Моята препоръка е, преди избор на училище задължително да се иска да се разгледа програмата по часове (и то не само за ПУК, а и за някой от по-горните класове). Също така да не се гледат условията само за ПУК. Например, може да се окаже, че след 4-ти клас децата по правило си имат домашни през седмицата, не само за събота и неделя, въпреки целодневното обучение. Продължителността на часовете и междучасията може да се променя с преминаване в по-горните класове и т.н. Знам, че особено за първо дете, човек е по-неориентиран и по-трудно си представя, че малкото човече съвсем скоро ще порасне и нуждите му ще се променят, но все пак Пиша го, защото съм забелязала, че на информационни срещи, обикновено от самите училища наблягат на условията в ПУК (показват китни стаи, наблягат на игровите методи, които евентуално прилагат и др.). А това, че после нещата, естествено, са други се спестява и може да има изненадани.