Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 30
  • Мнения: 260
Поздравления за ученика, че не просто му се бройка до 12, а иска и да научи нещо от средното образование. Все пак да брои до 12 за успокоение, защото в университета ще му се стори още по-зле и формулата "300 марки и едно прасе" вече не работи.

Аз имам завършено в РБ само основно образование. Средното ми образование беше подготовка за изпита/матура по всички предмети, включително и физическо възпитание, в 11-ти клас. Всеки предмет имаше различен коефициент и тарикатите си правиха сметки да изкарат добри оценки по предметите с най-висок коефициент, а останалите каквото дойде. След изчисления и преизчисления, се сформира средна оценка и ако е над половината, може да кандидатстваш в университет. Много тежка програма, но и много смислена.

После в университета, преподавателите казаха, че ни дават основи и насоки и от нас зависи дали искаме да се доограмотим и доусъвършенстваме като четем допълнително и стажуваме. Имаше и много проекти, за да се стимулира работата в екип и т.н.

Но, най-голямото училище от скромния ми личен опит си остава живота!

А най-важният урок - да се учиш от грешките си и да продължаваш напред, без да се притесняваш дали си горе или долу. В противен случай си бройкаш до 12 и вегетираш, докато ти свърши земния път

# 31
  • Мнения: 10
Какво внимание привлече моят коментар! За съжаление нямаше внятни решения на проблема! Явно нито една от тези майки тука не са отваряли учебниците на децата си, за да разберат за какво нещо става дума. На мен ми се налага под дърво и камък да търся, да събирам и побпирам информацията, за да се подготвя за контролното. Нямам нищо против да стоя 8 часа на училище, стига да се учи, защото на даденият момент друго освен да си приказваме с учителите не правим. Как е възможно, да запиша паралелка математика и все пак да ми се налага да вися над учебниците, за да науча нещо което след две седмици ще съм на 100% забравил! И това не е само моето мнение, а на повечето ми съученици! Аз не съм от някакво училище в което са дошли само за да отбият номера! Пак казвам, има учители които дори не влизат в час! Учебниците са ужасни! Има учители които просто отказват да ги използват! Когато вали дъжд таванат протича! Мебелите са отпреди половин век! Много ми се иска някой ден мама или тате да влязат в един час по каквото и да било, че да разберат в каква илюзия са живели! Да направят един тест, да разберат защо ги удряме на тото! Да видят какви противни учители има които за всяка по- добра работа са готови да кажат че е преписана от интернет! Защо мислите по- разумните ходят да учат на запад? Може би една част от тях искат качествено образование! Винаги ми е били по- интересно да направим някаква практична работа вместо да зубрим суха теория и след това да ни пльоснат някакъв тест (тестовете са били създадени за бавно развиващи се). Или друго нещо с което се злоупотребява, са презентациите! Всеки втори учител тегли презентация от интернет и чете от там, а ние просто преписваме, даже преди имахме учител с който учихме математиката посредством презентация, госпожата не можеше да решава задачите и нарочно даваше по- лесни и ние просто губихме интерес! Или за изпитване ние трябва да направим презентация на дадена тема и след това да я представим, а това става като се копира текст от wikipedia (директно без обработка) и след това се прочете от лист пред класа. Преди си спомням, когато нямаше проектори във всяка стая, как това да ти дадат презентация беше свято нещо. Защо никой не се залавя примерно в час на класа или просто по обикновен предмет да играем някаква игра с въпроси (вместо да стоим на телефоните), с образователна цел. Абе общо взето знаем отлично какво трябва да се промени, но от нас нищо не зависи. Истината е че съм възмутен но просто им играя по правилата, без да споря дори да съм 100% прав, просто уча за да сполуча. И забравих да изкжа мнението си че и учениците вече са станали ужасни, само като си спомня как са ни укротявали до 7 клас. Имало е случай ученик да удари учител с юмрук в корема! Просто дивотии! Родителите са виновни в повечето случаи, това е факт. Не си възпитават детето.

Последна редакция: сб, 05 окт 2019, 07:25 от school_2020

# 32
  • Добрич
  • Мнения: 576
За отвратителната програма си права,както и за това че има много излишен материал.Това, обаче не е направено от учителите,а доста по-нагоре.Права си и че на някои учители не им се работи.Това обаче не означава,че не трябва да имаме основни знания.
Все пак отговори на въпроса ми.

