Какво е мнението ви за Pepco като работодател?

  • 21 669
  • 26
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 075
Какво означава "посредствен" работодател, да питам оная Нели дето специално се е регистрирала, за да се изплюе и да цитира предишно мнение. Не че някога ще влезе втори път от този си фалшив профил. Нищо, титулярът да я обясни.
 
Не познавам никого във фирмата, но силно ме впечатли това дълбокосмислено определение "посредствен", когато се отнася за работодател, а не за филм, да кажем.
Да споделя мнение,дано е полезно на някой.
Ходих на интервю. Проведе се от приятни млади хора. Идеята на фирмата не е лоша.Реални осигуровки,бонус система,която според мен е малко калпаво измислена.,При условие,че голям магазин няма охранителни камери в обекта си,няма как да няма липси и.тн.. Явно си е политика на фирмата.Работата ,изискванията не са малко. И според мен чистата заплата,която те предложиха,не е достатъчна.За голяма и стабилна фирма,честно очаквах повече. Далеч съм от мисълта,че за продавач-консултант трябва да взимаш 2 хил.лв,.Все пак Simple Smile Почивни дни-не се знае дали ще са последователни и т.н.Сумарно се изчислява раб.време,както пишеше в обявата.Като цяло не ме поблазни да започна там.Хубаво е поне,че си спазват 8ч-но обясниха,че има дни в които се бачка по 12-викат за по 4--6ч. .Дано с бонусите наистина взимат повече Simple Smile .Успех на всички кандидати.
 Аз избрах друга с по-добри условия Simple Smile

# 16
  • sofia
  • Мнения: 3 706
Много добре сте разбрали. Така е в Пепко. Много работа, кофти ревизии, твърде завишен таргет. Заплатата е според района в който попада магазина. Ако вземате повече, таргета е по-висок...ако пък вземате по-малко и колегите ви са по-малко, защото назначават спрямо оборота. Работата е много. Много зависи от екипа в който попаднете и от управителят, дали ще се справя с всички изисквания и съставянето на графика, така, че всеки да е доволен.

# 17
  • Мнения: 1 075
Много добре сте разбрали. Така е в Пепко. Много работа, кофти ревизии, твърде завишен таргет. Заплатата е според района в който попада магазина. Ако вземате повече, таргета е по-висок...ако пък вземате по-малко и колегите ви са по-малко, защото назначават спрямо оборота. Работата е много. Много зависи от екипа в който попаднете и от управителят, дали ще се справя с всички изисквания и съставянето на графика, така, че всеки да е доволен.

Да така ги усетих и аз нещата.Но на мен  от това,че няма камери в такъв тип магазин  ми станя ясно,че ще се краде яко.Бонус няма 😉.Мое мнение разбира се.То за това има текучество в моят град ☺. Явно.

# 18
  • Мнения: 79
Нямат камери?!? Все някаква система против кражби трябва да имат...при такива големи магазини...несериозно е.

# 19
  • Мнения: 1 075
Нямат камери?!? Все някаква система против кражби трябва да имат...при такива големи магазини...несериозно е.

Не нямат Simple Smile До колкото знам Simple Smile

# 20
  • Мнения: 79
В такъв случай наистина при ревизиите се удържа доста и като теглиш чертата явно не си заслужава...

# 21
  • Мнения: 153
Здравейте, отдавна не е писано по темата, но предвид разширяването на магазините из страна имам следното питане горе-долу каква е заплата в по-малките градове?

# 22
  • Мнения: 275
Здравейте темата е стара но взимат ли работници на 17

# 23
  • Мнения: 1
Здравейте. Ако е възможно някой да сподели актуална информация. В нашия град отварят магазин и търсят управител. Работното време също ли е на смени и за тази позиция? Какво е г/д заплащането за тази позиция?

# 24
  • София
  • Мнения: 390
Здравейте. Ако е възможно някой да сподели актуална информация. В нашия град отварят магазин и търсят управител. Работното време също ли е на смени и за тази позиция? Какво е г/д заплащането за тази позиция?
заплащането варира спрямо градовете, например за Благоевград е 1150 за управител, но дори в София заплащането не е много по-различно, тези вериги не предлагат кои знае какво

# 25
  • Мнения: 65
Здравейте! Исках да ви питам в тези магазини вдига ли се тежко? Имам проблеми с гърба и затова питам.

# 26
  • Мнения: 6 693
Моя позната тъкмо напусна молски обект.
Да, аз като клиент съм доволна от обслужването, но служителите изобщо не са доволни.
Първо липсите и кражбите се разпределят върху персонала - кражбата в лева делено на броя на служителите във филиала.
 Непрекъснато се оплакваше тя, че в пробните намират откраднати чорапи, разкъсани опаковки. Примерно моливи, откъсната опаковка - липсват 7-8 молива. Чорапите от комплекти 3 чифта - 2 липсват, чаши и чинийки от комплект взети по 1-2.
Участва се в ревизия. Казват му съпорт ревизьор. (В други фирми има външен персонал, който извършва ревизия).
Работи се на сумарно изчисляване на работното време - 5 на 2. Днес може да си 12 ч, утре 4, после почивка, после 6 ч, после 8 ч.
Заплащането е 1300 бруто.
Работата е тежка. Седи се на каса, приема се стока, зарежда се, етикетира се.
Има карта Мултиспорт, ваучери за храна 120 лв и фонд, покриващ прегледи.
Магазина в мола имаше месечен таргет общ за всички служители.
Недостатък - изпращат те по заместване или т.нар. командировка от днес за утре, което е недопустимо поне за моите разбирания.
Днес работиш в Люлин, утре в Перник, в сряда в Джъмбо плаза. Без кола просто придвижването е много трудно.

Общи условия

Активация на акаунт