Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Кухня от ИКЕА - тема 3

  • 48 504
  • 606
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 4 953
Хубавите прави и ненашуплени срезове стават с циркуляр и линеал. Зегето за мен е инструмент само за ламинат. Прецизни работи не може да прави. Аз купих и с него си режем и се майсторим Simple Smile

# 601
  • In transit
  • Мнения: 9 641
Да, и циркуляр ползваше за някои неща. Забравих за него. Simple Smile

# 602
  • София
  • Мнения: 41 851
😂 😂 😂 Тъй, тъй със зегето няма да стане мн прав и чуден срез на бленда😉

# 603
  • София
  • Мнения: 141
Успях да договоря монтаж! Няма по-щастлива от мен.

Кухните ИКЕА са супер. Аз обзавеждам във Варна, но живея в София и имам всякакви техни мебели на 10+ години, нищо не е мръднало. Супер доволна съм от качеството и като стил ми пасват отлично.

Проблемът не е със самата ИКЕА и артикулите които продават, а с фирмите им за доставка и монтаж.

Предните Ренос ли какви бяха, бяха неорганизирани и некадърни и чакахме по 3 седмици пратка да стигне от Околовръстното до центъра на София, но тези новите Майстор Плюс и CVC са отвъд всякакви коментари.

Едно писмо на английски до централата им с примери как им съсипват бранда, подписано от стотина "доволни" клиенти смятам е достатъчна Хаус Маркет България да се разсънят.

За мен е покъртително, че използват изнесен кол център за обслужване на клиенти, в който от месеци получавам отговора - аз нищо не мога да направя ние сме кол център, ще предадем на колегите. И никой, никога не ми върна обаждане за нищо, а аз оставих петцифрена сума в тоя магазин.
На никой не му дойде на ум да каже - Госпожо, извиняваме се че ви направихме ненормална, че се налага през ден да висите на слушалката да си говорите с кол центъра (аз имам 20+ лв на сметката си за телефон от както си общувам с кол центъра им), че сбъркахме и не ви доставихме уреди за 4000лв въпреки че ви ги издадохме на касовия бон, че пратки ги няма от 30+ дни, че 3+ месеца чакате за монтаж на кухня и накрая получавате писмо да се оправяте както си можете, и тн - ето ви един ваучер за 10% за следваща покупка, или тоя монтаж ще е комплимент, или каквото и да е. Нещо по което да са разбрали изобщо че са в грешка и имат проблем.

Мениджмънта на Хаус Маркет България е проблема, не ИКЕА. На тоя мениджмънт това му е работата - точно такива казуси да решава. Аз като клиент изобщо не трябва да знам че ме обслужват три различни фирми и кой кога му свършил договора и всякакви подобни сказки. Тоя мениджмънт на Хаус Маркет България от 6+ месеца знаят че работят с некадърни партньори, без капацитет за доставки и монтаж и клиентите им вият в някаква бездна наречена "изнесен кол център" дето вечно предават на колегите. Едно "извиняваме се за пречиненото неудобство" не чух. Пълна покруса.

Що се отнася до бъдещите ми покупки, работещата ми тактика вече е поръчвам в центъра за поръчки да си го взема с едни хамали след 3 дни от рампата и после ми го сглобяват майстори нищо общо нямащи с тея смешници.

Последна редакция: пн, 16 яну 2023, 08:15 от dtodorova

# 604
  • София
  • Мнения: 276
Някой поръчвал ли е от чужбина и как точно става ? Примерно от гръцката Икея в Солун ,че е близо. Ще отида да си взема , но нещо на границата мито, проблеми ?
Не мога да чакам 12 вратички за шкафове и 2 плота цял живот Sad
Направо вече съм отчаяна Sad

# 605
  • Мнения: 4 953
Гърция е в ЕС няма никакви такси и ограничения за 12 вратички за кухня... Може и от Румъния.

# 606
  • Мнения: 1
Аз при сходна ситуация реших да не чакам и отидохме с мъжа ми до Белград за липсващите части и бях готова с кухнята за 1 седмица. Оказа се, че там няма това изчакване от 3 дни дори за наличните неща и държат много големи складови наличности от кухни. Така че проверете,  ако това е вариант за вас

Здравейте, да ви попитам как се свързахте с Икеа в Белград? Притесненията са ми, че може да отидем до там и да няма нещата налични или пък да не може да се вземат веднага и искам да попитам предварително за нещата, които търся. А всъщност онлайн ли ги поръчахте или там на място?

Общи условия

Активация на акаунт