Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 авг. 2019, 01:56 ч.

Първа кола

  • 2 985
  • 86
  •   1
Отговори
# 75
  • Sofia
  • Мнения: 1 095
Този тип коли са само за предвижване от точка А до Б, което е ок за 90% от шофьорите.
Аз лично не бих изпитвал никакво удоволствие от шофиране на подобни коли, защото това, за което плащам, като разходи, поддръжка, искам да ми носи и кеф, нищо че поддръжката ще е по-скъпа. Един път се живее, и обичам и искам и да изпитвам удоволствие от шофирането.

С подобни коли, като Opel Agila, на дълъг път не си и представям какво е.

# 76
  • Мнения: 404
Просто са нисък клас коли, това е. Идеални както казахте за от точка А до Б . Практични и удобни,но са мо в града. И то ако не ти пречи неща като тропане на пластмаси и возия.

# 77
  • Мнения: 2 449
Я пак  да обясните, Сиво мишленце и Фанатика. Какво точно искате да кажете? Ако може с подробности и обяснения като на нищо не разбиращ потребител.

Аз съм с първа кола, нищо не разбираща като водач. По стечение на обстоятелствата първата ми кола е японска малолитражка на газ. Доста грозна, доста трудна за управление и разбиране. Малко има из интернет на български.

Да, прави сте - идеална е да стигнеш от точка А до точка Б, лесна е за управление, не харчи много. Вози дървено, интериора е грозен. Вие какво повече искате и очаквате от първа кола? Тя е за учене.

От личен опит с моето японче - може да са прости и без екстри, но са дуракоустойчиви (издържащи на тъпи глупаци шофьори).  
Моето малко грозно японче пролетта го залях с антифриз под капака защото не бях затворила правилно капачките на антифриза.
Моето малко грозно японче с клекнали амортисьори мина 400 км.
Моето малко грозно японци мина 400 км  за 52 лв на газ.

И следващата ми кола ще е японци на газ- грозно и дървено, но евтино и мое.

Последна редакция: пт, 15 ное 2019, 16:02 от Зуки Су

# 78
  • София
  • Мнения: 36
Скрит текст:
Я пак  да обясните, Сиво мишленце и Фанатика. Какво точно искате да кажете? Ако може с подробности и обяснения като на нищо не разбиращ потребител.

Аз съм с първа кола, нищо не разбираща като водач. По стечение на обстоятелствата първата ми кола е японска малолитражка на газ. Доста грозна, доста трудна за управление и разбиране. Малко има из интернет на български.

Да, прави сте - идеална е да стигнеш от точка А до точка Б, лесна е за управление, не харчи много. Вози дървено, интериора е грозен. Вие какво повече искате и очаквате от първа кола? Тя е за учене.

От личен опит с моето японче - може да са прости и без екстри, но са дуракоустойчиви (издържащи на тъпи глупаци шофьори).  
Моето малко грозно японче пролетта го залях с антифриз под капака защото не бях затворила правилно капачките на антифриза.
Моето малко грозно японче с клекнали амортисьори мина 400 км.
Моето малко грозно японци мина 400 км  за 52 лв на газ.

И следващата ми кола ще е японци на газ- грозно и дървено, но евтино и мое.

 И аз съм Сузуки, от юли 2000, 76 коня, на бензин и газ.
като видях това щях да падна, това нещо не е направено за такива пернишки изпълнения



абе стига с тия газови самоделки бе хора, това нещо е опасно, гърми, пали се и прочее, ако толкова искате на газ ми купете си европейче VW Caddy, UP, Audi A3 или Орел с газов фабричен двигател те предлагат такива екстри, в твоя случай за 76 коня ако не можеш да си позволиш чак толкова бензина ами карай колело или с транспорта и аз понякога съм с велосипеда или транспорта не е задъжително да си винаги с кола. Японеца може да прави бензин до перфекционизъм, там нямат собствени газови и дизели мотори, тях са ги взели от европейците, иначе и аз карам японче, но никак не е грозно даже е красавица и е доста комфортна

