Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 13
Здравейте,вчера закупихме устройство МiKy от Теленор,около 22ч.вчера и предвид късния час се съгласихме,същото да бъде настроено ма следващия ден.(искам да уточня,че служителя дори нямаше предства как да сложи сим карта).Днес се оказва,че устройството  не работи.След много нерви и разговори ,казаха че са поръчали ново,но ще дойде в събота (а тогава заминаваме на дълга лятна ваканция и няма как да го вземем)При позвъняване на оператор казаха ,че  може (не са минали и 24ч)да бъде прекратен договора,а от друг офис че имаме право да го прекратим без неустойка.От офиса разбраха за намеренията и казха,че ще говорят с кол центъра.Откаха да прекратят договора без такси и искат да заплатя неработещото устройство.Инетересно,че след това и от кол центъра отговаряха:запознати сме със случая,няма как без такса.Същото уствойсто ,но друг цвят го имат налично в близък офис,но отказаха да го поръчат за да стане по-бързо.Моля,за съвет.

Последна редакция: пт, 05 юли 2019, 10:47 от pipilota_1984

# 1
  • Мнения: 193
От физически ики онлайн магазин сте закупили устройството?

# 2
  • Мнения: 13
Здравейте,да.

# 3
  • Мнения: 910
Мобилните оператори се рвгулират от комисията за рвгулиранв на съобщенията, не пречи утре да се обадите там , и в тази за защита на потребителите също..

# 4
  • Мнения: 13
Благодаря,ще се обадя утре  и на двете места.

# 5
  • Мнения: 13
има варианти,за наш късмет

Последна редакция: пт, 05 юли 2019, 10:45 от pipilota_1984

# 6
  • Мнения: 47
Хората бягат от Теленор, А1 са най-добрите

Общи условия

Активация на акаунт