# 33
  • Sofia
  • Мнения: 15 335
Скрит текст:
Какво внимание привлече моят коментар! За съжаление нямаше внятни решения на проблема! Явно нито една от тези майки тука не са отваряли учебниците на децата си, за да разберат за какво нещо става дума. На мен ми се налага под дърво и камък да търся, да събирам и подпирам информацията, за да се подготвя за контролното. Нямам нищо против да стоя 8 часа на училище, стига да се учи, защото на даденият момент друго освен да си приказваме с учителите не правим. Как е възможно, да запиша паралелка математика и все пак да ми се налага да вися над учебниците, за да науча нещо което след две седмици ще съм на 100% забравил! И това не е само моето мнение, а на повечето ми съученици! Аз не съм от някакво училище в което са дошли само за да отбият номера! Пак казвам, има учители които дори не влизат в час! Учебниците са ужасни! Има учители които просто отказват да ги използват! Когато вали дъжд таванат протича! Мебелите са отпреди половин век! Много ми се иска някой ден мама или тате да влязат в един час по каквото и да било, че да разберат в каква илюзия са живели! Да направят един тест, да разберат защо ги удряме на тото! Да видят какви противни учители има които за всяка по- добра работа са готови да кажат че е преписана от интернет! Защо мислите по- разумните ходят да учат на запад? Може би една част от тях искат качествено образование! Винаги ми е били по- интересно да направим някаква практична работа вместо да зубрим суха теория и след това да ни пльоснат някакъв тест (тестовете са били създадени за бавно развиващи се). Или друго нещо с което се злоупотребява, са презентациите! Всеки втори учител тегли презентация от интернет и чете от там, а ние просто преписваме, даже преди имахме учител с който учихме математиката посредством презентация, госпожата не можеше да решава задачите и нарочно даваше по- лесни и ние просто губихме интерес! Или за изпитване ние трябва да направим презентация на дадена тема и след това да я представим, а това става като се копира текст от wikipedia (директно без обработка) и след това се прочете от лист пред класа. Преди си спомням, когато нямаше проектори във всяка стая, как това да ти дадат презентация беше свято нещо. Защо никой не се залавя примерно в час на класа или просто по обикновен предмет да играем някаква игра с въпроси (вместо да стоим на телефоните), с образователна цел. Абе общо взето знаем отлично какво трябва да се промени, но от нас нищо не зависи. Истината е че съм възмутен но просто им играя по правилата, без да споря дори да съм 100% прав, просто уча за да сполуча. И забравих да изкжа мнението си че и учениците вече са станали ужасни, само като си спомня как са ни укротявали до 7 клас. Имало е случай ученик да удари учител с юмрук в корема! Просто дивотии! Родителите са виновни в повечето случаи, това е факт. Не си възпитават детето.


Това е нелеп опит да се имитира изказа на ученик. Не знам какъв "проект" правиш и с каква цел, но буквата "а" на клавиатурата не е никак близо до буквата "ъ" - няма как да е печатна грешка, а, от друга страна, човек, допускащ такъв тип правописна грешка, не би го направил само веднъж.
И това е само върхът на айсберга.
Не знам, вече го казах,каква ти е възрастта, но бих предположила ~20. Не знам и целта каква е, но бих предположила лесен начин да се измъкнеш от някакво студентско задание. Грозно и грубо.