Последна редакция: сб, 16 ное 2019, 11:10 от AnMary

# 79
  • Мнения: 583
900 куб см бензин и със сложена газова уредба!?!? Това е някакво безумие! Само ултра турбо селянин.скръндза може да направи такова нещо, само магаре отпред липсва! Нямам думи. Твое, мое, няма значение, слез на обикновен път и ще разбереш какво значи "самурайче"!
екстра си с японския самурай, а това Фиат Пунто как ти е дошло въобще на акъл нямам идея Yum
Няма толкова дуракоустойчива кола както Пунто. Особено моделите след 2008 са абсолютни катърчета, поддръжката е смешна, а качеството в пъти по-добро от предишните модификации. Ако не си карал, не коментирай!

Последна редакция: сб, 16 ное 2019, 11:11 от AnMary

# 80
  • Мнения: 404

Моето малко грозно японче с клекнали амортисьори мина 400 км.
Моето малко грозно японци мина 400 км  за 52 лв на газ.


Моето баварче минава за 50 лв тия километри на дизел.
Моята първа кола и първа любов хаха струваше 5 хил. лева и си имаше почти всички екстри за модела.
За себе си обаче имам едно правило , коли за които няма да ми пука не купувам и не карам. Предпочитам да съм  максимално предпазлива, отколкото да си кажа, айдеее бе кво я жалиш тая барака и да я прасна на задна в някое дърво в тъмното, щото нямам парктроник.

Последна редакция: сб, 16 ное 2019, 02:50 от sivomishle

# 81
  • sofia
  • Мнения: 7 119
Вярно, че е форум и всеки може да се изразява, както намери за добре, но последнити мнения не оставят добро впечатление за авторите им.

# 82
  • София
  • Мнения: 36
екстра си с японския самурай, а това Фиат Пунто как ти е дошло въобще на акъл нямам идея Yum
Няма толкова дуракоустойчива кола както Пунто. Особено моделите след 2008 са абсолютни катърчета, поддръжката е смешна, а качеството в пъти по-добро от предишните модификации. Ако не си карал, не коментирай!

ми няма нужда да го карам, едно приятелче имаше такъв сешоар и само ремонти,  писна му - продажба и си взе Гранд Чироки, колегата от службата с чисто нов (10км) Фиат Дубло ли е кво е, такова като фамилен рейс и след 30 хил. км турбото мяу, взе си Киа Сийд и жми градо, ем Фиат кво да ти кажа, абсолютни боклуци ама няма такива боклуци. Швабите му казват на FIAT - Fehler in allen Teilen в превод - Грешки във всички части Yum Други познати с италиански и френски коли нямам, всички са с Мазда, Киа, Тойота, Хонда, Лексус и тук таме заблудени с БМВ и Ауди.

P.s. мисля че мацката @StellaRose3 със Сузукито няма да има проблеми, да верно япанците са грозновати, но няма ремонти

Последна редакция: сб, 16 ное 2019, 09:24 от redline_m

# 83
  • Мнения: 353
Ако искаш да се научиш да караш - ръчка, по възможност дизел. По трудно гасне.
2017 ма изкарах шофъорските. И оттогава карам автоматик. Не мога да потегля в момента с ръчна. Съвет просто

# 84
  • Mediterraneo
  • Мнения: 22 896
То не е за хвалене, да ти кажа. Шофьор от 2 години, а не може да кара  кола с ръчни скорости.
За мен добър шофьор означава да не правиш разлика между бензин и дизел, нито между ръчна и автоматична скоростна кутия- качваш се и караш! Не да се тюхкаш колко лесно гасне бензинката или пък да не можеш да караш с три педала!

