Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

NEXTDIRECT.COM - 14

  • 33 491
  • 546
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 14
Имам един глупав въпрос. Пълномощното го видях и принтирах, но ЕОРИ номера къде се пише?

# 541
  • Мнения: 50
Не го пишете, снимайте документа направо и го прикачвате с пълномощното.

# 542
  • Мнения: 14
Не го пишете, снимайте документа направо и го прикачвате с пълномощното.
Благодаря!

# 543
  • Мнения: 12
Здравейте, днес пуснах поръчка и чак след това открих тази тема и се зачетох, че е станало по-сложно с доставката.
Някой има ли представа как се анулира поръчка, вече са ми дръпнали парите.

# 544
  • Мнения: 4 466
Получих си германската поръчка най-сетне. Около месец и половина след като я направих. След като ми отговориха за забавянето си спазиха новия срок, но за мен остава загадка защо просто не пратиха един мейл да ме предупредят. 
Изненадаха ме размерите обаче. Пазарувам от некст от 12 години и досега май не ми се е случвало да има такова несъответствие, всичко е огромно, най-вече на ширина.

# 545
  • Мнения: 1 037
Много търговци, ако грешката е тяхна (доказана със снимка), не искат връщане на стоката. С next не ми се е налагало и не знам, но например iherb работят така. В противен случай трябва да поемат доставката по връщането, която често е почти равна на стойността на артикула.

Абсолютно го правят това и Некст. На мен ми изпратиха по погрешка един артикул вместо друг. Писах им и ми казаха да го задържа направо като извинение от тяхна страна.

# 546
  • Мнения: 44
За 2 път ми се случва да ми объркат нещо в поръчката и за 2 път ми връщат парите. (Първият път ми върнаха парите за 2 гащеризончета 35 лв и те все още са си в мен и последният път за боди 11 лв.) Бях поръчала едно боди 0-3 месеца, те са ми го изпратили 56см (up to 1 month), в тази връзка отново им писах по чата и те казаха, че ще ми върнат парите, пък ако съм искала да си дам продукта за “charity” и после да си поръчам правилния размер. И за двете поръчки съм им писала след като съм ги получила и след като съм видяла, че са с объркан размер или нещо друго от тяхна страна, не да не съм получила продукта и да им пиша, както вие сте написали.

От януари месец насам имам вече поне 5-6 поръчки от Некст и вече съм имала всякакви ситуации с тях и различни казуси, така че съм по-запозната от вас в случая. Simple Smile

По-добре ги препродайте, много по- малко занимавка ще е. Нямам представа как стои въпроса с връщането. Но на 2 пъти са ми обърквали размер от страна на Некст и като съм им писала по случаите, те са ми връщали парите по картата без да се налага и без да ме карат аз да им връщам продукта или те да ми изпращат нов размер, което ме навежда на мисълта, че е повече занимавка.

 
Здравейте, дали някой е връщал дрехи към nextdirect?
Мъж ми си хареса някои неща и от 3 поръчани на 2 не сме оцелили размера, ако може някой да ми даде насоки дали с DHL трябва да пусна пратката на обратно и колко излиза, или с БГ пощи Thinking
Общо взето всеки съвет ми е добре дошъл.
Връщането е с БГ пощи.ДЧЛ и другите куриери не приемат пратки,защото връщането е до пощенска кутия(освен,ако не се е променило нещо на последък).В сайта на пощите има калкулатор и може да си изчислите разходите спрямо кг.

Loving_Caliber учудена съм от това,което пишеш.Мисля,че не си ги разбрала правилно и това,че са били коректни да ти възстановят парите без да изчакат получаване на стоката обратно не означава,че ти я подаряват и не я искат!!!
Не мисля,че има търговец,който да иска да работи на загуба и да раздава подаръци заради объркан размер стават грешки,но твое задължение да им върнеш сгрешените поръчките.

Общи условия

Активация на акаунт