Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

NEXTDIRECT.COM - 14

  • 20 389
  • 327
  •   1
Отговори
# 315
  • Варна, Пловдив
  • Мнения: 880
Благодаря ти, точно седнах да поръчвам и едното с 2-3 седмици забавяне, друго изчерпано, трето също, четвърто... Уффф, ще дебна дано пуснат пак. Иначе малкия има подобно на  последното яке с багерите само че с животните и сега и аз загледах снежинките, детето си е карало с 2, цяла минала зима си изкара с него без проблем и даже не искаше другите си якета, само това. Сега исках и с новите животинки, но той ми е единия изчерпан продукт. В UK сайта го има, дано и за тук предвидят пак.

# 316
  • Мнения: 3 428
Някой да има проблем с плащането? С 3д плащане сме и двамата с мъжо, въвеждаме всеки път динамична парола преди плащането и цял ден 30 опита и не се получава?

# 317
  • на последния етаж
  • Мнения: 6 541
И при мен от вчера същата история - опитах 10 пъти да платя и не става...

# 318
  • Мнения: 3 428
Да, тази сутрин стана.

# 319
  • на последния етаж
  • Мнения: 6 541
При мен не става...

# 320
  • Варна
  • Мнения: 4 268
Проблеми с плащане съм имала с една банка, с друга-никога.

# 321
  • Варна, Пловдив
  • Мнения: 880
Пак съм аз с въпрос, не ми се беше случвало досега да получа дефектен артикул, но сега и това е факт. Ако ви се е случвало как сте процедирали, засега е неуспешно да се свържа по чата им, мисля на имейл да им пратя  едно писмо, каква им е практиката в разрешаването на  такива случаи? Благодаря

# 322
  • Мнения: 55
Здравейте,
От скоро пазарувам в next и се чудя дали за черния петък пускат някакви отстъпки, харесала съм няколко неща и се чудя да пускам ли поръчката или да зачакам до петък ?

# 323
  • София
  • Мнения: 289
В българския вариант на Некст нама намаления.

# 324
  • Варна
  • Мнения: 4 268
Пак съм аз с въпрос, не ми се беше случвало досега да получа дефектен артикул, но сега и това е факт. Ако ви се е случвало как сте процедирали, засега е неуспешно да се свържа по чата им, мисля на имейл да им пратя  едно писмо, каква им е практиката в разрешаването на  такива случаи? Благодаря

Случи ми се преди години на едни детски дънки единия ластик на кръста да е на половина по-къс от от този от другата страна.
Предложиха ми да им ге изпратя за тяхна сметка и те да ми изпратят нови или да ми върнат (половината или цялата не помня) сумата за тях, за да си ги ремонтирам.
Това обаче беше преди 4 или 5 години и за такъв дефект.

# 325
  • Варна, Пловдив
  • Мнения: 880
Пак съм аз с въпрос, не ми се беше случвало досега да получа дефектен артикул, но сега и това е факт. Ако ви се е случвало как сте процедирали, засега е неуспешно да се свържа по чата им, мисля на имейл да им пратя  едно писмо, каква им е практиката в разрешаването на  такива случаи? Благодаря

Случи ми се преди години на едни детски дънки единия ластик на кръста да е на половина по-къс от от този от другата страна.
Предложиха ми да им ге изпратя за тяхна сметка и те да ми изпратят нови или да ми върнат (половината или цялата не помня) сумата за тях, за да си ги ремонтирам.
Това обаче беше преди 4 или 5 години и за такъв дефект.

Благодаря ти за информацията, при мен става въпрос за дупка, не е скъсано, а фабрично изпуснати бримки на плетен пуловер.

# 326
  • Мнения: 258
В българския вариант на Некст нама намаления.
Физическите им магазини са пуснали реклама за някаква отстъпка. Мисля че имат и някакъв страничен сайт. Вижте им фб страницата. Аз днес получих якето и шапката на детето. Чудесни както винаги, поръчах ги вторник

# 327
  • Варна
  • Мнения: 4 268
Пак съм аз с въпрос, не ми се беше случвало досега да получа дефектен артикул, но сега и това е факт. Ако ви се е случвало как сте процедирали, засега е неуспешно да се свържа по чата им, мисля на имейл да им пратя  едно писмо, каква им е практиката в разрешаването на  такива случаи? Благодаря

Случи ми се преди години на едни детски дънки единия ластик на кръста да е на половина по-къс от от този от другата страна.
Предложиха ми да им ге изпратя за тяхна сметка и те да ми изпратят нови или да ми върнат (половината или цялата не помня) сумата за тях, за да си ги ремонтирам.
Това обаче беше преди 4 или 5 години и за такъв дефект.

Благодаря ти за информацията, при мен става въпрос за дупка, не е скъсано, а фабрично изпуснати бримки на плетен пуловер.

Направи снимки и им прати на мейла заедно с номера на поръчката.

Общи условия

Активация на акаунт