Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 юли 2019, 16:39 ч.

Пристрастеност към лекарства

  • 394
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте от години и повече пия хапчета Бизалакс и за жалост съм си пристрастила към тях.Вече без тях нямам нормален живот по-принципът приемат им трябва да е по 2 на ден но аз понякога злоупотребявам и пия по 4 вече усещам замаяност,сухота и други проблеми най-вероятно от редовния прием и злоупотребата им с тях.Помогнете ми да изляза от този омагьосан кръг мислех 2 дена да мина само на вода за прочистване и после да пробвам със по щадящи слабителни за да си върна нормалната работа на червата.Вие какво пихте ми препоръчали?

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 45
Здравейте,колко такива теми смятате да пуснете 🤷🏼♀ разбирам,че има проблем и сигурно е най-важният за вас но .....
Да попитам,защо започнахте прием на слабително и защо увеличавате дозата като има препоръчителна?

# 2
  • София
  • Мнения: 5 031
Обърнете се към гастроентеролог и също проверете и щитовидната жлеза, която често е причина за запек.

# 3
  • Велико Търново
  • Мнения: 2 897
Променете си хранителните навици и яжте само храни с слабително действие! Така ще компенсирате ефекта на медикаментите.

# 4
  • Мнения: 2
Ходила съм на лекар нямам видими проблеми и преди време ми ги изписаха за временно лечение но то си стана постоянно всеки ден вечер си пия по 2 иначе нищо.Бях решила по едно време да ги спра но 2 дена щом не ги пия започва едно гадене,повръщане и отново запек.

Общи условия

Активация на акаунт