Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 юни 2019, 01:11 ч.

Сериозен проблем - А1

  • 1 273
  • 29
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 308
Не можете да схванете, че всичките им отстъпки и намаления са с ясна цел и план за действие. Но народът мре да разбере как нещо струва Х лв "по принцип", но като за него е наполовина. Ей на в Кауфланд грабят всякакви боклуци, само защото уж са по-евтини от нормалното. Ето примерно една стратегия на телефонните оператори: Дефинират план с цена 20лв. Обявяват го, че струва 45лв. Сметнали са го за 20лв да са с добра печалба, но го надуват до 45лв. После ти обясняват, че "сега има промоция" и вместо 45лв ще плащаш 20лв с договор за 2г. Може една предплатена карта за 10-15лв месечно да ти върши работа, но как да изтървеш изгодната сделка - да имаш нещо струващо 45лв само за 20... Просто си на печалба и бързаш да не изтървеш. Минават 7 месеца и решаваш, че искаш да си на друг оператор или че тоя план не ти допада. Искаш да прекратиш договора и ти казват - добре, плащаш за следващия месец само и край. Но има тънка подробност - тъй като си ползвал намаление с условие за 2г договор, трябва да доплатиш намалението. 7 месеца по 25лв (45-20) = 175лв. Дай 175лв и бягай. Иначе на теория може "по всяко време" да си прекратиш договора, но след като ти бият един шамар за довиждане. И народът не може да схване, че няма намаление от 45 на 20лв, а просто са измислили на какво основание да ти искат пари, ако решиш да прекратиш договора. Преди искаха да платиш останалите месеци до 2г, а сега - разликата за миналите месеци. Същото е с безплатните подаръци. Не са точно подаръци, а телефон за 1 лев. Само 1 лев. Но по тяхната система той струва примерно 190лв макар, че в друг магазин може да се намери и за 130лв. Направили са ти намаление от 189лв. В щастливия ден когато решиш да се инатиш и бягаш от тях ти казват да си доплатиш "подаръка". Повечето така и не разбират защо точно им искат 100-200лв. Ако стигнат до съд, тогава прочитат обосновката на рекета. Проблемът е, че с манипулации и нагли лъжи ти говорят едно нещо, а целта на занятието е друга. И при 20 години цигански номера, хората продължават да подписват договори и да се хвалят с изгодните намаления.

# 16
  • София
  • Мнения: 403
Длъжна съм да кажа, че проблемът ми бе разрешен за по-малко от 2 дни и последната фактура беше коригирана. Дано и занапред всичко да е наред! Пожелавам го и на останалите клиенти на А1.

# 17
  • Мнения: 4 477
   Също ме излъгаха с таксата по договора! Поне разликата е с 1 лев. В тези електронни устройства не можах да прочета условията на договора. Текстът е написан с много дребен шрифт. Това ще ми бъде за урок оттук нататък! Ще изисквам да ми разпечатат предварително договора, за да мога да го прочета! Добре че няма други последствия от моето нехайство да не прочета договора си и да се срамувам да изисквам да бъде разпечатан предварително! Много добре знам, че всеки документ, на който се подписвам, трябва да го прочета предварително!

Последна редакция: нд, 28 юли 2019, 15:48 от Jennifer_w

# 18
  • Мнения: 11 922
Вчера, за поредн път ме вбесиха и подписах договор с друг оператор. Сега изчаквам да ми прехвърлят номера и отивам да им върна устройствата за тв и нет....Обаче ми искат още една такса, а аз си мисля, че те на мен имат да дават. Договорът ми свършва в средата на ноември, но нали плащам една такса напред?

