Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 авг. 2019, 16:38 ч.

WIZZ AIR - 35

  • 32 205
  • 754
  •   8
Отговори
# 600
  • Мнения: 249
Много благодаря!!! Оправиха го. Кол център е, даже проговорих и спелувах на английски JoyHug

# 601
  • Мнения: 1 335
Май беше обсъждано тук, но не мога да го намеря....
Може ли да се възстанови сумата за билета при невъзможност да се пътува по медицински причини.
Добавям : Свързах се и казаха, че не може.

Последна редакция: пт, 08 ное 2019, 09:12 от Dara77

# 602
  • Мнения: 527
Дара77,  ние не пътувахме заради внезапно заболяване на детето. Върнаха ми парите, но имах застраховка "Отказ от пътуване", за 250лв цена на билетите , нямаше и 5лв
Иначе да, самите wizz пари не връщат

# 603
  • Мнения: 1 782
понякога връщат (знам за такива случаи), може да им пратите епикриза или нещо такова, но е по тяхно усмотрение, ако решат да ви задържат като клиенти например...

# 604
  • София
  • Мнения: 3 686
Някой с холандска карта,  сблъсквал ли се  с проблем при плащане след като използва наличен уиз кредит? Дава, че опцията IDeal е недостъпна защото е използван уизкредит

# 605
  • Монтана
  • Мнения: 436
Здравейте,
моля някой който знае как става ,да ми помогне.
За края на месеца имаме резервация за 3 пътника София-Лутън-Санкт Петербург.В събота едно от момчетата катастрофира и му е нужно възстановяване от 3 месеца-няма възможност да пътува.В първа страница открих два имейла ,но ми ги връща и не мога да изпратя запитване за смяна на име.
Моля някой който знае да ми каже как става смяната на име и колко би струвало
Благодаря предварително

# 606
  • Мнения: 1 782
Онлайн не става ли промяна на резервацията?
Там ще видите и колко струва, мй 80-100 евро беше, не помня

# 607
  • Монтана
  • Мнения: 436
как да направя онлайн?

# 608
  • Мнения: 1 782
Влизаш си в профила, намираш си резервациятс, промяна...
Нямам билет в момента и не мога да го проиграя, но трябва да е очевидно

# 609
  • Варна
  • Мнения: 77
Аз съм си комуникирала с тях на имейл:  customerrelations1@wizzair.com на български език (но не по такъв повод)

# 610
  • Мнения: 1 250
Пробвайте на имейла да обясните ситуацията и да ви кажат какви медицински документи са им необходими за да анулират резервацията. Ако искате да смените името на пътника се плаща такса плюс разликата в цената между тази на която сте купили билета и сегашната, така че няма смисъл от този вариант, по добре да купите нов билет ако откажат анулиране по медицински причини, поне такаса за смяна няма да платите.

# 611
  • Мнения: 13
Върнаха ми парите, но имах застраховка "Отказ от пътуване", за 250лв цена на билетите , нямаше и 5лв
Иначе да, самите wizz пари не връщат
Здравейте. Може ли да ми кажете къде си направихте тази застраховка? Също така какво се има предвид под застраховка "Отказ от пътуване"? Връщат ти парите за билетите при отказ от пътуване поради каквато и да е било причина или отказ от пътуване поради точно изброени в застраховката причини - болест, катастрофа, смърт и т.н.?

# 612
  • Мнения: 527
parymason, 
https://armeec.bg/bg/insurances/otmqna-na-pytuvane
малко съм объркала името "Отмяна на пътуване" се казва, включват се заболяване, смърт в семейството, анулация на полет от компанията и др..
Разгледайте линка

# 613
  • Мнения: 13
^
Благодаря за отговора!

# 614
  • Монтана
  • Мнения: 436
Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим, че съобщението пратено до тази електронна пощенска кутия, няма да бъде обработено.

Моля, бъдете любезно информирани, че официалните канали за връзка с нашия Отдел за Обслужване на клиенти могат да бъдат намерени на нашия уебсайт.

При възникнали оплаквания или притеснения, най- учтиво Ви молим да попълните и изпратите онлайн наличния формуляр за жалби. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 30 дни, за да получите отговор на Вашето запитване, затова в неотложни случаи Ви препоръчваме да се обърнете към нашия Център за обаждания към Wizz Air.

В случай, че жалбата Ви все още не е разрешена или е необходимо да ни изпратите отговор с допълнителни детайли, моля, отговорете на първоначалната имейл кореспонденция, водена от нашия Отдел за Обслужване на клиенти, която съдържа съответен референтен номер, който може да бъде открит в края на кореспонденцията.

Форматът на референтния номер е следният: ref:_00011111._0000aaaasa:ref

Благодарим Ви предварително за проявеното разбиране.

С уважение,

Wizz Air Customer Service

Това беше върнато на мейла

Общи условия

Активация на акаунт