Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 юни 2019, 01:11 ч.

Сериозен проблем - А1

  • 5 753
  • 53
  •   2
Отговори
# 45
  • Мнения: 765
А1 предлагат и дистанционно подписване на договори през приложението на EvroTrust - получавате си договора там, изчитате го на спокойствие и ако нещо не ви хареса - не го подписвате.

# 46
  • София
  • Мнения: 1 191
Е много добре, но става дума за 2017 година и от тогава звъня и се разправям периодично. И ме прехвърлят от един на друг. Накрая си измиха ръцете, че този номер не е към тяхната мрежа.

# 47
  • София
  • Мнения: 466
Не знам дали моето мнение ще ви е от полза, но все пак ще го напиша. И аз преподписах през 2017г. с М-тел, като наследен абонат от Близу, но не съм имала проблеми с домашния телефон, който също няколко години преди това беше на Виваком и после го прехвърлих към Близу. Имам и смяна на адреса на услугите по време на последния договор с Близу. Но е само 1 домашен номер и все още си е активен - от миналата година имам продължаване на договора при същите условия.  За пращането по куриер през 2017г. имаше изричен срок след получаване на договора, в който можеше да се откажеш от него  без последствия, след като го прочетете внимателно - по спомен 7 или 14 дни. Иначе действително повечето от служителите от А1 са доста некоректни и лъжат, но трябва да си отстоявате правата и да бъдете по-остри, само тогава можете да постигнете нещо. Наистина това струва доста нерви и ако имах реален избор, никога нямаше да им бъда клиент. Не че им пука, де.

# 48
  • Русе
  • Мнения: 1 051
Аз имам чувството, че да станеш служител на А1 трябва да си нахален, нагъл, да умееш да лъжеш, да не ти пука за интересите и чувствата на клиентите, а само да се интересуваш от бонуса, който ще получиш накрая. Аз също съм бивш клиент на Близу и от там на А1, но това е защото нямаме кой знае какъв избор на мобилни оператори. Ако имаше 10-15 мобилни оператора не знам дали пак така щяха да злоупотребяват с клиентите си.

# 49
  • София
  • Мнения: 1 191
Да, но нашите телефони бяха 2 и те са скипнали единия и се е загубил по трасето.
Днес ми писаха и даже ми звъняха със следното предложение - да се откажа от сегашния стационарен номер и да ми върнат предишния. Мен това ме устройва идеално и се съгласих. Бях много остра, сега даже съжалявам, но иначе нямаше да ги накарам да се задействат. Лично въпросната госпожа Пламена Василева ми звъня. Ха, да видим, ако свърши някаква работа, ще й се извиня.

# 50
  • Мнения: 865
Ха, да видим, ако свърши някаква работа, ще й се извиня.
Бъди нащрек - почти сигурно ще те извози с нещо друго.

# 51
  • София
  • Мнения: 1 191
Ха, да видим, ако свърши някаква работа, ще й се извиня.
Бъди нащрек - почти сигурно ще те извози с нещо друго.
Например? Нищо не съм подписвала, всичко стана по телефона.
В момента имаме стационарен, възстановен ни е стария номер, а е спрян този, който не ползвахме.  Надявам се да няма уловка.

# 52
  • Мнения: 865
Абе проверявай внимателно сметките следващите 4-5 месеца. Класика е да пускат нещо без пари първите 1-3 месеца, за да се успокоиш, че "вече" е наред всичко.

# 53
  • София
  • Мнения: 1 191
Абе проверявай внимателно сметките следващите 4-5 месеца. Класика е да пускат нещо без пари първите 1-3 месеца, за да се успокоиш, че "вече" е наред всичко.
Непременно! Аз винаги проверявам всичко.
Номерът явно е да си отстояваш своето и не знам защо ги плаши толкова КЗП. Като ги заплашиш и се впрягат много. Аз за една бройка щях да пиша, но се задействаха.

Общи условия

Активация на акаунт