Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Баня стил обзавеждане за баня мнения

  • 1 785
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 14
Понеже старата тема е заключена, в която хората много добре са описали абсурдното обслужване в тази верига магазини и да не говоря за проектантите им, отварям нова тема.
Недоволен съм от Баня стил от цялостното им обслужване. Чакане на персонала, който бърка в носа и нищо не прави. От бавните им проектанти - платен проект на 18.07.2019г, и изпратен една грозна картинка на 01.08.2019. Не можеш да се свържеш с този прословут проектант. Абе пълен абсурд!
Ако бях прочел предишната тема за този магазин, не бих отишъл.
https://www.bg-mamma.com/?topic=1013050.15

Последна редакция: чт, 08 авг 2019, 12:42 от Не се сърди, човече

# 1
  • Мнения: 192
Понеже старата тема е заключена, в която хората много добре са описали абсурдното обслужване в тази верига магазини и да не говоря за проектантите им, отварям нова тема.
Недоволен съм от Баня стил от цялостното им обслужване. Чакане на персонала, който бърка в носа и нищо не прави. От бавните им проектанти - платен проект на 18.07.2019г, и изпратен една грозна картинка на 01.08.2019. Не можеш да се свържеш с този прословут проектант. Абе пълен абсурд!
Ако бях прочел предишната тема за този магазин, не бих отишъл.
https://www.bg-mamma.com/?topic=1013050.15



Цялата ми баня от стария апартамент беше  направена с продукти от тях заедно с два проекта.
Препоръчвам шоурум на  бул.Стамболийски.

# 2
  • Мнения: 14
Да продуктите им са хубави, голям избор, но как да си купя плочки и не само, като от 18.07.2019 г. до днес -08.08.2019 г. (22 дни) са ми дали един проект, който меко казано не ми харесва?!

    # 3
    • Мнения: 192
    Да продуктите им са хубави, голям избор, но как да си купя плочки и не само, като от 18.07.2019 г. до днес -08.08.2019 г. (22 дни) са ми дали един проект, който меко казано не ми харесва?!

    Много зависи в кой шоурум са ви взели поръчката, тези на Стамболийски нямат много работа и могат да обръщат внимание на клиентите. Скоро ще правя пак  баня и пак ще ида там. Тези които са в Младост до Технополис еее там вече човек не може да хване ред.

    # 4
    • Мнения: 95
    За обслужването в някой от магазините им бях чула добро мнение, но не помня за кой Sad
    В Младост 4 е отврат Sad При почти ясно зададен проект (без много възможности за дизайн от тяхна страна), все пак сътвориха “чудо”). Пример - казах е тези плочки са за пода, в проекта ги бяха включили на една от стените Simple SmileSimple SmileSimple Smile

    Доста ме дразнят с хилядите табелки с промоции, които не са промоции в истинския смисъл на думата. В доста други магазини ще ви направят отстъпка, ако си “направите устата”.

    Да, действително има избор, но новата баня я напазарувах от друго място.

    # 5
    • София
    • Мнения: 1 237
    Ако в офиса на Стамболийски е добре, не искам да си представям...
    Но има и по-зле. Опитвах упорито месец и половина да работя с Баня мечта. Те на един въпрос не можеха да отговорят. И мейли им писах, после им звънях да ги питам ще ми отговорят ли, чаках по седмица да върнат обаждане и пак писах, звънях - не и не! Това да искаш да си дадеш парите и пак да ти пречат...
    Преди години ползвахме Холови за една малка тоалетна. Обърнаха ми внимание, супер. Пристигат ни нещата - батерията излющена, не одрана а направо излющена на три места! И им казвам извинете, така и така... "А, ние не сме сервиз, оправяйте се с производителя!" Ъ?! Ама аз от вас я купувам и ми я връчвате в този вид, не е излязла от магазина им още и вече не е тяхна работа 😠
    Нито един от трите магазина не бих препоръчала, в никакъв случай.