Последна редакция: нд, 06 окт 2019, 18:20 от Не се сърди, човече

# 34
  • София
  • Мнения: 38 900
Това да не ти е детската градина? Я, се стягайте и учете!

# 35
  • Мнения: 10
Скрит текст:
Какво внимание привлече моят коментар! За съжаление нямаше внятни решения на проблема! Явно нито една от тези майки тука не са отваряли учебниците на децата си, за да разберат за какво нещо става дума. На мен ми се налага под дърво и камък да търся, да събирам и подпирам информацията, за да се подготвя за контролното. Нямам нищо против да стоя 8 часа на училище, стига да се учи, защото на даденият момент друго освен да си приказваме с учителите не правим. Как е възможно, да запиша паралелка математика и все пак да ми се налага да вися над учебниците, за да науча нещо което след две седмици ще съм на 100% забравил! И това не е само моето мнение, а на повечето ми съученици! Аз не съм от някакво училище в което са дошли само за да отбият номера! Пак казвам, има учители които дори не влизат в час! Учебниците са ужасни! Има учители които просто отказват да ги използват! Когато вали дъжд таванат протича! Мебелите са отпреди половин век! Много ми се иска някой ден мама или тате да влязат в един час по каквото и да било, че да разберат в каква илюзия са живели! Да направят един тест, да разберат защо ги удряме на тото! Да видят какви противни учители има които за всяка по- добра работа са готови да кажат че е преписана от интернет! Защо мислите по- разумните ходят да учат на запад? Може би една част от тях искат качествено образование! Винаги ми е били по- интересно да направим някаква практична работа вместо да зубрим суха теория и след това да ни пльоснат някакъв тест (тестовете са били създадени за бавно развиващи се). Или друго нещо с което се злоупотребява, са презентациите! Всеки втори учител тегли презентация от интернет и чете от там, а ние просто преписваме, даже преди имахме учител с който учихме математиката посредством презентация, госпожата не можеше да решава задачите и нарочно даваше по- лесни и ние просто губихме интерес! Или за изпитване ние трябва да направим презентация на дадена тема и след това да я представим, а това става като се копира текст от wikipedia (директно без обработка) и след това се прочете от лист пред класа. Преди си спомням, когато нямаше проектори във всяка стая, как това да ти дадат презентация беше свято нещо. Защо никой не се залавя примерно в час на класа или просто по обикновен предмет да играем някаква игра с въпроси (вместо да стоим на телефоните), с образователна цел. Абе общо взето знаем отлично какво трябва да се промени, но от нас нищо не зависи. Истината е че съм възмутен но просто им играя по правилата, без да споря дори да съм 100% прав, просто уча за да сполуча. И забравих да изкжа мнението си че и учениците вече са станали ужасни, само като си спомня как са ни укротявали до 7 клас. Имало е случай ученик да удари учител с юмрук в корема! Просто дивотии! Родителите са виновни в повечето случаи, това е факт. Не си възпитават детето.


Това е нелеп опит да се имитира изказа на ученик. Не знам какъв "проект" правиш и с каква цел, но буквата "а" на клавиатурата не е никак близо до буквата "ъ" - няма как да е печатна грешка, а, от друга страна, човек, допускащ такъв тип правописна грешка, не би го направил само веднъж.
И това е само върхът на айсберга.
Не знам, вече го казах,каква ти е възрастта, но бих предположила ~20. Не знам и целта каква е, но бих предположила лесен начин да се измъкнеш от някакво студентско задание. Грозно и грубо.
Уха, много самоуверено хвърляш обвинения вместо да дадеш качествен отговор на въпроса ми се отказваш да коментираш същността му и казваш че това е експеримент. Аз каквито правописни грешки съм направил ги поправям чрез опцията "редактиране", пиша от телефона, плюс че това е положителна оценка за литературените ми умения. Абе въобще аз мисля да се разкарам от тая държава щото с такива като вас сме я закъсали яката! Щом си толкова добра в разследванията я стани един детектив!

Това да не ти е детската градина? Я, се стягайте и учете!
Ще ви видя вас, като пораснем и вие се пенсионирате при кого ще ходите на лекар! Ще се окаже че през цялото време сме преписвали вместо да учим. Ще видя аз кой ще проектира сградите! Ще ревете ама ще е късно! Какво да уча, че не разбрах?! Я ми кажи кат толкоз знаеш определение на закона на Ом и какво представлява процесът митоза! Ако това не знаеш СЛАБ ДВЕ! Повече по- добре не се връщайте в този форум, защото не знам що за "съвети" давате!

Последна редакция: сб, 05 окт 2019, 11:30 от AnMary

# 36
  • София
  • Мнения: 38 900
Вече ревем - нали четем какво си написала! Мързи те да учиш, държиш се като 3-годишно, че и заплашваш на всичко отгоре! Найс, а? Да, при кого ли ще ходим на лекар? Най-вероятно при тези, които не ги е мързяло да учат, а може и при мигранти, които са готови да положат труд, за да станат лекари и инженери. Какво си мислиш, че ще ти постелят червен килим и ще те молят да учиш, за да станеш лекар? Не позна! Никой няма да те чака, а ако теб те мързи, някой друг няма да го мързи и ще стане лекар и ще проектира сградите. Няма вакуум на пазара на труда, така че спокойно - никой няма да те закача!

