Всички въпроси за банкови карти на едно място. Допитайте се до експерта в темата!

  • 15 138
  • 340
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 890
Да попитам, законно ли е дадена банка да преустановява онлайн-банкирането чрез токен устройства и да не връща парите на клиентите, които са си заплатили токен-устройствата, принуждавайки ги да ползват само и единствено мобилното приложение, а не например сайта от лаптопи, настолни компютри и пр., ако искат да имат активно, а не пасивно онлайн-банкиране?
Спред мен в Общите условия са го описали.

# 196
  • Мнения: 18 969

Коя е банката? Защото в момента в ОББ мога да правя преводи само през мобилното банкиране и също имам преустановен достъп до тоукън устройството.
За Райфайзен става дума в моя случай. Ако е някаква директива, отнасяща се до всички банки, не би трябвало клиентите да плащат за тези промени. Банките би трябвало да им възстановят сумите, които са платили за токен-устройствата. И не би трябвало да принуждават хората да си купуват и ползват смартфони. Има хора, които не могат да си позволят смартфон или имат някакви зрителни и други увреждания, затрудняващи ги да оперират с телефон, но са способни да ползват устройство с достатъчно голям екран

# 197
  • Мнения: 3 906
Да, директива е, касаеща законовите изисквания за задълбочено установяване на идентичността на ползвателите на платежни услуги при работа с онлайн банкиране. В моята банка единственото, което направиха, беше да ни уведомят, че се преустановява използването му. В случая и на мен ми е интересно, ако на клиентите на Уникредит са предоставяни такива устройства, дали е законово предвидено да не се връщат сумите, платени за тях. Такива обстоятелства няма как да се предвидят и естествено не са включени в Общите условия на банките, валидни при получаването на устройствата. ОУ са изменени (поне при мен) чак сега, с това уведомление и нищо друго.

Последна редакция: вт, 01 окт 2019, 17:11 от Аmbrоsiа

# 198
  • Мнения: 18 969
Поправка, за друга банка става дума, не за Райфайзен, но така или иначе въпросът ми не е за конкретна банка, а дали е допустимо да не връщат парите банките за тези устройства.

# 199
  • Мнения: 114
Използвам картата за всякакви покупки - ежедневни, онлайн и всякакви големи покупки. Удобството да не носиш пари в брой, а само една пластика е невероятно.

# 200
  • Мнения: 229
Ако имаме, но неползваме кредитната си карта, колко са таксите?

# 201
  • Мнения: 20 157
Аз искам да попитам, при закриването на банкова карта, дължат ли се такси?

# 202
  • Мнения: 669
Ако имам банкова карта и не я ползвам колко дължа на месец

# 203
  • Мнения: 48
 За какви плащания най-често ползвате кредитна/ дебитна карта?

Ако имам възможност бих изпозлвала кредитна/дебитна карта за плащане на абсолютно всичко. Това е изключително удобство за мен и се надявам скоро да е възможно плащане на всичко и навсякъде по този начин.

Ще се радвам да разбера и предимствата на кредитната карта от UniCredit.

# 204
  • Мнения: 4 577
Ако имам банкова карта и не я ползвам колко дължа на месец
Зависи от картата колко ще бъде таксата, но такава се дължи във всички случаи - горчив опит с некомпетентни служители и погрешно открити сметки имам, накрая аз заплатих всички такси за цяла година...

# 205
  • Мнения: 28
На мен би ми била интересна информация за детските дебитни карти - всичко, в т.ч. лимити и ограничения, ползи и недостатъци.

Здравейте!

Уникредит Булбанк предлага дебитни карти в трите възрастови групи:
-   За деца (10г.-14г.)
-   Тийнейджъри (14г.-18г.)
-   Младежи (18г.-25г.)
Според възрастовата граница има наложени рестрикции по отношение на лимити за теглене на банкомат, разплащане на ПОС терминал, рестрикции за ползване на картата при определени търговци, предлагащи неподходящи за съответната група продукти като аптеки, магазини за алкохол и цигари, хазарт и др.
1.   Картите за деца са допълнителни към основната на родителя. Рестрикциите тук са наложени според потребностите на съответната възрастова група. Минимални лимити за теглене на банкомат за 24 часа, ограничение за ползване на картата в интернет.
2.   При тийнейджърите сме дали възможност родителя да прецени по какъв начин тийнейджърът ще работи с наличните му средства. Картата може да бъде както допълнителна към сметката на родителя така и основна като титуляр по сметката ще бъде тийнейджъра, който заедно с дебитната карта също получава и услугата Булбанк Мобайл, където да може да проследява наличността по сметката си, какво е изразходил, получил ли е така чаканият превод  И при този вид карти има наложени рестрикции по отношение на лимити за ползване на картата както на банкомат ката и на ПОС терминал в търговски обекти и интернет.
И при двата вида карти (за деца и тийнейджъри) независимо дали са допълнителни или основни се издават с изричното съгласие на родителя.
Ползвайки дебитна карта от ранна детска възраст Вие обогатявате финансовата култура на Вашите деца и им давате самочувствието да се чувстват самостоятелни., гласувате им доверие, че сами могат да управляват джобните, с които разполагат.