# 19
  • Мнения: 2 604
Те и на мен ми начислиха една такса, ходих, спорих, те си мряха на своето и накрая им я платих, защото ме тормозиха по всички параграфи. Случайно сключих договор с тях, защото бяхме на Близу и като изтече договорът с Близу (които бяха перфектни), сключих договор с А1 и веднага нетът се срина - прекъсваше постоянно за часове, прекъсваше за минути - колкото да пропаднат онлайн игрите. Сто пъти звъних по телефона - викаха "купувай нов рутер", купих нов - нищо не се промени, при оплаквания по телефона викаха "рестартирай рутера", ходих в офиса - нищо не можа да ги помръдне - викаха "обаждай се по телефона за повреди". Две години си четях пощата на телефона с Вивакомски интернет, и гледах онлайн видео пак там, защото на А1 не ставаше - проста страница на вестник се зареждаше за 5 мин.  Накрая с много големи усилия подадох заявление за прекратяване - отказваха да го приемат.  Оказа се, че след като са минали 8 дни от месеца (респ. трябва да ги платя), ми начислиха такса за цял месец. Казах, че ще го преживея. Следващия месец пак ми начислиха такса за цял месец, като отидох да споря - казаха, че уж съм била плащала за предишен месец и тази нова такса била за настоящия. Вече не ми издържаха нервите и платих.
Върнах уредите една седмица след подаването на заявление за прекратяване. С много големи проблеми, чакане, разправии - уж трябвало да има въведено в системата искане или някакъв друг документ, че ще се връщали уреди. След два дена ми предявиха сметка за по сто лева на всеки уред, уж че не били върнати. След 40 минути крясъци по телефона (май 0700 или някакъв подобен) си оттеглиха искането - в случая далаверката явно беше, че плащам сметките автоматично и сумата щеше да се плати, но при мен е всъщност "полуавтоматично" - банкирането ги извлича, но аз одобрявам всяко плащане - явно разчитаха, че банкирането ще ги плати тези 300 лв, а аз мога да им крякам по офиси и телефони и да ги съдя, колкото си искам за надвзети 300 лв, а пък ако съм някоя заспа, може и да не забележа сумата.
С трите оператора съм имала заяждания, но такива директни лъжци и толкова големи загуби на пари не съм имала с никой, освен с А1.

# 20
  • Мнения: 11 922
А! Изкараха ми нервите днес, отново! Пратиха ми смс, че им дължа неустойка по договора над 200 лв!!!!! Вдигнаха ми кръвното, но утре смятам да ида, да им хвърля устройствата и не знам кой служител ще ми е насреща, че на Раковска са едни мазни гейчета...още повече ще ме ядосат

# 21
  • Мнения: 2 604
Само си вземи протокол, че си върнала устройствата

# 22
  • Мнения: 11 922
О, да! Задължително. Иначе всяко тяхно устройство е 100 лв....Стискайте палци утре преди обед, че днес наистина вдигнах кръвно

# 23
  • Мнения: 3
Хайде и аз при вас.

Моята е ходене по мъките, но като гледам това вече е добре установена практика от А1.

Договорът ми за интернет изтичаше м. Септември. Когато си плащах сметката тогава исках да подам заявление за прекратяване, момчето от Парадайз каза няма проблеми дължите 260 лева неустойка??? Защото договора ми е бил подновен на 6ти Септември. А аз не бях въобще в държавата първите две седмици на Септември.

Обадих се на съпорта им, разказах им и те поеха случая. Всичко тип-топ, оправиха си грешките, пратиха ми смс, че договорът ми вече не е обвързан с краен срок. Отидох до офиса им в Овча Купел, носех си и рутера, там момчето ми заяви, че рутер въобще нямало нужда да връщам, цялата процедура вече е да се обадя на някакъв номер, за да ми запишат молбата.

Обадих се, получих номер и се върнах веднага в магазина, защото в смс-а пише, че трябва да го покажа на място. Същото онова момче там ми обясни, че няма такова нещо, щом имам този смс значи заявката ми вече е регистрирана и до 5то число на следващия месец ще получа втори смс, в който се описва в кой офис да отида да подпиша отказа от услугите им. Три пъти го питах дали трябва да правя нещо друго междувременно, три пъти ми потвърди, че сега трябва да чакам втори смс.

Само дето този втори смс така и не дойде, 5то число на месеца дойде и си замина. Миналата седмица отидох до офиса на Графа да питам кога да очаквам този втори смс, при което бях посрещната с "какъв смс???". Оказа се, че господинчото от Овча купел ме е излъгъл. Трябвало е на момента да ми даде разпечатка и да впише номера на заявката ми. Посъветваха ме да се оплача на мейл и да звънна на съпорта им, за да ескалират случая (като моля да се обърне внимание, че и те не предприеха нищо за прекратяването на договора).

Писах, звънях - момичето, с което говорех каза, че ще бъде ескалиран и всичко ще бъда поправено. Да, ама не. Днес получих смс, че трябва да отида да си подам едномесечно предизвестие, че искам прекратяване на услугите, защото такова нямало. И... побеснях.

От Графа ме препратиха към Овча купел, тез от Овча купел казаха, че нямало какво да направят, управителят им ми каза, че нямало писмена заявка (well, duhhh), че преди месец и нещо имали 1-2ма нови служители, които вече не са с тях, ама той няма как да знае какво ми били казали и че единственото, което може той да направи е да пусне заявката днес. Да се обадя на съпорта им да поискам неустойка.
Пуснаха заявката с днешна дата, разпечатаха протокол за връщане на рутера и ми заявиха, че дължа и устройство за телевизия. НИКОГА НЕ СА ПРОКАРВАЛИ ТВ вкъщи. Да пакетът беше интернет+тв, защото имаха промоции, но никога не дойдоха да прокарат тв вкъщи, защото не гледам телевизия, НЕ ПРИТЕЖАВАМ телевизор.

