да се върне безпроблемно почти всичко.
Аз съм от връщащите, връщам всичко, което не ми се нрави. От козметика до килими и мебели.

Вече не бих купила матраци и обемни мебели, поради простата причина, че има вероятност от разминаване в очакване и действителност. Връщането не е проблем, но е свързано с координация и малко или много е времеотнемащо.

Преди да купя автомобил, го пробвам, но ако няма в наличност точно това, което искам (цвят, модел, трим), бих го поръчала online.

# 2
  • Мнения: 2 169
Всичко изброено съм купувала онлайн. Само автомобилът  не точно. Харесах го по обява в немски сайт.Отиде човек до Германия, провери го, плати го  и ми го докара.
Спестявам си много време и нерви с пазаруването онлайн. Освен това има огромен избор и можеш да търсиш най-добра цена за даден продукт. Често пускат промоционални кодове и получаваш допълнителни отстъпки. В реала е по-скъпо и ограничено като асортимент. Намаления има рядко, по-скоро само сезонни.
Може би не бих купила онлайн тежки вещи, поради оскъпяване на доставката.
Въпреки, че имам две поръчки и на мебели /от чужди сайтове/. Просто много ги бях харесала.

Последна редакция: ср, 01 май 2019, 06:06 от Greene

# 3
  • Мнения: 2 833
Плодове, зеленчуци, месо и млечни 😊
Всичко друго и в момента го купувам.

# 4
  • София
  • Мнения: 4 487
Купувам доста неща онлайн - дрехи, обувки, хранителни продукти, мебели. Засега ползите надделяват над неудачните пркупки.

# 5
  • Мнения: 482
Постоянно поръчвам онлайн маратонки и гуменки,но само оригинални от доказани сайтове,всички ел уреди у дома също онлайн съм ги поръчвала,тигани,тенджери и подобни също (фен съм на делимано).До сега нищо не съм връщала - всичко е било наред.Не бих поръчала мебели и матраци,козметика и официален тоалет/обувки.

# 6
  • София
  • Мнения: 20 366
Ами зависи. Аз май съм леко консерва, пазарувам дрехи и обувки от 2-3 сайта, които си ги знам. И с парфюмите така.
Ами това е. Всичко останало - на живо.

# 7
  • Мнения: 1 867
Дрехи и обувки не - никога нищо не ми става или не стои правилно, или е късо (за българските стандарти съм висока, а тук предимно се правят неща, които да стават на хора до 1.65...) 
Купувам предимно техника, дребни мебели, спално бельо, книги. Когато имам нужда да "отпусна по магазините" изхарчвам 10-15 долара за глупости в алиекспреса.

Иначе освен дрехите, никога храна (човешка, за котките купувам онлайн понякога)
автомобил
матрак

# 8
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
По-скоро имах предвид покупка онлайн "на сляпо". Ако отида до физически магазин, пробвам нещо, видя го и после го поръчвам, то това си е сигурна покупка т.е. там не рискувам нищо. Ако избирам само по картинка, описание в сайта и разчитам на таблица за размери, то често не ми се получава.

На някои марки си знам точно размера, но понякога пък моделът не пасва.

Сега се сещам, че последно подарих чисто нов топ на позната. Размерът беше идеален, всичко супер, но на мен не ми стоеше добре. Същата работа беше с една туника, която пък ми стоеше много добре, но се мачкаше буквално от поглед.

"На сляпо" от козметиката не бих си купила червило, парфюм. Също не бих рискувала с пръстен.

# 9
  • Мнения: 10
Аз все се изкушавам да си взема онлайн дреха и избягвам, защото не съм сигурна как ще изглежда, материята, дали няма да ми е широка дрехата или тясна (уж има таблица с размери, но пак не е гаранция). Всъщност като се замислям съм купувала дрехи, но само от HM и то след като съм мерила във физическия им магазин - онлайн някои неща са им по-евтини

# 10
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
Скрит текст:
Аз все се изкушавам да си взема онлайн дреха и избягвам, защото не съм сигурна как ще изглежда, материята, дали няма да ми е широка дрехата или тясна (уж има таблица с размери, но пак не е гаранция).
Всъщност като се замислям съм купувала дрехи, но само от HM и то след като съм мерила във физическия им магазин - онлайн някои неща са им по-евтини
И аз купувам така някои дрехи, парфюми и козметика т.е след като съм пробвала и видяла във физически магазин, но това си е сигурна покупка, защото съм видяла модел, материя, номер, цвят и само поръчвам заради цената. За съжаление не всичко мога да намеря предварително във физически магазин, което в последно време ме възпира от доста онлайн поръчки. Последно ходих да видя един шампоан, който се оказа само с 1лв. по-скъп и си го взех направо от фризьорски салон (така или иначе се бях разкарвала).

