Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 септ. 2019, 14:34 ч.

Какво правят жените в менопауза когато ... 8

  • 11 636
  • 174
  •   2
Отговори
# 165
  • Мнения: 865
На един от големите църковни празници влизам в църквата и отивам да си купя свещички. Клисарката, ако не обърквам длъжността, ме поглежда и ми казва, че си е объркала броя на капките, защото съм я прекъснала. Аз, естествено, да не остана назад, веднага питам какви са. Оказаха се мента, глог, валериана. Питах я защо ги пие. Отговори ми, че от поне 20 години ги пие, като ѝ стане нервно и когато ѝ стане нервно. Дори и по няколко пъти на ден.
Та, така, Prosto_Sunny, какво ти пречи да опиташ ?

# 166
  • Русе
  • Мнения: 937
Аз пия мента, глог и валериан само че на хапченца и не забелязвам абсолютно никакъв ефект от тях. Но ги пия само, когато ми стане нервно, например 2-3 хапченца през няколко часа  и после да кажем 2 седмици не пия. После пак се ядосам за нещо, пак изпия 1- 2 и така примерно 1 седм. не пия. Една позната ми каза, че имало ефект, когато се пият редовно, а не като мен от време на време.

# 167
  • Мнения: 865
Така ми каза и жената, на видима възраст 75г. Че ги пие вече 20 г непрекъснато. Капките. Уточнявам, защото имам някакъв спомен за недействащите хапчета.

# 168
  • Мнения: 4 329
Оо, капките са жестоки. Аз имам страх от самолет. Преди полет какви ли не работи пия. Доктор ми изписва разни антидепресанти в големи дози. Нищо не става. Явно не се вземат така както ми ги изписват. Сигурно работят с натрупване, а аз само преди полет ги ползвам.  Но взема ли от тия капки, направо минавам в друго измерение. Трябва да ги пробва всеки. Харесват ми защото не ме успиват или отпускат. Само ми премахват чувството на страх и притеснение.

# 169
  • Мнения: 14
Smiley:smiley:Desi.67 ще опитам непременно, още тази вечер ще ги взема.
vici75 благодаря за споделеното. Simple Smile

Едно повече или по-малко, все тая. И без това съм като подвижна аптечка от няколко месеца и все ми се обяснява че това е от хормоните и е "нормално"
Вероятно съм сбъркана като не мога да видя нормалността извън нейната норма.

Smiley

Повече от ядосването ме плаши играещото кръвно, което не знам откъде идва.

# 170
  • Мнения: 27
Излязох от темата, извинявайте.

Изобщо не мисля, че си излязла от темата.  Стресът наистина го има, но това е отскоро. Преди не съм изпитвала притеснение от това да съм сред непознати и да ми се налага да се изразявам пред тях. Изобщо, както писа по-горе Prosto_Suny, от известно време съм тотално разбалансирана емоционално и съм сигурна, че това е свързано с пременопаузата. Иначе не беше ми хрумвало, че потенето може да е и от стреса. Благодаря, _re_ge, за препоръката. Ще потърся книгата.

# 171
  • Бургас
  • Мнения: 3 335
Напоследък чета за женските билки, попадала ми е, че информацията, че салвията /градински чай/ помага при прекомерно изпотяване.

# 172
  • София
  • Мнения: 2 828
Здравейте, включих се за малко преди около година.  Преди пет години (бях на 42), за първи път доктора ми каза, че съм в ранна пременопауза... Началота на юни започнах да усещам силно напрежение в гърдите, чудех се какво се случва, докато една сутрин се събудих отново с цикъл. Така че след  пет години тормоз от горещи вълни, 14 месеца без менструация, вече съм отново с редовен цикъл, без вълни и никакви симптоми на критическата.  Случвало ли му се е на някой да има отново цикъл след толкова дълго прекъсване?
Издърпвам този пост от началото на темата с молба за отговор, ако някой е имал подобни симптоми или е чувал за такива.
След година и половина менопауза - отново цикъл. Нормално менструално кръвотечение, не кръвеникаво или зацапващо кървене.
Благодаря!

# 173
  • София
  • Мнения: 6 464
Момичета, аз съм в менопауза от две години, преди това имах топли вълни, сърцебиения и по малко изпотявания, но отминаха. Е, понякога се появяват една, две вълнички, но нищо особено.
Обаче психиката ми се промени, станах по-страхлива, по-нервна, по-нетърпелива.
Това пак иди дойди.
Но много ме безпокои кръвното налягане. От ниско, около 110/70, започна да се вдига до 130 -  140/ 100, дори съм го измервала 160/110, когато се събуждам през нощта и не мога да заспя.
Вдига се рязко и когато се ядосам, а сега се ядосвам по-често и по-бързо. Не го искам, просто ми идва като първосигнална реакция.
Джипито изписа хапчета за кръвно, когато ги пия, след няколко дни спада до 70/50 и ги спрях. Опитах с хомеопатия, има малко подобрение, но отново се събуждам през нощта и тогава е около 160/110. Страхувам се че с тези стойности мога да направя инсулт през нощта.
Не виждам оправия и това ме плаши.
Някоя от вас да е имала подобни симптоми и да се е излекувала от това?
Много ви благодаря предварително!
От миналата година съм си в пълна менопауза понеже ми махнаха яйчнците, но на 50 не е болка за умиране. По темата - с кръвното отдавна имах проблем. Решение - добър кардиолог, който да направи терапия, започваш да пиеш хаповете, ако след няколко дни нещата не са добре - обаждаш се отново и коригирате терапията. Аз лично повече страдах от сърцебиене, но кардиолога рече, че трябва да ходя с холтер, за да види проблема. И аз се отказах. Пих близо година Фемовита и имаше ефект. Или просто му дойде време да намалее сърцебиенето, така и не разбрах. Сега ми се случва вече рядко макар, че спрях Фемовита. Но хапчета за кръвно си пия редовно. Наистина нелекувано високо кръвно е опасно и не трябва да се неглижира.

# 174
  • Варна
  • Мнения: 66
И аз да се включа в темата.От два месеца нямам цикъл,но пък от два месеца си имам т.н. топли вълни.На 43 год. съм.Започнах да пия масло от вечерна иглика,а от седмица и "Лейди хармония".Най-много ме мъчат топлите вълни -по 10 на ден само.Вечер не спя спокойно,отвивам се,завивам се.Кръвното започна да играе.Винаги съм била с ниско кръвно 60/90 или 70/100, а сега скача много 130/100 със сърцебиене и главоболие.Започна и т.н. напълняване в коремната област.Интересно,че усещам кога ще дойде вълната,като първо усетя някакво напрежение и нервност за секунда,две и почвам да си сменям позите или ръцете  ако съм седнала и след това,хоп-вълната.С две думи психясвам старчески Weary.В началото имах и нервност,напрежение,тревожност,не се понасях..Дали от игликата,това изчезна.Мислех си за Фемовита,но ще дам щанс още малко на предните две.Това е от мен.

Общи условия

Активация на акаунт