Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 авг. 2019, 09:49 ч.

Проблем с оптика Leonardo

  • 225
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 55
Здравейте, имам следния случай...Купих си слънчеви очила от магазин Leonardo, но:

1. Отказаха да ми напишат номер на гаранционната карта. След 10-минутно убеждаване, с досада ми вписаха номера на картата (не разбрах защо 10 мин се дърпаха и ме разубеждаваха за написването на 5 цифри).
2. Отказаха да ми дадът етикета на очилата (така и не разбрах защо).
3. Очилата ми ги дадоха в някаква смешна картонена кутийка с надпис "Made in Chaina", на която няма какъвто и да било друг надпис или стикер или каквото и да е, което да покаже произход.

Понеже и друг път съм се опарвала с купуване на уж оригинални очила, казах че им благодаря (на момичетата в магазина) и че ще звънна на другия ден в мениджърския офис, да попитам дали не могат от там да ми помогнат с проверката за автентичност на очилата.

Само че от тогава насам, всички телефони и на онлайн магазина и на офиса в София са изключени...

Някой имал ли е подобен случай и как процедирахте?

# 1
  • Мнения: 2 396
Защо изобщо ги купихте след тези им изпълнения? Подайте сигнал в защита на потребителя и направете проверка задължително!
Очилата от тези оптики трябва да са с оригинален калъф, документи, воден печат , лепенка на стъклото , номер на самите очила по които се проверява модела и гаранция включваща този номер. Отделно лесно може да се проверят по самите стъкла колко са оригинални и дали изобщо има защита.
Най - добре им ги върнете и си искайте заплатената сума!

# 2
  • Мнения: 55
Защо изобщо ги купихте след тези им изпълнения? Подайте сигнал в защита на потребителя и направете проверка задължително!
Очилата от тези оптики трябва да са с оригинален калъф, документи, воден печат , лепенка на стъклото , номер на самите очила по които се проверява модела и гаранция включваща този номер. Отделно лесно може да се проверят по самите стъкла колко са орогинални и дали изобщо има защита.
Най - добре им ги върнете и си искахте заплатената сума!

Да, и аз съм си виновна, че се предоверих. Направо ги платих след като мерих и чак като излязох навън, видях какво има в торбичката. Та после се връщах няколко пъти за неща, които все "забравили без да искат". Я гаранционен номер, я листовка, я етикет... Най-вероятно ще им ги върна утре...

# 3
  • Мнения: 53
Здравейте, имам следния случай...Купих си слънчеви очила от магазин Leonardo, но:

1. Отказаха да ми напишат номер на гаранционната карта. След 10-минутно убеждаване, с досада ми вписаха номера на картата (не разбрах защо 10 мин се дърпаха и ме разубеждаваха за написването на 5 цифри).
2. Отказаха да ми дадът етикета на очилата (така и не разбрах защо).
3. Очилата ми ги дадоха в някаква смешна картонена кутийка с надпис "Made in Chaina", на която няма какъвто и да било друг надпис или стикер или каквото и да е, което да покаже произход.

Понеже и друг път съм се опарвала с купуване на уж оригинални очила, казах че им благодаря (на момичетата в магазина) и че ще звънна на другия ден в мениджърския офис, да попитам дали не могат от там да ми помогнат с проверката за автентичност на очилата.

Само че от тогава насам, всички телефони и на онлайн магазина и на офиса в София са изключени...

Някой имал ли е подобен случай и как процедирахте?


Здравейте,За съжаление в бг над 90% са реплики,дори и в оригинални опаковки висок клас реплики прави се с цел по-голяма печалба не им пука за клиентите,аз за това главно купувам от ауторизирани дилъри и представители в чужбина само, но пък си остава другия проблем за некачествената изработка и монтажи на стъкла от който си пазя,моя съвет е ако се съмняваш и не ти допада всичко от тази рамка върни я и си искай парите,те така или иначе ще я набутат на друг и си търсисъщата рамка в европа или някъде в чужбина през и-нет това е най-доброто решение.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 882
Не е трябвало изобщо да ги купуваш. Много съм изненадана от отношението им, имам няколко чифта очила от там, както и мои близки, винаги са ми давали оригинална кутия, гаранционна карта, фактура. За мен очилата им са абсолютно оригинални, както и тези на Оптикласа, май само на тези две оптики имам пълно доверие що се касае до слънчеви очила.

Общи условия

Активация на акаунт