Пудра и фон дьо тен също не поръчвам без да съм видяла. Цветът почти винаги не съвпада.

Истината е, че онлайн пазаруването е по-удобно. Замислих се просто, дали с %-та несполучливи покупки, не ми излиза в даден момент по-скъпо?

# 11
  • Мнения: 403
Онлайн купувам само когато имам даденото нещо, но искам друга разцветка или един размер, който е изчерпан в градът ми или ако скоро не ми се ходи в друг град, където знам, че е налично, примерно. Всичко останало купувам в реалността, даже козметика.

# 12
  • София
  • Мнения: 20 366
Заради доставката и изискването на сайтовете да се пазарува над определена сума, определено излиза по-скъпо. Особено козметика.

# 13
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
Заради доставката и изискването на сайтовете да се пазарува над определена сума, определено излиза по-скъпо. Особено козметика.
Понякога има безплатна доставка или промо кодове, но като цяло съм намирала козметика във физически магазин, която е по-евтина от същата в нет-а. Случаи всякакви.

Парфюмите излизат на доста по-добри цени онлайн от Beautyzone и DOUGLAS напр., но пък последно си взех фон дьо тен от Duty Free с 5лв. по-скъп т.е. цената е същата като се сложи и доставката.

Сега съм си наумила да пробвам азиатска козметика, но и там щях да сбъркам, ако не беше една съфорумка да ми обясни някои подробности.

# 14
  • Мнения: 2 833
Козметика не ползвам Simple Smile Явно затова нямам драма с онлайн покупките Simple Smile

# 15
  • Мнения: X
Обувки не си взимам онлайн,само веднъж бях попаднала на точен номер,също и за панталони и блузи не бих рискувала.
За храна също не бих рискувала да поръчвам онлайн,може би ако съм на г*** на географията. ^_^

# 16
  • София
  • Мнения: 11 602
Всичко съм купувала онлайн, освен кола, апартамент и едри мебели. Иначе пазарувам книги, играчки, дрехи, обувки, козметика, храна, парфюми, кърпи, посуда, че даже и един килим от Айко. Което не харесвам - връщам, проблеми не съм имала.

Все по-рядко ходя из физически магазини, а в молове гледам да не стъпвам, изнервям се за отрицателно време.

# 17
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
Понеже следя темите във форума за несполучливи покупки и виждам, че и други като мен имат неща, които не са им допаднали и ги продават. Явно и пазаруването онлайн си е изкуство.

# 18
  • Мнения: 274
Марков часовник. Защото 100% ще е менте.

Както и "маркови дрехи". Всъщност, последните не бих купил от където и да е. Защото така или иначе получавам нещо, шито в Китай или Турция (или у нас на ишлеме), но с 2-3000% надценка.

# 19
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
То и в някои физически магазини е така.

От друга тема се сетих конкретно за сутиен. Не бих рискувала.

# 20
  • София
  • Мнения: 399
Аз освен ежедневните хранителни продукти, които пазараувам от физически магазини, нищо друго не купувам от реални магазини. Дотолкова съм отвикнала да обикалям и меря, че даже когато минавам покрай определени марки магазини, от които купувам онлайн, не се сещам да вляза.
А тези, които разменят, обикновено пазаруват много често и това е една много малка част неуспешни поръчки от всичко купено. Лошото е, че е толкова приятно онлайн да си пускаш поръчки и не изисква време, че може да поръчваш ежедневно и в един момент да се заринеш с излишни вещи-купуваш, защото са на промоция. На това разчитат и самите търговци от този тип-ежедневни реклами в електронната поща за намалена цена на следен продукт, ваучери и т.н.
Сутиени и бяла козметика от 10 години само онлайн поръчвам, дрехи, техника, обувки...всичко.

