Пазаруване от H&M (32) ➤ Юни 2019

  • 48 006
  • 938
  •   1
Отговори
# 690
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 956
Хепи..може да дойде.
Помните ли черните дантелени блузи? Бяха се масово загубили март т.г.
Направих втора поръчка. Е ...дойдоха две...
Наистина ли ти дойде и първата? Това съм го пропуснала.

# 691
  • Мнения: 76 111
Даааа...дойде. Едната я отказах.

# 692
  • Мнения: X
Сега видях, че са ми изпратили поръчката от 21 Grinning

# 693
  • Мнения: 50 888
Благодаря ви
Изобщо не ме е яд за продуктите, ами за това че ми развалиха настроението
Simple Smile
Ненавиждам да ми звънят и да ме баламосват.

# 694
  • Мнения: 5 418
Аз не говоря с тези по тел. пиша им мейли и става една дълга кореспонденция , в която хубаво ги настанявам, спазвайки правилата на играта и добрия тон, разбира се. Избягвам тел.разговор по 2 причини : 1/  отвлечени, многословни и  несъдържателни отговори, от които оставаш с  усещането, че ти си в грешка, а те са супер професионалисти и правят всичко за теб; 2/ не мога да ги слушам и да съм нервна после цял ден.
 При писане мога да си спестя тяхното многословие, като го прочета по диагонал и директно да изисквам това, което е правилно за мен. Днес имах такъв случай с една от кол-центъра - Кристина, дето хубаво ме пързаля с психолог.трикове, ама то и аз ги владея тея, така че не на мене. Хванах се за една неточно употребена дума в тъпия отговор, разясних й с какво ме пързаля и че съм наясно с това, после отсвирване. Решила съм да не приема поръчката, защото не е доставена там, където аз исках/конкретен офис/ и няма да отстъпя.

# 695
  • Мнения: 50 888
Аз също пиша, но защо ли вдигнах, бях в движение и т.н. Никога вече. Написах им мейл после. Отново.

# 696
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Здравейте и от мен!
Дали мога в магазин да подменя стока, поръчана онлайн?

# 697
  • Мнения: 76 111
Не можеш.

# 698
  • Мнения: 646
Здравейте и от мен!
Дали мога в магазин да подменя стока, поръчана онлайн?
Четете поне 2 стр. назад преди да пишете. Не може!

# 699
  • Мнения: 62 351
Хепи, аз мисля, че ще ти пристигне одеалото. Peace
Щом е изпратено.

Моите 2 поръчки от 22 са изпратени. Simple Smile

# 700
  • Мнения: 791
А на мен веднъж ми се случи куриерът да ми върне в офис поръчката без да ме е търсил, без смс или имейл. Минаваше много време без да я получа и звъннах на hm. Оттам ми казаха, че е върната в офис понеже не съм намерена на адреса и имам 14 дни май бяха да си я потърся. Е не я потърсих😏

# 701
  • Мнения: X
И аз предпочитам комуникация на имейл, но колкото пъти да им пиша, отсреща получавам телефонно обаждане, на което не винаги ми е удобно точно в момента да отговоря и да се обяснявам. Ако не мога да им вдигна, получавам имейл, че били ме потърсили, но не съм отговорила на обаждането и приключват. Когато ги попитах защо не отговарят с имейл, казаха, че телефонните разговори били приоритет. При разговор е по- лесно с говорене да се отклони същината на проблема.

# 702
  • Варна
  • Мнения: 25 841
Аз пък си мисля, че в директен разговор е много по-трудно да отклониш същината на проблема. Нали ако го отклониш отсрещният ще те контрира на секундата? С мейли може да си разменяте празни приказки до следващата година. Аз пък винаги съм била доволна от директното общуване, вярно, че много приказват, но ако имам да кажа нещо си го казвам и искам отговор, с мейл какво - отговарят ми, аз не харесвам отговора, пиша пак, те пак връщат... Губи се време.

# 703
  • Мнения: X
При имейл трябва да напишеш черно на бяло и не може да увърташ и усукваш с много думи, да изпратиш витиевати обяснения. Докато в разговор може да изприказваш много думи, с които да замажеш, да отклониш нещата към системата, към техническата поддръжка, към колегата, към куриера и пр. Няма да се усетиш как проблемът не е решен, а просто са ти дали един код за 10% отстъпка. А ти си поръчала стока с 25% отстъпка, следила си я, чакала си точния размер, чакала си намалението в определен ден, с дни си чакала дали ще одобрят поръчката, тръгнала ли е, докъде е стигнала и т.н.

Последна редакция: вт, 25 юни 2019, 10:29 от Анонимен

# 704
  • Мнения: 11 784
С мейл остава при клиента “свидетелство” за отговора, с разговор- само те имат запис (освен ако не си правите запис на разговорите). Ако трябва после да има следа за това кой какво казал, кой какво разбрал, с мейла остава нещо писмено при потребителя.

Общи условия

Активация на акаунт