# 37
  • Sofia
  • Мнения: 15 335
Скрит текст:
Какво внимание привлече моят коментар! За съжаление нямаше внятни решения на проблема! Явно нито една от тези майки тука не са отваряли учебниците на децата си, за да разберат за какво нещо става дума. На мен ми се налага под дърво и камък да търся, да събирам и подпирам информацията, за да се подготвя за контролното. Нямам нищо против да стоя 8 часа на училище, стига да се учи, защото на даденият момент друго освен да си приказваме с учителите не правим. Как е възможно, да запиша паралелка математика и все пак да ми се налага да вися над учебниците, за да науча нещо което след две седмици ще съм на 100% забравил! И това не е само моето мнение, а на повечето ми съученици! Аз не съм от някакво училище в което са дошли само за да отбият номера! Пак казвам, има учители които дори не влизат в час! Учебниците са ужасни! Има учители които просто отказват да ги използват! Когато вали дъжд таванат протича! Мебелите са отпреди половин век! Много ми се иска някой ден мама или тате да влязат в един час по каквото и да било, че да разберат в каква илюзия са живели! Да направят един тест, да разберат защо ги удряме на тото! Да видят какви противни учители има които за всяка по- добра работа са готови да кажат че е преписана от интернет! Защо мислите по- разумните ходят да учат на запад? Може би една част от тях искат качествено образование! Винаги ми е били по- интересно да направим някаква практична работа вместо да зубрим суха теория и след това да ни пльоснат някакъв тест (тестовете са били създадени за бавно развиващи се). Или друго нещо с което се злоупотребява, са презентациите! Всеки втори учител тегли презентация от интернет и чете от там, а ние просто преписваме, даже преди имахме учител с който учихме математиката посредством презентация, госпожата не можеше да решава задачите и нарочно даваше по- лесни и ние просто губихме интерес! Или за изпитване ние трябва да направим презентация на дадена тема и след това да я представим, а това става като се копира текст от wikipedia (директно без обработка) и след това се прочете от лист пред класа. Преди си спомням, когато нямаше проектори във всяка стая, как това да ти дадат презентация беше свято нещо. Защо никой не се залавя примерно в час на класа или просто по обикновен предмет да играем някаква игра с въпроси (вместо да стоим на телефоните), с образователна цел. Абе общо взето знаем отлично какво трябва да се промени, но от нас нищо не зависи. Истината е че съм възмутен но просто им играя по правилата, без да споря дори да съм 100% прав, просто уча за да сполуча. И забравих да изкжа мнението си че и учениците вече са станали ужасни, само като си спомня как са ни укротявали до 7 клас. Имало е случай ученик да удари учител с юмрук в корема! Просто дивотии! Родителите са виновни в повечето случаи, това е факт. Не си възпитават детето.


Това е нелеп опит да се имитира изказа на ученик. Не знам какъв "проект" правиш и с каква цел, но буквата "а" на клавиатурата не е никак близо до буквата "ъ" - няма как да е печатна грешка, а, от друга страна, човек, допускащ такъв тип правописна грешка, не би го направил само веднъж.
И това е само върхът на айсберга.
Не знам, вече го казах,каква ти е възрастта, но бих предположила ~20. Не знам и целта каква е, но бих предположила лесен начин да се измъкнеш от някакво студентско задание. Грозно и грубо.

Уха, много самоуверено хвърляш обвинения вместо да дадеш качествен отговор на въпроса ми се отказваш да коментираш същността му и казваш че това е експеримент. Аз каквито правописни грешки съм направил ги поправям чрез опцията "редактиране", пиша от телефона, плюс че това е положителна оценка за литературените ми умения. Абе въобще аз мисля да се разкарам от тая държава щото с такива като вас сме я закъсали яката! Щом си толкова добра в разследванията я стани един детектив!

Това да не ти е детската градина? Я, се стягайте и учете!
Ще ви видя вас, като пораснем и вие се пенсионирате при кого ще ходите на лекар! Ще се окаже че през цялото време сме преписвали вместо да учим. Ще видя аз кой ще проектира сградите! Ще ревете ама ще е късно! Какво да уча, че не разбрах?! [/spoiler]Я ми кажи кат толкоз знаеш определение на закона на Ом и какво представлява процесът митоза! Ако това не знаеш СЛАБ ДВЕ! Повече по- добре не се връщайте в този форум, защото не знам що за "съвети" давате!


Законът на Ом постулира, че протичащият ток е право пропорционален на напрежението и обратно пропорционален на съпротивлението. Учила съм го в 7ми клас по физика - ако трябва да съм честна и много пъти по-късно, но това е моментът, в който съм го усвоила в основната му форма. Преди о/о 35 години. Нищо сложно не е - нито пък тогава ми се е струвал сложен.
Митозата е процес на просто делене на клетката. Така се размножават, примерно, амебите. Първият (хронологически) възникнал и най-просто механизъм за размножаване. Учила съм го в 7и клас по биология (за разлика от Законът на Ом никога по-късно). Нищо особено сложно няма в концепцията.
В 11ти клас изобщо не съм имала каквито и да било притеснения по отношение на което и да било от изброените.
Фактът, че още се чудиш, говори за теб (и за твоите родители, които не са обърнали навреме внимание на пропуските ти), не за некомпетентните учители. Учителите не са звероукротители, не им се плаща за такива. Като ви мързи да учите и не внимавате в час - какво очакваш? Да дойде някой учител и лично, на ушенце, да ти предаде урока?  ooooh! Или, може би, направо по телепатичен път да ти предаде знания?  Rolling Eyes
Ако вместо да се чудиш кого да обвиниш за мързела си вземеш да оставиш телефона и да отвориш книгите (дори и да не разполагаш с такива у дома, и в най-затънтения край да живееш, библиотека положително има. Ако не другаде, поне в училището), ще имаш доста по-добри шансове за успех.

# 38
  • Добрич
  • Мнения: 576
Скрит текст:
Какво внимание привлече моят коментар! За съжаление нямаше внятни решения на проблема! Явно нито една от тези майки тука не са отваряли учебниците на децата си, за да разберат за какво нещо става дума. На мен ми се налага под дърво и камък да търся, да събирам и подпирам информацията, за да се подготвя за контролното. Нямам нищо против да стоя 8 часа на училище, стига да се учи, защото на даденият момент друго освен да си приказваме с учителите не правим. Как е възможно, да запиша паралелка математика и все пак да ми се налага да вися над учебниците, за да науча нещо което след две седмици ще съм на 100% забравил! И това не е само моето мнение, а на повечето ми съученици! Аз не съм от някакво училище в което са дошли само за да отбият номера! Пак казвам, има учители които дори не влизат в час! Учебниците са ужасни! Има учители които просто отказват да ги използват! Когато вали дъжд таванат протича! Мебелите са отпреди половин век! Много ми се иска някой ден мама или тате да влязат в един час по каквото и да било, че да разберат в каква илюзия са живели! Да направят един тест, да разберат защо ги удряме на тото! Да видят какви противни учители има които за всяка по- добра работа са готови да кажат че е преписана от интернет! Защо мислите по- разумните ходят да учат на запад? Може би една част от тях искат качествено образование! Винаги ми е били по- интересно да направим някаква практична работа вместо да зубрим суха теория и след това да ни пльоснат някакъв тест (тестовете са били създадени за бавно развиващи се). Или друго нещо с което се злоупотребява, са презентациите! Всеки втори учител тегли презентация от интернет и чете от там, а ние просто преписваме, даже преди имахме учител с който учихме математиката посредством презентация, госпожата не можеше да решава задачите и нарочно даваше по- лесни и ние просто губихме интерес! Или за изпитване ние трябва да направим презентация на дадена тема и след това да я представим, а това става като се копира текст от wikipedia (директно без обработка) и след това се прочете от лист пред класа. Преди си спомням, когато нямаше проектори във всяка стая, как това да ти дадат презентация беше свято нещо. Защо никой не се залавя примерно в час на класа или просто по обикновен предмет да играем някаква игра с въпроси (вместо да стоим на телефоните), с образователна цел. Абе общо взето знаем отлично какво трябва да се промени, но от нас нищо не зависи. Истината е че съм възмутен но просто им играя по правилата, без да споря дори да съм 100% прав, просто уча за да сполуча. И забравих да изкжа мнението си че и учениците вече са станали ужасни, само като си спомня как са ни укротявали до 7 клас. Имало е случай ученик да удари учител с юмрук в корема! Просто дивотии! Родителите са виновни в повечето случаи, това е факт. Не си възпитават детето.