Последна редакция: нд, 05 май 2019, 23:33 от letas

# 21
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
Скрит текст:
Аз освен ежедневните хранителни продукти, които пазараувам от физически магазини, нищо друго не купувам от реални магазини. Дотолкова съм отвикнала да обикалям и меря, че даже когато минавам покрай определени марки магазини, от които купувам онлайн, не се сещам да вляза.
А тези, които разменят, обикновено пазаруват много често и това е една много малка част неуспешни поръчки от всичко купено.
Лошото е, че е толкова приятно онлайн да си пускаш поръчки и не изисква време, че може да поръчваш ежедневно и в един момент да се заринеш с излишни вещи-купуваш, защото са на промоция.
Скрит текст:
На това разчитат и самите търговци от този тип-ежедневни реклами в електронната поща за намалена цена на следен продукт, ваучери и т.н.
Това ми се случи при затварянето на виповете. Офертите не бяха за изпускане. Blush

# 22
  • Мнения: 1 165
Марков часовник. Защото 100% ще е менте.

Както и "маркови дрехи". Всъщност, последните не бих купил от където и да е. Защото така или иначе получавам нещо, шито в Китай или Турция (или у нас на ишлеме), но с 2-3000% надценка.

За часовниците си има определени и проверени с годините сайтове, включително за доста скъпите.
Ако гледаш сайтове с цени които са 10-15% от пазарните е нормално да е менте, така е с очилата, рейбан за 20-30лв.

# 23
  • Мнения: 274
Няма значение от цената. Можеш да купиш и менте за 1000 лева, при това - вътре с оригинален швейцарски механизъм ETA. Но произведено в Китай. Не случайно производителите на маркови часовници не продават онлайн. И имат в сайтовете си списък на магазините на всички свои представители по света. Няма ли го един магазин в сайта на производителя - стой далеч от него!

# 24
  • Мнения: 2 553
За себе си купувам единствено обувки онлайн, но само на една определена фирма и определени модели. Абсолютно нищо друго.

На детето всичко купувам онлайн - от обувки и дрехи до раници, ученически пособия, книги и помагала. Едно време купувах дори бебешките му пюрета от Амазон.

Нещо, което определено не бих купила, са мебели и техника.

# 25
  • Мнения: 4 381
Пазарувам дрехи, като тениски и рокли. От сайт за козметика си купувам редовно къна и кремове. Обувки веднъж си поръчах, излязоха съвсем различни от снимката и не бих рискувала. То с всичко си е риск.

# 26
  • Мнения: 219
Обувки не бих си купила. Според мен с  включена доставка е по-скъпо да пазаруваш по интернет.

# 27
  • Мнения: 508
почти няма нещо, което да не купувам онлайн.. дрехи, обувки, техника, договори за моб.услуги, кредити.. май само апартамент няма как да се купи онлайн Simple Smile

# 28
  • Мнения: 2 833
Обувки не бих си купила. Според мен с  включена доставка е по-скъпо да пазаруваш по интернет.
Много си далече от истината Simple Smile
В пъти е по-евтино...

Имам сумати обувки и маратонки по 20-30 лв, които в магазин са над 100 ... От сайта на Адидас, например, съм купувала по 2 чифта за всички вкъщи (4 човека сме) за няма и 200 лв. Тук за тия пари баткото ще ми измрънка някой чифт в мола и толкоз...
Дрехите за децата може да са дори едноцифрени.
Техниката - до 50% по-евтина от Техно-мехно маркетите...

Само трябва да знаеш кое къде и как.. но за това си се иска и опит и усет.
+ спестява супер много време

То преди 20 години и ММ го забързах онлайн, така че явно ми е в кръвта Simple Smile Simple Smile Simple Smile

# 29
  • Мнения: 274
Обувки не бих си купила. Според мен с  включена доставка е по-скъпо да пазаруваш по интернет.
Не съм съгласен. Аз нося основно високи кожени Geox Amphibox. Хубавото е, че са еднакво удобни и през зимата (ако няма навалял сняг), и през лятото. Така че с един чифт изкарвам по 4-5 години. Купувам ги от официалния сайт, където всяка есен има промоции и могат да се намерят за 210-220 лв с доставката. А по нашите магазини са 280-310 лв.

# 30
  • Мнения: 1 165
Обувки не бих си купила. Според мен с  включена доставка е по-скъпо да пазаруваш по интернет.
Има истина в това.
Дали от нет или от магазин зависи кога и от къде.
Аз лично най-големи намаления съм хващал на живо по магазини, дори онлайн няма такива. От друга страна онлай има по-често някакви намаления, та зависи от времето когато ще се купуват.
Магазините не са в България разбира се.

# 31
  • Мнения: 84
Чупливи и много фини неща (знам куриерите колко са "внимателни"), както и специфични обувки (например остри), за които имам съмнения дали ще ми станат. Най-вече купувам блузки, защото лесно оцелвам размера и рядко съм недоволна.

# 32
  • UK
  • Мнения: 835
Няма нещо което не купувам онлайн. С една приятелка се шегувам, че ако нещо не се предлага онлайн значи не е за нас.
Седмичния пазар за храна даже го поръчвам онлайн. Но, не съм в България, тук даже да върна ябълки или хляб няма да ме питай никой защо.

# 33
  • Мнения: 2 661
Само храна не поръчвам онлайн, защото се притеснявам да не ми донесат някоя с изтичащ срок или скапана (напр. плодове и зеленчуци). Други неща поръчвам само от няколко изпитани от мен сайта, където или доставката, или връщането са безплатни. Понякога и от амазон.

# 34
  • Мнения: 867
Дрехи , обувки , парфюми , козметика купувам само онлайн . Имам си няколко проверени сайта и нямам несполучливи покупки .
Храна не бих си купила , трябва да я видя на живо

# 35
  • Мнения: 10 013
Всичко пазарувам онлайн - и мебели съм купувала, и ел. уреди, и матраци. Дрехи, обувки, козметика, книги, сервизи, не се сещам даже нещо, което да пазарувам офлайн. Не обичам да се разправям с продавачки, не обичам и да меря дрехи.

Може би не бих купила мобилен телефон, а също така скъп пръстен (заради особеност на пръстите ми и как би ми стоял). Евтини пръстени от алито имам сигурно 20 Blush

# 36
  • Мнения: 18 899
Мебели - тук ми ги правят по поръчка и онлайн не става.
Автомобил не сме купували.
Сигурно и къща.
😀
Т. е. едри покупки.
Обичав да пазарувам онлайн, защото мразя да ходя по магазини. Тук имат тесен асортимент. А ако нещо не ни хареса го връщам, но рядко се случва.
Дрехи и обувки почти не съм връщала. Знаем си номерата и купуваме от определини фирми, които познаваме. И храна съм поръчнала, и добавки, и козметика.

# 37
  • Мнения: 1 423
Никога дрехи, обувки, лични вещи, вещи за дома, които бих могла да пипна и пробвам. Всъщност купувам онлайн само книги и то стари, които вече не са налични в книжарниците. Мъжът ми купува технически джаджи тип компютърни компоненти от специализирани сайтове. Купувала съм декоративни буди, за които не ми се ходи специално до Китай. Така като се замисля ние купуваме доста малко вещи. Харчим за пътувания, обучение и разни спортни принадлежности. Дрехи купуваме само целенасочено, когато искаме да подменим нещо. Всъщност коригирам се - на всеки 3 - 4 години си купувам по 10 ризи от един английски сайт. Висококачествен 100% памук, луксозни копчета или ръкавели, перфектни шевове. Мебели купуваме единствено поръчка от конкретен производител и имаме освен това една маса от Сенца.

# 38
  • Мнения: 274
Всъщност коригирам се - на всеки 3 - 4 години си купувам по 10 ризи от един английски сайт. Висококачествен 100% памук, луксозни копчета или ръкавели, перфектни шевове.
Има ли и мъжки ризи? Ако да - дай, моля те, адреса.

# 39
# 40
  • пак там
  • Мнения: 1 566
Предвид факта, че миналата година бях почти неподвижна, открих онлайн-магазините. Ами не, не е по-скъпо.

# 41
  • Бостън
  • Мнения: 4 325
То преди 20 години и ММ го забързах онлайн, така че явно ми е в кръвта Simple Smile Simple Smile Simple Smile

Grinning Grinning Grinning И MM е онлайн придобивка! Когато трябваше да ми купи пръстен ми прати линк да си избера камъка и обкова сама. Само децата май ги правихме офлайн Grinning

Всичко, абсолютно всичко купувам онлайн. Връщам без задръжки!