Обадих се на съпорта им пак, там сто пъти ми казаха, че нищо не могли да направят, защото не е имало писмена заявка за прекратяване на договора, въпреки че 20 пъти им обясних, че да, нямало е такава заявка, защото техният подчинен ми е казал, че процедурата е по телефон - смс - готово. Но нямало писмена заявка... И освен това им дължа и магически появил се тв ресийвър (дори не знам какво е това чудо). Поисках неустойка и това, което ми предложиха е да имам повече канали до края на срока - АМА АЗ НЯМАМ ТЕЛЕВИЗОР И НЯМАМ ПРОКАРАНА ТЕЛЕВИЗИЯ. Момичето записа, че искам компенсация и съм щяла да чуя до 3 дни от тях - вече чух - нямам основание за компенсация, защото не е имало писмено заявление за отказ от услуги.......

Утре ще ходя пак до Графа и ще подам оплакване срещу офиса им в Овча Купел и ще се разправям за тези тв ресийвъри и за това, че сега заради техните лъжи трябва да плащам още 3 сметки.

Както и ще си пишем с КЗП.

Това, което А1 правят е абсурдно.

П.П. сериозно проверете си да не им дължите допълнителни устройства, които никога не сте получавали. Имам и втори договор с тях, който утре ще прекратявам, и към него също има записано магически се появило устройство за телевизия....

# 24
  • Мнения: 11 922
Колко познато!
Служителите им въобще не са наясно кое как е! В кол центъра говорят едно, във всеки офис - друго.
Писмена жалба! Задължително! И ви стискам палци!

# 25
  • Мнения: 3
Благодаря Ви. При Вас какво стана?

# 26
  • Мнения: 11 922
Ами разкарваха ме от офис в офис. Всеки разлчно казва. Няколко пъти звънях  по телефона, докато служител ми каза да отида в офис, да дам служителката там , да говори с нея. Познай дали ми вдигнаха повече......Виках управител, подадох пак жалба....Игра на нерви.

# 27
  • Мнения: 3
Т.е. все още сте до никъде? Ужас. Утре ще видим с мен какво ще стане, но ще има жалби на всички нива.

# 28
  • Мнения: 16 669
Доколкото знам 7 дни е срока за отказване.
Знам, че като подписваме каквото и да е било трябва да се чете.
Ама не се виждам да седна там и да изчета сума ти страници с дребен шрифт.
Преди 2-3 години като подновявах договора с А1 за нета ми изредиха какво включва и сумата, която ще плащам за 2 години. Това ме интересува.
Би трябвало да ме информират ако има включени услуги, които надвишават сметката ми.
Така и се случи. Вместо 21 лв, ми дойде сметка 26 лв. Обадих се първо на оператора. Имало някаква стандартна опция за някаква услуга за смартфони. Казах, че не съм искала такова нещо и още при включването няколко пъти попитах 21 лв ли ще е през целите две години и отговорът беше да. Нищо не можели да направят и да отида в офиса където е сключен. И отидох.
Казаха ми, че било стандартен договор и нищо не можело да се направи. Хубав скандал вдигнах и на служителя в офиса задето ме излъга. Написах жалба в която настоявам тази услуга да се премахне, да ми се върнат парите за 2 месеца и да си превъзпитат служителите, че да се лъже е грозно.
Жалбата ми беше удоволетворена след почти месец, а 8 лв приспаднати от следващата фактура.
При следващото подновяване тази година се опитаха през телефона. Уж за по-ниска цена. Но договора го получих с куриер. Отивам и преглеждам набързо, защото там няма служител на А1, който да разпитам.
Договора трябваше да е само за интернет. Мобилния ми е към друг оператор. Но откривам вътре някакви планове за мобилни услуги, такси за разговор и подобни тинтири минтири глупости.
А аз искам само интернет. Отказах и си излязох.
После ми звъняха от оператора да ме питат любезно каква била причината. Обясних. Казаха, че това било стандартен договор. Не на мен тия. Утре вместо 25 лв, ще ми сложат и още 30 лв за разговори, а аз даже нямам карта към тях.
След месец си го преподписах в офис на А1 като хубавичко уточнихме нещата.
Дори беше и по евтино.
Пускай жалба в която напиши, че служителката те е излъгала. И го правят за да си достигнат някакви таргети и бонуси. Разбирам ги, но не е начина да го правят като лъжат клиентите.

# 29
  • Мнения: 11 922
Аз пък не ги разбирам! И в другите оператори служителите гонят таргети, ама ги постигат с учтиво обслужване, не с лъжи. Повече пари ще давам, но за А1 не искам да чувам. Проблемът е, когато живееш на място, на което нямаш друг избор

Общи условия

Активация на акаунт