WIZZ AIR - 35

  • 47 291
  • 983
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 2 622
Аз за Варна.

# 496
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 791
Дано е било инцидентно. Worried

# 497
  • Мнения: 11
Здравейте!
При резервацията на билети мъжът ми се е написал името Alexander, a по паспорт е Aleksandar, това би ли бил проблем на летището? Не можем да го променим, защото така е регистриран в Дискаунт клуба.

# 498
  • София
  • Мнения: 3 028
Здравейте!
При резервацията на билети съм си написал името Alexander, a по паспорт съм Aleksandar, това би ли бил проблем на летището?

В 99% от случаите - не.
Но ако държите да го поправите - по телефона пробвайте, стига да не го считат за промяна на име.

# 499
  • Мнения: 11
Благодаря Ви за мигновения отговор!

# 500
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
Здравейте!
При резервацията на билети мъжът ми се е написал името Alexander, a по паспорт е Aleksandar, това би ли бил проблем на летището? Не можем да го променим, защото така е регистриран в Дискаунт клуба.
Доколкото знам, корекция на буква от името, правят безплатно след обаждане и най- добре до 24 часа след букинга. Проблем цялото първо име или фамилия, ако са сгрешени. Пробвайте възможно най- бързо.

# 501
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Да, има опция за малка корекция безплатно, има съответен бутон до името.

# 502
  • Мнения: 11
Да, утре ще позвъня и ще дам обратна информация.

А по повод разпределението на местата:
За детето (на 7г.) платихме конкретно място още в началото на 29 ред. Сега след чекинга излезе, че ние сме на 25 и 9 ред. Та, доплатихме 58лв. за да пътуваме всички заедно.

# 503
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Медунка, няма нужда да звъниш, typo корекция можеш да направиш сама, и не само в рамките на 24 часа.
Грешка е било да купувате място на дете, то винаги стои до един възрастен.

# 504
  • Мнения: 1 366
Здравейте!
При резервацията на билети съм си написал името Alexander, a по паспорт съм Aleksandar, това би ли бил проблем на летището?

В 99% от случаите - не.
Но ако държите да го поправите - по телефона пробвайте, стига да не го считат за промяна на име.

О, да, това много го обичам! Особено след като на летище Бове в Париж отказаха да ме пуснат, защото на личната карта съм Mariya, а на бордната карта - Maria. Нищо, че бях кацнала в Париж със същото 'разминаване' в името, никой не ми направи проблем, дори аз не бях обърнала внимание на тази буква. Мъжът ми, кумовете ни - всички минаха, но тая патка като се закучи и просто не ме пусна. Бягах от гише на гише да се моля да оправят, накрая минах паспорт контрол и секюрити минути преди отвеждането на гейта. Та ето Ви жив пример - аз, в цялата ми прелест, как за една буква могат да Ви прецакат емоцията от първото (и последно) посещение на романтичния Париж. Минаха няколко години, но още като луда проверявам буква по буква всичко преди да тръгнем към летището.
Иначе, с Райън ми се беше случило да купя билети за нас и наши приятел, и като съм въвеждала данните на пътниците, бях написала Ъордан Yordanov, свързах се в лайв чата (бяха минали няколко дни) и го оправиха безплатно.

# 505
  • София
  • Мнения: 3 028
Здравейте!
При резервацията на билети съм си написал името Alexander, a по паспорт съм Aleksandar, това би ли бил проблем на летището?

В 99% от случаите - не.
Но ако държите да го поправите - по телефона пробвайте, стига да не го считат за промяна на име.

О, да, това много го обичам! Особено след като на летище Бове в Париж отказаха да ме пуснат, защото на личната карта съм Mariya, а на бордната карта - Maria. Нищо, че бях кацнала в Париж със същото 'разминаване' в името, никой не ми направи проблем, дори аз не бях обърнала внимание на тази буква. Мъжът ми, кумовете ни - всички минаха, но тая патка като се закучи и просто не ме пусна. Бягах от гише на гише да се моля да оправят, накрая минах паспорт контрол и секюрити минути преди отвеждането на гейта. Та ето Ви жив пример - аз, в цялата ми прелест, как за една буква могат да Ви прецакат емоцията от първото (и последно) посещение на романтичния Париж. Минаха няколко години, но още като луда проверявам буква по буква всичко преди да тръгнем към летището.
Иначе, с Райън ми се беше случило да купя билети за нас и наши приятел, и като съм въвеждала данните на пътниците, бях написала Ъордан Yordanov, свързах се в лайв чата (бяха минали няколко дни) и го оправиха безплатно.
Точно затова написах 99%. Защото грешката я има, но не навсякъде ще я видят и не навсякъде ще направят проблем, ако другите данни са верни. На Бове са доста ... старателни повечето служители!

# 506
  • Варна
  • Мнения: 750
Здравейте, имам такъв въпрос - вчера направих резервация, но стана проблем с кредитната карта. Доколкото разбирам сега мога да платя същата резервация с банков трансфер или да направя нова, която да платя със същата кредитна карта? Резервацията, която не платя в рамките на 48часа се анулира без някакви последдствия? Благодаря

# 507
  • Мнения: 1 476
Грешка в името може да се оправи също така с имейл. За това обаче трябва да имаш достатъчно време до полета, защото не са от най-бързите. При мен грешката я оправиха по този начин.

# 508
  • Мнения: 3 360
Здравейте, имам такъв въпрос - вчера направих резервация, но стана проблем с кредитната карта. Доколкото разбирам сега мога да платя същата резервация с банков трансфер или да направя нова, която да платя със същата кредитна карта? Резервацията, която не платя в рамките на 48часа се анулира без някакви последдствия? Благодаря
Да, анулира се без последствия.

# 509
  • Мнения: 11
Здравейте!
При резервацията на билети мъжът ми се е написал името Alexander, a по паспорт е Aleksandar, това би ли бил проблем на летището? Не можем да го променим, защото така е регистриран в Дискаунт клуба.

Днес, след позвъняване към колцентъра, сгрешените букви бяха променени безплатно. Наложи се само повторно чекиране с "новото" име.
Важно е да се има предвид обаче следното:
- При промяната се загуби възможността да се използват пари за разплащане (на места или багаж и др.) от Wizz баланса за вече направени резервации. За бъдещите не би трябвало да има проблем.
- Ако пътувате с дете до 14г. и след чекиране системата не го разпредели до възрастен, то не е необходимо да си заплащате места за да сте заедно (както направихме ние), а да се обадите на колцентъра и те ще ви преместят безплатно.
Приятен полет с WizzAir!

Общи условия

Активация на акаунт