Дори къщата я купувахме онлайн от плажа в Мексико, когато изненадващо приеха офертата Grinning Grinning Grinning

# 42
  • Мнения: 8
Почти всичко, което е купувам е от Интернет. И за мен, и за бебето ми. И дрехи, и обувки, и козметика.
Не бих повторила грешката обаче да си поръчам нещо от olx, bazar.bg и подобни сайтове и продуктът да е по- голям. Колкото и изгодна да е цената, нямах представа преди време, че куриерските фирми могат да таксуват предмета не на килограм, а на обем. Доста често ми е излизало или на същите пари, или по- скъпо, отколкото да си го купя от някой магазин в града.

# 43
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
Аз също рядко пазарувам от olx.bg. Да не кажа, че никога.
Не бих пазарувала от facebook страници за продажба на неща втора употреба. Разглеждала съм подобни страници и съм учудена какви неща се продават- употребявани детски биберони, скъсани обувки, играчки за по 1-2лв. Е, кой ще купи такива неща? То с доставката ще му излезе по-скъпо. Да не говорим, че пишат "само пробвани". Какво значи само пробвани за биберони например? Те са си за боклука.

# 44
  • MT
  • Мнения: 223
Не бих купила:
1. Бельо - освен от 2-3 избрани сайтове, заради качеството им,
2. Обувки - голям номер нося и не всички обувки са ми удобни,
3. Къща/апартамент не бих купила със сигурност,
4. Компютър/лаптоп - искам да го видя на живо и да го разгледам сама.

Всичко останало съм склонна да купя онлайн от хубав сайт, а джунджурии и за по-нестандартни малки покупки използвам: Ebay, Amazon или приложението Joom най-често (заради tracking-а и при неполучаване/неработещ продукт ти се връщат парите).

От фейсбук Marketplace съм купувала хубави неща втора ръка. Количката (в перфектно състояние, от майка на породени деца използвана точно 2 месеца - с покупна бележка) и телефона ми са от там, за много по-ниска цена от магазин за втора ръка.
Апартамента ми, го намерих също във фейсбук група (за наемане става на въпрос).

От olx пазарувах само един път докато си бях в България и бях много доволна от човека, но явно зависи какво търсиш и на кого попадаш.

# 45
  • Мнения: 2 833

4. Компютър/лаптоп - искам да го видя на живо и да го разгледам сама.

Техниките, бели, черни, зелени се купуват онлайн идеално по параметри. Как по-точно ще го разгледаш? Едва ли в магазина ще ти позволят да операш 2 дни с точно специфичен софтуеър, примерно, че да разбереш дали да го купиш Simple Smile Има си основни х-ки, които виждаш дали са достатъчни и толкоз..

# 46
  • Пловдив
  • Мнения: 5 804
Май всичко бих.
Откакто е възможно онлайн пазаруването, станах шопинг маниачка, по-специално на дрехи. Всякакви - бельо, рокли, блузи, поли и панталони, спортни дрехи, палта и якета... за мен и за децата. От физически магазин за дрехи както преди, така и сега купувам предимно ако ми привлекат вниманието от витрината. Да, имам не едно и две несполучливи онлайн попадения - връщам ги или пък ги пускам в кутиите на БЧК, ако по различни причини съм пропуснала срока за връщане или... ако покупката е от Алиекспрес (не ми се занимава с връщане към Китай).
Книги купувам вече по-често онлайн също. В това число хартиени.
Козметика съм купувала, макар че за нея като че ли предпочитам на място и не ми тежи, както ми тежеше физическото търсене на дрехи. Хранителни добавки купувам онлайн.
Телефонът ми е купен онлайн, кростренажорът (понастоящем счупен) - също. Дребни домакински уреди съм купувала онлайн, също уреди за процедури на кожата на лицето.
Бебешка количка купих онлайн два пъти. Първата се счупи.
Кола само не съм, колите у нас ги избира и плаща мъжът, а той е твърдо на принципа "око да види, ръка да пипне".
Храна, освен някои подправки, още не съм купувала, но идеята не ми е никак чужда с тази липса на време напоследък. Как така имам време да дращя тук, а нямам време да отскоча до магазина - ами така, предпочитам да пазарувам от големите вериги, не от кварталните магазини.


П.П. Сутиените са проблем, да. Често са неудобни или не пасват, макар формално да са твоята мярка. Но аз нося сравнително голям размер (80Е преди децата и преди 15 кила, сега 85F-85G някъде). "Родих" се, когато открих онлайн пазаруването на сутиени, нищо, че чекмеджетата ми са пълни и с много от тях, които са се оказали малки или неудобни (бельото обикновено не се връща).

Последна редакция: чт, 06 юни 2019, 16:38 от Магдена

# 47
  • Варна/София
  • Мнения: 22 158
Скрит текст:
Май всичко бих.
Откакто е възможно онлайн пазаруването, станах шопинг маниачка, по-специално на дрехи. Всякакви - бельо, рокли, блузи, поли и панталони, спортни дрехи, палта и якета... за мен и за децата. От физически магазин за дрехи както преди, така и сега купувам предимно ако ми привлекат вниманието от витрината. Да, имам не едно и две несполучливи онлайн попадения - връщам ги или пък ги пускам в кутиите на БЧК, ако по различни причини съм пропуснала срока за връщане или... ако покупката е от Алиекспрес (не ми се занимава с връщане към Китай).
Книги купувам вече по-често онлайн също. В това число хартиени.
Козметика съм купувала, макар че за нея като че ли предпочитам на място и не ми тежи, както ми тежеше физическото търсене на дрехи. Хранителни добавки купувам онлайн.
Телефонът ми е купен онлайн, кростренажорът (понастоящем счупен) - също. Дребни домакински уреди съм купувала онлайн, също уреди за процедури на кожата на лицето.
Бебешка количка купих онлайн два пъти. Първата се счупи.
Кола само не съм, колите у нас ги избира и плаща мъжът, а той е твърдо на принципа "око да види, ръка да пипне".
Храна, освен някои подправки, още не съм купувала, но идеята не ми е никак чужда с тази липса на време напоследък. Как така имам време да дращя тук, а нямам време да отскоча до магазина - ами така, предпочитам да пазарувам от големите вериги, не от кварталните магазини.


П.П. Сутиените са проблем, да. Често са неудобни или не пасват, макар формално да са твоята мярка. Но аз нося сравнително голям размер (80Е преди децата и преди 15 кила, сега 85F-85G някъде).
"Родих" се, когато открих онлайн пазаруването на сутиени, нищо, че чекмеджетата ми са пълни и с много от тях, които са се оказали малки или неудобни (бельото обикновено не се връща).

Точно от това "затрупване" страдам и аз. Постоянно "чистя" гардеробите и постоянно има дрехи, обувки и др., които съм обличала/ обувала буквално по един път. Започва едно сортиране, преразпределяне, търсене на места за дарения и т.н. Не искам да ги смятам в пари, че свят ми се завива. Embarassed От физически магазин купувам по-трудно, меря, оглеждам се, преценявам, дали ми е необходима дрехата, дали ми стои добре и често стигам до извода, че не ми е удобна и не я купувам. Докато при онлайн пазаруването купувам, меря и захвърлям в някой шкаф.

# 48
  • UK
  • Мнения: 835
Аз днес купих онлайн сушилня ,че моята се счупи, обувки 3 чифта за мен и децата.
Пазарувам само от големи магазини Зара ,Манго , Кларкс и др. не купувам нищо втора употреба онлайн .
Но пък много продавам и подарявам онлайн.

И по напред писах ,че поне веднъж в седмицата пазарувам хранителни продукти онлайн. Няма такова удобство -кисело мляко,прясно,кашкавал ,макарони спагети и т.н. Но ,ако нещо не ми хареса няма никакъв проблем още на врата да го върна на доставчика и веднага ми възстановяват парите по сметката, веднъж бях поръчала по два пъти препарати за почистване, върнах ги без проблем в магазина, а веднъж вместо 5бр.картофа съм кликнала на 5бр торби по 1кг картофи веднага ги върнах.

# 49
  • MT
  • Мнения: 223
Скрит текст:

4. Компютър/лаптоп - искам да го видя на живо и да го разгледам сама.
Техниките, бели, черни, зелени се купуват онлайн идеално по параметри. Как по-точно ще го разгледаш? Едва ли в магазина ще ти позволят да операш 2 дни с точно специфичен софтуеър, примерно, че да разбереш дали да го купиш Simple Smile Има си основни х-ки, които виждаш дали са достатъчни и толкоз..
Всеки с мнението си. Simple Smile Аз не бих си поръчала нито една техника (тип Компютър/лаптоп) онлайн, без да съм я прегледала сама на място преди това. На който му е удачно да си ги поръчва онлайн по 2 картинки и изброени параметри, без да ги види/пробва, няма лошо - тяхна си работа е и няма да коментирам избора им.
На мен примерно някои клавиатури са ми изключително неудобни и докато не пробвам, няма как да разбера дали ще ми е удобно да пиша на нея. Във всеки уважаващ се магазин, има опция да пробваш уреда с помощ от някой, който работи там. И прахосмукачката съм си пробвала в магазина, и телефона и лаптопа - никой не ми е казал нищо, а дори ме питаха дали ми харесват и дали е това, което искам от дадения уред.

Пералня, хладилник, котлони и т.н. - да, тях бих поръчала онлайн, ако вече знам какво искам. Няма да се пуска пералня в магазина, много ясно, за да видиш как пере, но пак можеш да идеш и да я видиш или да се съветваш с продавача, кое се харесва от клиентите, защо и т.н. В крайна сметка си е до човек и предпочитание. За такива неща си струва да се обиколи през 2-3 хубави магазина и да загубиш малко време.

Както и да е, няма да спамя темата. Simple Smile

# 50
  • Мнения: 274
Всеки с мнението си. Simple Smile Аз не бих си поръчала нито една техника (тип Компютър/лаптоп) онлайн, без да съм я прегледала сама на място преди това. На който му е удачно да си ги поръчва онлайн по 2 картинки и изброени параметри, без да ги види/пробва, няма лошо - тяхна си работа е и няма да коментирам избора им.
Като IT фрийлансър от над четвърт век не мога да не се съглася с написаното. При различните марки и модели клавиатури тактилното усещане е съвършено различно. Тъчпадовете на лаптопите също са с различна чувствителност и различно удобни. Да не говорим, че купувайки на място, можеш да провериш дисплея за мъртви пиксели и субпиксели, преди да платиш. А нито един производител не признава един мъртъв пиксел за гаранционен дефект. Както и твърдия диск за лоши и слаби сектори. Които също не се покриват от гаранцията.

# 51
  • Мнения: 9
Обувки и техника - категорично. Особено от чуждестранни сайтове. Два пъти съм се парила с поръчка на обувки от Щатите. И двата пъти крака ми не успя да влезе в тях и ги подарих на роднини. За жалост - само горчив опит.

От техника не съм се парила все още, но мой познат поръча телефон от тукашен сайт (не му помня името) и се оказа, че блутуута има някаква грешка и не работеше. За негов "късмет", когато се обади по телефона се оказа, че това била последната бройка от този модел и щели да заредят нови след 2 месеца. Не, че не му върнаха парите, но все пак си е разправия. Sad

И по напред писах ,че поне веднъж в седмицата пазарувам хранителни продукти онлайн.

Извинявай, би ли споделила мястото, от което пазаруваш продукти онлайн? Simple Smile

Благодаря предварително!

Последна редакция: вт, 18 юни 2019, 19:57 от AnMary

# 52
  • UK
  • Мнения: 835
sluncho11, аз не съм е Бг.
При нас всички големи вериги  хранителни магазини предлагат тази услуга.

# 53
  • Мнения: 9
sluncho11, аз не съм е Бг.
При нас всички големи вериги  хранителни магазини предлагат тази услуга.



Ух, значи излиза, че засега, за да ми е удобно, трябва да напусна страната. Joy Благодаря за бързия отговор!

# 54
  • Пловдив
  • Мнения: 5 804
И тук го има. Аз писах по-горе, че съм се замисляла по въпроса. Конкретно веригата "Лекси", доколкото знам, го предлага в Пловдив, но освен нея имаше един или два сайта, които предлагат набор хранителни стоки от различни магазини. Не мога да дам адресите им, защото не ги помня.

# 55
  • пак там
  • Мнения: 1 566
В София има поне три големи онлайн хранителни магазина. Аз от година пазарувам от такъв. Доволна съм.

Общи условия

Активация на акаунт