Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 авг. 2019, 11:12 ч.

Казус с Еником-М

  • 533
  • 9
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 7
Здравейте, малко дребнав проблем, но си е проблем. В неделя (25.07.2019 г.) закупихме 4 бр. столове от Еником-М на Х цена. Днес четвъртък (01.08.2019г.) разлиствайки каталозите, виждам същите столове в промоция с намалена цена (-18%). Почувствах се супер тъпо, че за няколко дни само стана такова разминаване. Цената не е малка на 1 бр. стол, съответно и общата сума също си представлява значителна разлика спрямо днешната цена.
Въпросът ми е имам ли шанс и начин да предоговоря цената ? Сещам се единствено за отказ (няма 7 дневен срок дори от датата на сключването на договора), а доставката ще е реално след 30 работни дни. Някой, който се е сблъсквал с подобен казус може ли да сподели работещо решение?

# 1
  • Мнения: 17 189
Откажи поръчката и направи нова. Нали не си ги платила?

# 2
  • Мнения: 9 351
Виж си условията на договора и ако можеш без компенсация да се откажеш, се откажи. Ако не, не виждам вина в магазина - просто ти си изтеглила късата клечка.

# 3
  • София
  • Мнения: 7
Сигурно ще ви се стори малко странно, но съм от мъжкия пол Simple Smile. Жена ми е малко възпрепятствана в момента и затова аз съм се заел с този казус.
Ами всъщност са платени едни 40% авансово, иначе да веднага се сетих за варианта с отказа и нова поръчка.
В договора е изписано, че продавача може едностранно да променя цените без да уведомява купувача. Ако купувача не е съгласен с новите условия, то има право да се откаже или да подаде молба за промяна на условията по договора. Цитирам по памет, понеже договора в момента не е при мен, но довечера след работния ден ще се активизирам директно при тях. Исках да събера и мнения дали е имало подобни казуси и с други хора и съответно техните решения.

# 4
  • Мнения: 9 351
Продавачът НЕ ТИ Е ПРОМЕНИЛ ТВОИТЕ цени и не можеш да се откажеш по тази клауза.
Виж какво пише за неустойки.

# 5
  • Мнения: 13 282
Щом сте подписали договор, значи цените са тези в договора. Предполагам, че ще загубиш капарото, ако се откажеш. Продавачът не ти променя цените, те са тези, които са уговорени.

# 6
  • София
  • Мнения: 7
След бърза справка по телефона и "скрита" подсказка от служителя в централата им, установих че довечера ще отида на място да свършим работата. Просто имам право в 7 дневен срок да се откажа от договора, без да посочвам причина затова. Но еником-м имали политика да не връщат пари, а да те задължат да купиш нещо за тези пари. Което и ще се направи, просто крайната цена ще е друга.

# 7
  • Мнения: 1 023
Дано всичко при вас се разреши без проблеми.
Сега малко офф топик.
Когато прочетох за този казус се сетих и да ви споделя че в Jysk пък има клауза, ако видиш това което си закупил на промоция на по-ниска цена в следващите 30 дни от магазина ти връщат разликата..
Също така скоро разбраах (може да ви е известно вече) че при закупуване на уред от Lidl имате право да го върнете до 90 дни от покупката просто защото не ви харесва. Без обяснения, ей така както е ползван. И ви връщат парите. Просто така....
Естествено и при двата случая се пазят касовите бележки.

# 8
  • Мнения: 1 960
Toва за Jysk някой изпробвал ли го е?

# 9
  • Мнения: 1 023
Аз не съм. Видях обаче надпис в магазина кгато купувах едно шкафче и докато го плащах разпитах жената на касата и тя ми обясни че наистина е така както съм разбрала. А от 90 дни в Лидъл се възползвах веднъж с уред. Имахме го 2 седмици и се убедихме че не ни върши работа.

Общи условия

Активация на акаунт