Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте!На моя син предстои да кандидатства в Англия Избрахме да ползва агенция ,но среща несериозно отношение и липса на комуникация . Той й казва по телефона, че е изпратил мотивационното писмо, а тя му пише имейл и пита какво става с мотивационното писмо. Или не си вдига телефона или казва, че има срещи.Като разбра, че искаме среща и ще става въпрос за нейната липса на работа с него набързо докато пътувахме за офиса пусна редакция на мотивационното писмо -май само  две корекции. Също го регистрира в UCAS . Казахме й че въпреки, че  е платил нежелае да работи с нея повече. Синът ми се разочарова много и няма доверие, иска сам да кандидатства и всичко сам да направи. Може ли някой да ме посъветва при подписан договор как се прекратявят взаимоотношенията  ?

Последна редакция: пн, 18 ное 2019, 12:25 от bubanka

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 114
Inspirations,някъде в договора има описано при какви условия може да бъде прекратен. Ние също в началото започнахме с агенция, но срещнахме отношение, подобно на това, което описвате. Имахме късмет, че бяхме разговаряли и имах телефона на шеф-офиса и директно с нея разговаряхме по проблема. Тя ни изпрати бланка, в която описахме, че се отказваме от услугите и причините за това. Върнаха ни цялата сума, която бяхме превели.
Вие, ако сте разговаряли чрез имейли, може да им ги покажете като доказателство .

# 2
  • Мнения: 75
Много пъти е коментирано тук- няма много смисъл и полза от кандидатстване чрез агенция. Никой няма да се погрижи по-добре за интересите ви от вас самите. Всичко е много подробно описано и дискутирано и в тази и в предходните теми.

# 3
  • Мнения: 76
Относно агенциите - особено в случаите, където има изискване за спазване на крайни срокове /за изпращане на мотив. писма, за отговор на запитване, за документи за стипендии и др./ кандидатът трябва ЛИЧНО да си ги следи, защото служителите от агенциите може да не ги следят или пък уведомяват за тях в последния момент и често няма време за реакция.

# 4
  • Мнения: 2
i_nenova при нас явно ще е по-сложно. Оказва се, че не ни е предоставена цялата информация. Искахме я 2пъти и Приложение 1, което липсва не ни се предоставя .За понеделник обещаха въпреки че снощи ходихме до офиса. После се опита по телефона друга служителка да ни разубеждава, но и в доста лъжи ги хванахмеНапример-не е направила регистрацията в UCAS след разговора ни, че нещата невървят. По-рано е било просто имейла до синът ми е много по-късно дошъл .А той автоматично веднага се получава след регистрация.Тъй ,че нямаме информация ако служителя е некоректен какво следва.

i_nenova, а освен сумата, която ви върнаха някакъв документ получихте ли, че престават да представляват детето ви   и да ползват личните му данни? Или че прекратявяте отношения?

Последна редакция: пн, 18 ное 2019, 12:25 от bubanka

Общи условия

Активация на акаунт