Професия учител - 6

  • 31 690
  • 744
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 21 455
Думичката трол и на мен започва да ми се върти в орбита. А темата доскоро беше приятна и полезна с малки изключения. Думичката ром и сродни на нея думи започнаха да се появяват твърде често и все използвани от един и същ потребител. Ще се опитам да игнорирам тази посока. Надявам се полезността да надделее над общите приказки, превзетия патос и опитите за провокация.

# 151
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Хаха, господине, смешен сте в опитите си да ни накарате да се чувстваме като "бедни" учителки! Аз съм в тази професия, защото за мен е важно да се чувствам удовлетворена от работата си и да помагам на децата си - те ме помнят с любов, а не по палтенцето! E, вас с какво ви помнят - много успешно ни показвате с какво!
Щом нашите мнения са смешни за вас и жена ви, значи имам новини относно какво е състоянието на душите ви - окаяно!

Извинявам се на всички колеги за това, че продължавам да отговарям на господин Трол.

# 152
  • Мнения: 55
😂😂😂✌✌✌😃😃😃😂😂😂
Ами то и аз си мислех,че за пари работя,ама като видях заплатата,веднага разбрах-ОТ ЛЮБОВ Е БИЛО!!!😂😂😂😂😂😂

# 153
  • Мнения: 9 852
И последно...утре като я обнародват, за кои предмети/избираеми/неизбираеми, ще е длъжно да има тематично разпределение?
Предположения?

# 154
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Румка, за тези, за които има готови учебни програми, няма да се прави разпределение, за другите - всеки си прави програма и разпределение.
Аз се учудвам, че явно има доста колеги, които не знаят какво представляват различните видове часове.

# 155
  • Мнения: 760
Здравейте, имам намерения един ден да запиша магистратура в музикалната академия и ако я завърша, бих искал да давам частни уроци по инструмент или да преподавам в някое училище/школа. Исках да ви попитам, търсят ли се учители по предмети като музика и изобразително изкуство ?
Догодина ще записвам бакалавърска специалност (най-вероятно педагогическа) и когато я завърша, тогава евентуално ще кандидатствам за магистратура в НМА.

# 156
  • Мнения: 55
Отпадането на преструктурирането е едно от добрите неща,които ни се случиха през новата учебна година.✌Доста досадно беше това писане,наред с цялата друга бумащина.Едно от лошите според мен е задължителното водене на електронен дневник.А в същото време продължаваме и с хартиения.Тоест ще се тъче на два стана.
Другата нова промяна отпадна,както знаете,тя беше свързана с ежедневните посещения по домовете на ученици...След протестите на голям брой учители от цялата страна,това отпадна.Браво бе!Можели сме значи!😉
Вчера ми се обадиха родители на мои деца,да се уверят,че отново ще им бъда класен и през тази година,за да знаели дали изобщо да ги пускат на училище...😃😃😃
Шефът пък ме подкани да направя още в началото на годината един открит урок,че да видят "какво толкова ти харесват на тебе и родители и деца"-както се изрази.Така че...ако не друго- ще бъде забавно!😉😉😉

# 157
  • Майничка
  • Мнения: 12 570
Вероятно доста директори се застраховат с воденето на два дневника, ако все още няма достатъчни ресурси или нагласа у персонала.
Иначе лично за мен електронният дневник е страхотно удобство, при постоянен нет, особено откъм изисквани справки (не че няма какво да се подобри) и комуникация с родителите. При предварително въведени теми, в началото на часа ми отнема не повече от минута-две и още минута в края, за оценките.

# 158
  • София
  • Мнения: 4 284
Колеги, имам въпрос. Ще затварят градина, в която моя колежка работи, защото предстои ремонт. Какви опции има тя, има ли право на обезщетение, защото оставането ѝ без работа не е по нейна вина. Разбрала, че може да я прехвърлят в друга градина, но се притеснява, че няма да ѝ е удобно или няма да ѝ хареса. Какво следва?
Благодаря!

# 159
  • Мнения: 10 578
Може ли някой да ми обясни разликите (ако има такива) между редовен и нередовен учител и между учител и педагогически специалист? Ако съм назначена от 09.09, то кога трябва да ми дадат да подпиша договор? То хубаво "ще ме използват", ама поне да знам за какво и до каква степен... Rolling Eyes Според директора нямало разлики. Щяла съм да получавам пълна заплата... Както някой позна, сайта на училището ми го прехвърлиха на мен като задължение, освен това и по ИТ ще преподавам лекторски. Как ви се струва? Имам общо 635 учебни часа за годината по английски, не ми достигат съвсем малко за пълен норматив. Когато нямаш пълен норматив какво е заплащането? Как е редно да се изчислява заплатата в моя случай?
Днеска ме подхванаха с разпределенията. Още не разбирам за какво точно се ползва това разпределение. Следват се някакви графи и се отбелязва дали или до къде са преподадени темите? И това се праща в МОН ли?
И само да попитам, завършилите педагогика, учат ли административните неща на професията? Т.е., завършилите учителски институт знаят ли що е то "разпределение"?

# 160
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Разпределението си го прави учителят, от МОН дават само програма, ако е предмет от ЗП, ЗИП и някои часове ИУЧ нямат програми, учителят си прави и тях.
Изискванията на експертите са важни за  структурирането на разредпелението, всеки си казва изискванията на съвещанията. Ако няма такива, спазвате стандартните графи. Ако не отпадне. Simple Smile


Колкото до съжденията на директора, че няма разлика между редовен и нередовен учител... Оставам безмълвна.
Негов си проблем, да Ви дава пълна заплата, при първата финансова проверка е изгорял жив. Ако преди това въобще си защити образеца.
То, ако нямаше разлика, хората нямаше да учат за учители.

Част от часовете по ИТ Ви допълват катедрата, останалите са лекторски, които също са по-нископлатени.

Вие сигурни ли сте, че нямате педагогика? Simple Smile  Това ми звучи по-вероятно, отколкото директорът да е такъв отвеян от вихъра.

Последна редакция: вт, 10 сеп 2019, 15:11 от Джемма

# 161
  • Пловдив
  • Мнения: 14 060
Може би има предвид, че няма разлика между задълженията на редовния и нередовния учител.

# 162
  • Мнения: 10 578
Разпределението си го прави учителят, от МОН дават само програма, ако е предмет от ЗП, ЗИП и някои часове ИУЧ нямат програми, учителят си прави и тях.
Изискванията на експертите са важни за  структурирането на разредпелението, всеки си казва изискванията на съвещанията. Ако няма такива, спазвате стандартните графи.


Колкото до съжденията на директора, че няма разлика между редовен и нередовен учител... Оставам безмълвна.

Добре, обяснете ми, да знам в какво се набутвам.

На мен ми казаха да си сваля разпределенията по класове от сайт на издателство и да им добавя титулна страница с информация за часовете. Нещо като учебен паспорт го разбирам аз това. Само не знам, до каква степен трябва да се водя от това разпределение? И за какво точно служи? За да докажа на директора (или на кого?), че съм покрила всички теми от учебника ли?

# 163
# 164
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Може би има предвид, че няма разлика между задълженията на редовния и нередовния учител.
Това да, но не и заплащането. То цялата документация се следи строго, но финансовата съвсем.

Общи условия

Активация на акаунт