Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 юни 2019, 14:11 ч.

Електронни четци - тема 23

  • 6 094
  • 197
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 106
Пробвах на лаптопа, след това на настолния компютър и на дрете места не се вижда. Ще видя дали ще се ооравя да намеря от къде се прави мейл на четеца , иначе ми е вяриабт и връщане към фабричните настройки. Благодаря ви!

# 166
  • Мнения: 6 534
Пробвах на лаптопа, след това на настолния компютър и на дрете места не се вижда. Ще видя дали ще се ооравя да намеря от къде се прави мейл на четеца , иначе ми е вяриабт и връщане към фабричните настройки. Благодаря ви!

Ако четецът е регистриран в амазонски акаунт и качите на лаптопа или компютъра тази програма https://www.amazon.com/gp/sendtokindle/pc
щом веднъж въведете в нея данните от акаунта си, после при щракване с дясно копче върху всеки mobi файл в компютъра ще излиза опция Send to Kindle, с която да го изпращате на четеца.

ПП Иначе мейлът на Киндъла си е направен. Специално при предпоследния Пейпъруайт може да го намерите на Settings > Your Account > Send to Kindle Email /изписан е точно под тази опция, без да има нужда да я натискате/. При други устройства вероятно е на сходно място.

Последна редакция: пн, 01 юли 2019, 21:55 от Vapor

# 167
  • Мнения: 63
Пробвах на лаптопа, след това на настолния компютър и на дрете места не се вижда. Ще видя дали ще се ооравя да намеря от къде се прави мейл на четеца , иначе ми е вяриабт и връщане към фабричните настройки. Благодаря ви!
Пробвай с друг кабел. Случвало ми се е с кабел, който бил само за зареждане, но не и запрехвърляне на данни. В днешно време се срещат много, много, но....

# 168
  • Португалия
  • Мнения: 1 957
и аз препоръчвам смяна на кабела
има си принцип при работа с компютри-първо се отстраняват евентуални хардуерни проблеми,преди да се търси софтуерен такъв

# 169
  • Варна
  • Мнения: 2 390
Потвърждавам, че понякога проблемът е в кабела. Опитайте с оригиналния кабел, ако го пазите.

# 170
  • Мнения: 31
Здравейте! През февруари си взех Pocketbook Touch HD3 след като стария Pocketbook Aqua сдаде багажа. От един месец обаче забелязвам скоростно падане на батерията - държи по ден, най-много ден и половина! Изключила съм wifi  и дори и подсветка.  Гаранцията на батерията е 12 месеца така, че все още и гаранционен. Някой да е имал подобен проблем?

# 171
  • Мнения: 1
Здравейте,купих си през ебей Kindle Touch    Software  5.3.7.3  но менюто е на англиски някой може ли да ми каже как да го направя на български.
Благодаря предварително

# 172
  • Варна
  • Мнения: 16 020
Не мисля, че има такава опция. И моето е на английски, има и други езици, но не и български.

# 173
  • Мнения: 23
Калъф за Пейпъруайт 2018 не е съвместим с киндъл 8?
Не е. Дори калъфите за 1,2 и 3 Пейпъруайт не са съвместими с последия-водоустойчивия. С малкооо ,но не пасват.

# 174
# 175
  • Мнения: 12
Здравейте! През февруари си взех Pocketbook Touch HD3 след като стария Pocketbook Aqua сдаде багажа. От един месец обаче забелязвам скоростно падане на батерията - държи по ден, най-много ден и половина! Изключила съм wifi  и дори и подсветка.  Гаранцията на батерията е 12 месеца така, че все още и гаранционен. Някой да е имал подобен проблем?
И аз съм с PocketBook, само че с IncPad3. При мен държи нормално - с едно зареждане изкарвам 2-3 седмици при 4-5 часа на ден четене с подсветка. Бързото изтощаване на батерията може да е хардуерен проблем, но може и да е софтуерен. Примерно - ако сте инсталирала някакво приложение, което работи във фонов режим и натоварва процесора постоянно... Или ако сте ъпдейтвала фърмуера и в новата версия има някакъв бъг. За WiFi-то е ясно - то може да разреди батерията за един ден, затова винаги трябва да бъде изключено. Да не сте променила настройките и книгата да не се изключва, а само да преминава в stand-by режим, което също разрежда батерията, макар и бавно?

Според мен, най-добре е първо да ресетнете настройките. Ако продължава да се изтощава бързо батерията и не сте ъпдейтвала фърмуера, проблемът вероятно е хардуерен. Може да се дължи на овлажняване на microUSB куплунга, което да води до непрекъснато протичане на ток между двата полюса. Ако и това не е - най-вероятно батерията е дефектна и е за смяна. Което не трябва да се отлага, защото дефектните батерии започват да се раздуват. Специално при PocketBook, които са много тънки, това води до създаване на налягане върху дисплея. Има много случаи, в които екранът се напуква вследствие натиска на раздута батерия, а в сервиза отказват гаранционен ремонт с мотив, че устройството е ударено. Това може да се случи и в сервиза, докато книгата чака да бъде прегледана. Затова в руските форуми съветват преди оставянето и да се прави хартиена снимка в работещо състояние, на която се вижда, че екранът е здрав. И да се изиска подписване и подпечатване на снимката от служителя, който приема книгата.

Последна редакция: вт, 16 юли 2019, 20:00 от Valko Chervenkov 636700

# 176
  • Мнения: 178
Здравейте. За пръв път ще си купувам четец и сега започвам да проучвам нещата. Попаднах на модели, кото нямат вградено осветление. Те стават ли за нощно четене? За какво служи вграденото осветление?

# 177
  • Варна
  • Мнения: 16 020
Стават, ако си включиш лампата Laughing Вграденото осветление е точно за четене на тъмно.

# 178
  • Мнения: 178
Ясноо. Бихте ли ме ориентирали за поръчките на четци от Амазон. Има ли в комплект с Киндъл кабел или зарядно и доставката до България безплатна ли е или трябва да се поръчва до адрес на доставчик? Не се справям с немския Simple Smile

# 179
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 1 615
Kindle идва с кабел за зареждане, без адаптер. Доставката до България не е безплатна и не всички продукти се доставят до тук. Когато си изберете продукт, може да пробвате да въведете адрес в БГ и ще Ви изчисли цената и ще Ви уведоми дали се доставя до този адрес. Така може да си прецените, кое предпочитате. По принцип с превозвач мисля, че излизаше доста по-евтино.

Общи условия

Активация на акаунт