Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 окт. 2019, 18:49 ч.

СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 5

  • 22 661
  • 792
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 583
svetle,  не проверявам всеки ден, нямам сили да се разправям всяка вечер, а и комшиите заслужават спокойствие Simple Smile
През седмицата само напомням - това направи ли, онова приготви ли.
 При нас няма успех съвместното учене, не седне ли на спокойствие да го научи сам - не му се получават нещата.
Най-много да иска помощ по някой разказвателен, Ако я поиска от баща си понякога става пишман - баща му е много обстоятелствен и дава примери, вади уреди, опити и тн.. Абе отиват едни 2 часа Simple Smile

А тази година рахатясах - по толкова домашни получава от частните уроци и училище, че няма мегдан къде да се включа. Дори се примири, че 25-те задачи за упражнение по математика ще са предимно от В група на сборника, щом няма да го тормозя с други неща
Задачите ги проверявам с отговорите директно, ако видя разминаване тогава сядам да търся къде е грешката. Домашните за школите не проверявам, да го видят къде са му грешките и слабостите

# 706
  • София
  • Мнения: 149
И ние направихме един пробен преразказ вкъщи със спазване на минутите за четене и писане. После и аз се озорих с оценяването. Преразказът беше по-къс от оригинала, с поне 3 абзаца по-малко, но то кое се брои за един абзац когато има пряка реч? И на мен ми е трудно да оценя колко е подробен. Имаше си всички елементи от случката, но беше изпуснала да спомене едно ключово изречение в началото и историята малко увисваше.
Поне научи нови думи - шинели, часови и подобни. Дадох й 25 точки, като от свързаност и подробност взех по 2т.
Имаше няколко сбъркани от бързина думи, примерно "глаз" вместо "глас" - нелогична грешка, но тя си е разсеяна и винаги допуска такива грешки.

# 707
  • у дома
  • Мнения: 5 869
Моето е от тези,които не ходят на школи и уроци,та няма начин да не проверявам.

# 708
  • София
  • Мнения: 1 211
И моят направи преразказ за школата по формата на НВО (досега винаги си е гледал текста), само че идея нямам какво е направил. Не ми даде да го погледна дори и ще го проверява и оценява госпожата от школата, та ще имам реални впечатления как се е справил. Вчера го напънах и задачи да решава - реши 40 задачи, но то не беше мрънкане, мръщене, разсейване. Няма такова чудо, много се ядосвам на отношението му. Прави елементарни грешки от недоглеждане.
П.П. По литература тази седмица започват "На прощаване". В школата го свършиха и почват "Немили-недраги" от събота.

# 709
  • Мнения: 2 566
На мен май ми се иска да има часове по творческо писане.Не само да се предъвква , кой какво искал да каже и с какви изразни средства го е направил, а да има дадат възможност да изразят себе си.  Ей така, да има полет на мисълта...Да не всичко в рамка и папагалско повтаряне.
Седмокласничката до преди няколко години с повод и без повод пишеше стихчета, доставяше й голямо удоволствие. Сега поради липса на време, някак изостави креативните дейности..

# 710
  • София
  • Мнения: 3 623
Лупа-тупа, важното е да е отметнато и майка му да не мрънка..
И ние сме така. И като седна да я проверявам - леле мале, нито преразказа добре направен, нито задачите решени докрай ...SatisfiedImpSmiling Imp
Леле, ама аз съм голяма бяла птица.
През цялото време си мисля, че бЕло - то е нещо прахообразно, а то било вино😎
И аз така си мислех до ей-сега...Flushed Blush

Творческото писане е супер полезно, да. За децата е ясно, но то и аз бих се записала на такъв курс, много ще ми е интересно.

Последна редакция: пн, 04 ное 2019, 11:51 от Vrabcho_

# 711
  • Мнения: 2 566
Когато дъщеря ми беше в училището по изкуства, учителката я беше надушила, че й се получават римите. Караше я да пише стихчета и ги редактираше, а после ги изпращаше за конкурси.
Моята девойка беше много обидена, настояваше да си останат така, както тя си ги е написала.
Един ден се прибира и ми показва снимка на предстоящ конкурс за стихотворение. Темата беше " Моята България,,. Седна и за има- няма 10 минути се появи едно прилично стихотворение. Без да го редактирам го изпратих за конкурса и- изненада. Имаме печеливш:)

# 712
  • Мнения: 3 920
Момичета, в Междучасие сме на пробен в неделя следобед. Ще има ли редовни занятия сутринта?

# 713
  • София
  • Мнения: 531
Ще има, питахме тази сутрин. И моят хубавец ще е в неделя следобед.

# 714
  • Мнения: 2 885
Да ви питам: записаните в Междучасие на БЕЛ, като са получили мейл пише ли, че децата се явяват на бел? Какво е това МАТ в потвърждението за 9.11, като тогава е бел, а не мат?

# 715
  • София
  • Мнения: 2 707
В потвърждението, което са ми пуснали съвсем коректно е отбелязано кога е БЕЛ и кога МАТ.
Звъннах им днес, та ми потвърдиха и по телефона (онзи казус, дето съм я записала в различни училища по двата предмета).
Най-добре им звънни, наистина няма МАТ на посочената дата.

# 716
  • Мнения: 89
Да ви питам: записаните в Междучасие на БЕЛ, като са получили мейл пише ли, че децата се явяват на бел? Какво е това МАТ в потвърждението за 9.11, като тогава е бел, а не мат?

[/quot

При мен бяха сбъркали деня. Писах им и казаха, че е техническа грешка

# 717
  • Мнения: 2 885
Да, мерси, обадих се, техническа грешка, на 9.11 си е бел и за това са я записали.

# 718
  • Мнения: 2 885
Някой записвал ли си е детето през годините на Любословие? Някакви отзиви?
https://lyuboslovie2011.wixsite.com/sustezanie

Гледам, че форматът за 7-ми клас е: четене с разбиране, малко граматика и накрая писане на есе. Чудя се дали може да се използва за загрявка за изпита на АК и първи модул на нво?

# 719
  • Мнения: 13 383
При нас се провежда всяка година. Мисля, че е супер състезание за преценка как е усвоен материалът. Не знам дали е по формата на НВО и дали за вас има смисъл.

Общи условия

Активация на акаунт