# 85
  • Мнения: 71
Зуки, сигурна ли си, че не караш някой лексус с 5 литров v8? Ако да, обичам да се возя в смислено направени коли, само кажи кога.  Изглежда колата ти харчи доста, може да видиш за проблем при газовата, или да смениш газаджията. Влади газ мога да ти препоръчам.
Някъде бях писал, че тези приуси като им се разкалибрират клетките и/или се карат нормално в града, то не харчат кой знае колко по-малко от нормална кола. А за извън града  с нормални скорости направо си харчат като за приятен 3-ка дизел на немски седан среден клас. Иначе като може да ти е по-евтино, защо да не ти е. Чак така лесно не гърмят коли с газова.
Аз колкото и хора да познавам с япончета, то все си  имат проблеми.  Но някои случаи тези проблеми са доста скъпи за класа и   цялостната изработка на цялата кола.  Интересен пример ми е хонда сивик 8ма ген. при цени на окачването, на дискове и накладки, сензорите ме е страх да погледна каква пара са.  Алфа 159 е малко по-скъпа, но там поне получаваш емоция, има дух във возилото.
Основно правило- колкото повече ти се повръща да я гледаш и колкото по-гадно се чувстваш докато се возиш в нея, толкова по-здрава и безпроблемна е колата.

# 86
  • София
  • Мнения: 36
Зуки, сигурна ли си, че не караш някой лексус с 5 литров v8? Ако да, обичам да се возя в смислено направени коли, само кажи кога.  Изглежда колата ти харчи доста, може да видиш за проблем при газовата, или да смениш газаджията. Влади газ мога да ти препоръчам.
Някъде бях писал, че тези приуси като им се разкалибрират клетките и/или се карат нормално в града, то не харчат кой знае колко по-малко от нормална кола. А за извън града  с нормални скорости направо си харчат като за приятен 3-ка дизел на немски седан среден клас. Иначе като може да ти е по-евтино, защо да не ти е. Чак така лесно не гърмят коли с газова.
Аз колкото и хора да познавам с япончета, то все си  имат проблеми.  Но някои случаи тези проблеми са доста скъпи за класа и   цялостната изработка на цялата кола.  Интересен пример ми е хонда сивик 8ма ген. при цени на окачването, на дискове и накладки, сензорите ме е страх да погледна каква пара са.  Алфа 159 е малко по-скъпа, но там поне получаваш емоция, има дух във возилото.
Основно правило- колкото повече ти се повръща да я гледаш и колкото по-гадно се чувстваш докато се возиш в нея, толкова по-здрава и безпроблемна е колата.

е виж кви са цените за Хонда чаркове, Алфите са емоция да особено Джулията (модела е от 2015г.) дето не може излезе от сервиза защото скоростната кутия нещо не могат да я опраят и от Италия даже, налага се смяна на цялата скоростна уредба, иначе е емоция ама стига да може да върви Yum

средно в български левове за Хонда сивик 8 ген. примерен мотор дизел 2.2

сензори / 45 лв.
https://www.pkwteile.at/autoteile/honda-ersatzteile/civic-viii-h … /10138/abs-sensor

дискове / 25 лв.
https://www.pkwteile.at/autoteile/honda-ersatzteile/civic-viii-h … t_categories[]=82&rp=1

накладки / 25 лв.
https://www.pkwteile.at/autoteile/honda-ersatzteile/civic-viii-h … 0%5D=402&rp=1

а даже и български сайт има

окачване тампони / 6лв. стабилизираща щанга / 9лв.
https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/okachvane-stabilizator-10 … fk/19242-2-2-ctdi

дай още някой притеснителни части да погледнем колко са за тия пусти Хонди ? Smiley Сега ако вие купувате 20 годишни талиги е друг въпрос, поне нещо макс от 6 / до 8г.  то нататък от 12/15 год. нагоре и руски трактор ше дава проблеми

Последна редакция: чт, 21 ное 2019, 12:05 от redline_m

Общи условия

Активация на акаунт