    # 6
    • Мнения: 192
    Ако в офиса на Стамболийски е добре, не искам да си представям...
    Но има и по-зле. Опитвах упорито месец и половина да работя с Баня мечта. Те на един въпрос не можеха да отговорят. И мейли им писах, после им звънях да ги питам ще ми отговорят ли, чаках по седмица да върнат обаждане и пак писах, звънях - не и не! Това да искаш да си дадеш парите и пак да ти пречат...
    Преди години ползвахме Холови за една малка тоалетна. Обърнаха ми внимание, супер. Пристигат ни нещата - батерията излющена, не одрана а направо излющена на три места! И им казвам извинете, така и така... "А, ние не сме сервиз, оправяйте се с производителя!" Ъ?! Ама аз от вас я купувам и ми я връчвате в този вид, не е излязла от магазина им още и вече не е тяхна работа 😠
    Нито един от трите магазина не бих препоръчала, в никакъв случай.


    Баня стил и  Баня мечта са две различни фирми.

    # 7
    • София
    • Мнения: 1 237
    Да, и Хикови е трета, и трите са един дол дренки, и трите не искам да виждам повече.

    # 8
    • Мнения: 60
    И ние работихме с тях, с магазина на бул. Стамболийски - изключително доволни сме. Проект за 2 бани + всичко необходимо за тях - поръчахме от там. Проекта беше чудесен (на фона на това, което преди това получихме от СИКО), доставките се случваха в предварително уговорените срокове. Имаше само 1 пакет счупени плочки, който описахме и на другият ден получихме пакет здрави. Сега и кухненски смесител си поръчахме от там. Страшно мили момичета работят в този магазин.

    # 9
    • Мнения: 1
    Здравейте мами,

    През месец май 2021, започнах ремонт на семейното ни жилище, като избрах да закупя необходимите материали за ремонта на банята и пода от „Баня Стил“. Спрях се на тях, защото очаквах, че компания като тяхната, би могла да ми осигури необходимите материали и услуги.

    Последва отрезвяващо преживяване с Баня Стил, която се оказа една от най-лошите компании, които действат в България. Парите и времето които ще ви накарат да изгубите, би следвало да ви накарат да ги избягвате като болест.

    Всичко започна, когато поръчах от тях 200 кв. м. плочки за под. Беше специална поръчка. Когато поръчката най-накрая пристигна, веднага забелязахме, че всички плочки са криви. Баня Стил отказаха да ни компенсират за двумесечното забавяне, което това причини. Това голямо забавяне от тяхна страна, доведе до това, че целият ни ремонт се забави, което ни накара да плащаме още пари за жилища. Нямаше никакъв опит от страна на Баня Стил да отстрани поне частично проблема.

    След като се наложи да поръчаме плоките за пода от друга фрима, се оказа, че Баня Стил изобщо не бяха поръчали плочките за банята правилно, както бяхме заявили в началото. Те още от самото начало, не са направили поръчката правилно. Отново те не се извиниха и не поеха никаква отговорност за тази втора груба грешка и не положиха усилия да я поправят, или да ни компенсират за загубеното време. Наложи се да направя компромис с плочките, тъй като не разполагахме с още няколко месеца да ги чакаме.

    Това ме остави дълбоко неудовлетворена от непрофесионалното им обслужване и пренебрежение към клиентите им.

    Но техният непрофесионализъм не спря до тук.

    Когато се опитахме да монтираме поръчаната от тях мивка в банята, се оказа, че е пристигнала само мивката, без смесителя, като за това изобщо не бяхме предупредени. Освен смесителят, сифонът за мивката не пристигна в кутията, както трябваше да бъде. Баня Стил отново отказаха да помогнат, като вместо това настояха, че аз съм загубила сифона. Настояха аз да платя 90 лева за тяхната грешка, което е потресаващо. Все пак похарчихме хиляди левове и никога не ни компенисраха за всичките закъснения, грешки и щети. Похарчих огромна сума пари, за това те да забавят, да отказват да ускорят или да отстранят проблемите причинени от тяхната небрежност.

    Изключително съм ужасена и силно призовавам, всеки, който обмисля да закупи техните продукти или да използва техните услуги, да стои далеч от тях.

    Общи условия

    Активация на акаунт