При въпроси оставам на линия!

Поздрави,
Мария


Благодаря Ви! Т.е. да разбирам, че картите за деца са към сметката на родителя, но със съответните ограничения?

Здравейте!

Да картата за деца (10г.-14г.) е към сметката на родите, но е с много строги рестрикции за ползване.

Поздрави,
Мария

# 206
  • Мнения: 3 196
Кредитна карта нямам, дебитна ползвам, когато не нося пари кеш в себе си - най-често в хранителен магазин или бензиностанция.

# 207
  • Мнения: 3 906
Скрит текст:
На мен би ми била интересна информация за детските дебитни карти - всичко, в т.ч. лимити и ограничения, ползи и недостатъци.

Здравейте!

Уникредит Булбанк предлага дебитни карти в трите възрастови групи:
-   За деца (10г.-14г.)
-   Тийнейджъри (14г.-18г.)
-   Младежи (18г.-25г.)
Според възрастовата граница има наложени рестрикции по отношение на лимити за теглене на банкомат, разплащане на ПОС терминал, рестрикции за ползване на картата при определени търговци, предлагащи неподходящи за съответната група продукти като аптеки, магазини за алкохол и цигари, хазарт и др.
1.   Картите за деца са допълнителни към основната на родителя. Рестрикциите тук са наложени според потребностите на съответната възрастова група. Минимални лимити за теглене на банкомат за 24 часа, ограничение за ползване на картата в интернет.
2.   При тийнейджърите сме дали възможност родителя да прецени по какъв начин тийнейджърът ще работи с наличните му средства. Картата може да бъде както допълнителна към сметката на родителя така и основна като титуляр по сметката ще бъде тийнейджъра, който заедно с дебитната карта също получава и услугата Булбанк Мобайл, където да може да проследява наличността по сметката си, какво е изразходил, получил ли е така чаканият превод  И при този вид карти има наложени рестрикции по отношение на лимити за ползване на картата както на банкомат ката и на ПОС терминал в търговски обекти и интернет.
И при двата вида карти (за деца и тийнейджъри) независимо дали са допълнителни или основни се издават с изричното съгласие на родителя.
Ползвайки дебитна карта от ранна детска възраст Вие обогатявате финансовата култура на Вашите деца и им давате самочувствието да се чувстват самостоятелни., гласувате им доверие, че сами могат да управляват джобните, с които разполагат.

При въпроси оставам на линия!

Поздрави,
Мария



Благодаря Ви! Т.е. да разбирам, че картите за деца са към сметката на родителя, но със съответните ограничения?

Здравейте!

Да картата за деца (10г.-14г.) е към сметката на родите, но е с много строги рестрикции за ползване.

Поздрави,
Мария

Благодаря! В този случай означава ли, че ако картата на родителят е VISA, то и картата на детето трябва да бъде такава или може да бъде MasterCard?

# 208
  • Мнения: 28
Може ли да се кандидатства онлайн за кредитна карта?

Здравейте!

Да, имате възможност да кандидатствате за кредитна карта онлайн.
Вариантите са следните:
1.   През услугата Булбанк Онлайн, в случай че я ползвате: Log in -> КАРТИ -> ЗАЯВЕТЕ НОВА КРЕДИТНА КАРТА СЕГА. (намира се най-отдолу на страницата след наличните Ви карти) -> ЗАЯВКИ
2.   Пускате заявка през корпоративния сайт на Банката: Меню КАРТИ -> Кредитни карти (избирате си вида на картата Visa/MasterCard)-> Кандидатстване (има електрона заявка)
3.   Чрез обаждане в Център за контакт с клиенти
След като пуснете Вашата заявка, с Вас ще се свърже колега, който да Ви предостави повече информация за продукта, ако имате въпроси, можете да си ги зададете и в случай на интерес и желание от Ваша страна да имате кредитна карта, ще потвърдите и допълните необходимите данни за това.

Поздрави,
Мария

# 209
  • Мнения: 6 284
Здравейте,
Вероятно отговаряте само на конкретни въпроси, касаещи самите пластики, но моля да отговорите на въпроса ми за фишинг мейлите.
Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт