Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 5
Отварям тема само, за да предпазя родители да не се "опарят", като мен!

Не празнувайте рождения ден на децата си в клуб " Калпазани", бул. „Захари Стоянов“ 17, 1336 ж.к. Люлин 3, София!!! Надписват в сметката-както броя  на консумираните напитки, така и крайната цена. За тях две плюс две е равно на шест! Касова бележка не издават, а само някаква "хвърчаща" хартийка от кочан! Развалиха ми настроението на празника на детето ми!!! Не смятам да стъпя повече там!!! С това, което пиша се надявам да предпазя и други семейства! Платете сто лева повече за празника си, но отидете на място, където най-малкото ще ви издадат касова бележка! А ако някога собствениците на клуба попаднат на това, което пиша в момента, бих искал да ги попитам следното:

Забогатяхте ли с тези пари, които ми надписахте в бележката от кочан? Като си лягате да спите вечер, след изморителен ден, правите ли си калкулация, с колко пари сте "прецакали" клиентите си и чувствате ли се удовлетворени от "добре свършената" работа?

Знам, че можем да си направим държавицата по-добро място за живеене, убеден съм в това! Само трябва да си спомним значението на думите "чест" и "достойнство" и да живеем живота си, като спазваме смисъла на тези две толкова важни думи!!!

# 1
  • Мнения: 411
Че Вие как преброихте кой колко е изпил?

# 2
  • Велико Търново
  • Мнения: 794
А не смятате ли, че щеше да е по-ефективно ако бяхтя на място направили рекламация? Плюс това навсякъде са длъжни да издават касова бележка и сте били в правото си да я поискате на място. Сега вървете доказвайте правота....

# 3
  • Мнения: 988
И аз да попитам-как разбрахте кой,колко е изпил.И как Ви надписаха крайната сметка?Бележка е трябвало на място да си искате,а не да се оплаквате във форума.Явно сте си напрАвили криви сметки за Х лв и щом са Ви казали малко по-висока сума чак празника развалиха.

# 4
  • Мнения: 5
Виждам от коментарите на някои, че им е чудно как съм разбрал „кой, колко е изпил“ и как съм „преброил“ напитките.

Не смятам, че е важно как. За да си позволя да пиша във форум, значи съм убеден. Мисля, че който е изпаднал в такава, като моята ситуация, трябва да даде гласност на случая, за да може да предпази и други хора. Такива нелоялни собственици, заслужават точно това-да се разчуе и да спрат да лъжат хората. Не разбирам само, каква е тази българска черта, да започнеш да „чопкаш“ и да човъркаш, аджеба как сега този е разбрал, че са го излъгали??? Защо сме такива-българите, бе хора? Навсякъде по света ще оценят това, че съм си отделил от времето, да пиша във форум, за да предпазя други хора от такива нелоялни търговци, само нашия манталитет почва да човърка и да търси под вола теле! Аре сега, „скъпо ти било“, „направил си си криво сметката“!

Аз бих благодарил, ако някой ме предупреди, не бих ровичкал, как този човек е разбрал, че го лъжат. Бих оценил отношението и отделеното време на този, който ме предупреждава с патилата си! Трябва да се уважаваме един-друг, да си помагаме! Аз разбирам форумите, като полезно място, където можеш да обмениш информация, препоръки, мнения. А не, като място, на което да „блеснеш“ и да покажеш колко си умен!!! Съжалих, че съм писал даже! Нито един не остави коментар: „Благодаря за споделеното мнение“! Странна порода сме българите, не лоша, но странна!!!

Последна редакция: вт, 24 сеп 2019, 15:30 от plamenemu

# 5
  • Мнения: 27 595
Един от най веселите рожденни дни сме изкарали точно в това клубче. Била съм като гост. Не съм виждала касови бележки, нито съм броила сокове.

# 6
  • София
  • Мнения: 3 068
Скоро празнувахме РД на дъщеря ми. Не беше на въпросното място, но и на нас ни дадоха сметката на бележка от кочан. Честно казано за мен беше важно, че детето и гостите се забавляваха. Наясно съм, че трява да ми дадат касов бон, но в онзи момент и през ум не ми мина да си го търся. Даже не четох в подробности какво са ми писали на бележката. Грубите ми сметки водеха до почти същата сума. Имаше неща, които не ми допаднаха в организацията на събитието, но на празника на дъщеря ми не исках да допускам нещо да ми развали настроението. И не го допуснах. Всички деца се усмихваха и забавляваха, а дали от заведението са ми надписали сметката или не, не променя този факт.  Парите ги бях отделила за празника на детето и отидоха по предназначение.
Понякога когато се вглеждаме в детайлите сами си разваляме деня. Не казвам, че не е важно да бъдат коректни с нас. Напротив. Но лично аз избрах да не позволявам детайлите да ми развалят настроението в този ден. В други ситуации съм си искала бележката, но в тази ситуация ми стигаше усмивката на детето.

# 7
  • Велико Търново
  • Мнения: 794
Е, да - трябва да се уважават чуждите неволи, ама пък знаете ли колко ги има из нета "добросъвестни" граждани, където я заради несподелена любов, я заради нещо друго се чудят кого да наругаят. Е, страхотно е, че сте отделили време да споделите, но за да има някаква полза и да не пострадат други е необходимо да сезирате отговорните институции, а не да стоите в интернет и да пишете по  форумите. Така бихте заели отговорна гражданска позиция, каквато очаквате да видите тук Wink

# 8
  • Мнения: 2 188
е, то всеки може да си пише какво иска - не може на всичко да се дава вяра. затова и хората зададоха най-нормални въпроси. не е странно, а напротив - да се вярва на всичко написано е странно и малоумно.

# 9
  • Мнения: 5
Е, да - трябва да се уважават чуждите неволи, ама пък знаете ли колко ги има из нета "добросъвестни" граждани, където я заради несподелена любов, я заради нещо друго се чудят кого да наругаят. Е, страхотно е, че сте отделили време да споделите, но за да има някаква полза и да не пострадат други е необходимо да сезирате отговорните институции, а не да стоите в интернет и да пишете по  форумите. Така бихте заели отговорна гражданска позиция, каквато очаквате да видите тук Wink


Точно институциите няма да си мръднат пръста, защото всички знаем как работят! За тях това би било една дреболия! А за мен не е дреболия да те лъжат! И не просто от недоглеждане или човешка грешка (всички правим такива), а нагла лъжа! А "стоя в Интернет и пиша по форумите", защото това е сравнително задоволителен процент  успеваемост, да добиеш представа за нещо по коментарите на останалите. Наистина има и платени такива, но те си личат (не говоря за моята тема, а по принцип, например по време на избори...тролове колкото щеш в Интеренет ). Ако повече хора постъпват, като мен и се опитват да предпазят останалите, ще живеем на едно много по-прекрасно място! А институциите...нека да ги оставим, хората да си почиват! Те са изморени!

Последна редакция: вт, 24 сеп 2019, 19:14 от Chochon

# 10
  • София
  • Мнения: 15 698
Аз съм подавала сигнали и на мен са ми помагали. Съгласна съм с Ралито, че трябва да подадете сигнал.

# 11
  • Велико Търново
  • Мнения: 794
Ми смея да твърдя, че хич не е дреболия да не се издава кассов бон и данъчните много ще се зарадват. И друго - няма почти заведение, което са няма фейсбук страница с отзиви - даже там ще е по-успешно да публикувате, отколкото тук. Аз лично съм изказвала своето недоволство там и имаше позитивен характер. Също така много добре знам къде в моя град е позициониран офиса на защита на потребителите, както и данъчните. Има и цяла кампания за неиздаване  на касови бележки...оф да продължавам ли....

# 12
  • Мнения: 5
Ми смея да твърдя, че хич не е дреболия да не се издава кассов бон и данъчните много ще се зарадват. И друго - няма почти заведение, което са няма фейсбук страница с отзиви - даже там ще е по-успешно да публикувате, отколкото тук. Аз лично съм изказвала своето недоволство там и имаше позитивен характер. Също така много добре знам къде в моя град е позициониран офиса на защита на потребителите, както и данъчните. Има и цяла кампания за неиздаване  на касови бележки...оф да продължавам ли....


Моята цел с този пост не беше да си взема обратно изгубените пари, а да предпазя всички, всички Вас! Ако се обадя в "Защита на потребителите" ще си получа обезщетението! Но то не ми е нужно!!! В най-добрия случай, ако се  задействат ("Защита на потребителите"), ще глобят собствениците, никой няма да разбере от останалия свят за лъжата им (на собствениците, търговците),  и въпросните хора (собствениците, търговците) ще продължат да лъжат!!! Това от което имам нужда е, тези търговци да спрат да лъжат!!!

# 13
  • София
  • Мнения: 15 698
Една глоба от НАП вероятно ще помогне за това.

# 14
  • Мнения: 5
Една глоба от НАП вероятно ще помогне за това.

Една глоба от НАП, "вероятно" временно ще помогне! Но, когато има гласност на случая смятам, че ще помогне повече!

Последна редакция: ср, 25 сеп 2019, 10:15 от Chochon

Общи условия

Активация на акаунт