Това е нелеп опит да се имитира изказа на ученик. Не знам какъв "проект" правиш и с каква цел, но буквата "а" на клавиатурата не е никак близо до буквата "ъ" - няма как да е печатна грешка, а, от друга страна, човек, допускащ такъв тип правописна грешка, не би го направил само веднъж.
И това е само върхът на айсберга.
Не знам, вече го казах,каква ти е възрастта, но бих предположила ~20. Не знам и целта каква е, но бих предположила лесен начин да се измъкнеш от някакво студентско задание. Грозно и грубо.
Уха, много самоуверено хвърляш обвинения вместо да дадеш качествен отговор на въпроса ми се отказваш да коментираш същността му и казваш че това е експеримент. Аз каквито правописни грешки съм направил ги поправям чрез опцията "редактиране", пиша от телефона, плюс че това е положителна оценка за литературените ми умения. Абе въобще аз мисля да се разкарам от тая държава щото с такива като вас сме я закъсали яката! Щом си толкова добра в разследванията я стани един детектив!

Това да не ти е детската градина? Я, се стягайте и учете!
Ще ви видя вас, като пораснем и вие се пенсионирате при кого ще ходите на лекар! Ще се окаже че през цялото време сме преписвали вместо да учим. Ще видя аз кой ще проектира сградите! Ще ревете ама ще е късно! Какво да уча, че не разбрах?! Я ми кажи кат толкоз знаеш определение на закона на Ом и какво представлява процесът митоза! Ако това не знаеш СЛАБ ДВЕ! Повече по- добре не се връщайте в този форум, защото не знам що за "съвети" давате!
Като отидеш в чужбина мислиш,че ще ти постелят ччервен килим,ще те направят веднага шеф с 10 хилки месечна заплата ли!?Дечко,измъкни си главата от сфинктера,свали илюзорните розови очилца и погледни реалността:всеки те пита какво знаеш и можеш да правиш.

# 39
  • Мнения: 1 316
Според моя опит.- Много информация е наблъскана в средния курс. Кой ненаучил, пък кой учил, ама неразбрал - резултатът е все същият - на практика не могат да прилагат. Би следвало да се учат по-малко неща, но да има повече часове да се използва и упражнява наученото. Обаче учителите си изпяват урока и си излизат и никой не се замисля, абе аз като дъвча тоз автор двейсет години, ама не мога да реша едно уравнение за 5 клас, що си мисля че съм в правото си да съдя.
Час по философия. Упражнение по логика. В стаята един учебник. Останалите не са си купили, понеже е 15 лева. Как точно да ги накарам да се упражняват? Идеи? Четем шест примера от една задача. На седмия има все още не разбрали какво точно е условието на задачата.
Много погрешно е да си предствяте, че се " дъвче" един и същ материал и едва ли не учителите вегетират и не се развиват. Те постоянно трява да се информират за новостите в програмата, вече трета година учебниците се сменят и ние също подготвяме уроци. Освен това има безкрайно бюрократични изисквания и нормативни актове, с които се работи. Най-ме е яд като вземат да се оплакват родители, че системата им е крива.

# 40
  • София
  • Мнения: 22 448
Ами аз дадох 200 лв за учебници, а трябва да дам още поне 100. Честно казано, не мога!

# 41
  • София
  • Мнения: 38 900
Вие да не сте каръшкият випуск по новата система, чиито учебници се издават за пръв път?

# 42
  • София
  • Мнения: 22 448
Аха! Е, не всички. Тук-там мога да купя нещо ВУ. Но се оказа, че трябва да купя и учебници по разказвателните  не само за 9, а и за 8 клас.

# 43
  • Мнения: 2 604
...., само като си спомня как са ни укротявали до 7 клас. 
Ще ви видя вас, като пораснем ....
Като измисляш, поне си гледай хронологията да пасва криво-ляво.

# 44
  • Балчик
  • Мнения: 7 931
11 клас и толкова неграмотна/ен?
Вместо да мрънкаш, сядай и учи!

Общи условия

Активация на акаунт