Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 ян. 2020, 18:51 ч.

Пазаруване от Fashion Days. Тема 3

  • 9 216
  • 151
  •   2
Отговори
  • Мнения: 1 833
https://www.fashiondays.bg/

Тема 2: https://www.bg-mamma.com/?topic=961105



ДРЕХ И ОБУВКИ, ЧАНТИ, ЧАСОВНИЦИ И АКСЕСОАРИ, СПОРТНИ, PREMIUM HOME & DECO, BEAUTY, OUTLET

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
0700 17 660 (на цената на един градски разговор)
09:00 - 18:00 ч. в делнични дни
09:00 - 16:00 ч. в събота

МОБИЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ
iPhone
iPad
Android



Често задавани въпроси: https://www.fashiondays.bg/page/faq/

Успешни покупки!

Последна редакция: вт, 14 яну 2020, 19:01 от Ellinor*

# 1
  • Мнения: 22 409
Благодаря за новата тема. Заглеждам една чанта на Coccinelle от сайта.

# 2
  • някъде по света
  • Мнения: 3 571
Някой има ли код за отстъпка?Излезе ми код за отстъпка в реклами в  Инстаграм,но не успях да го запиша.
Благодаря за новата темичка.

# 3
  • Мнения: 680
Благодаря за темата Flowers Bouquet
Ще е супер, ако пуснат кодче, че си харесах няколко неща Simple Smile
Нещо последно време не мога нищо да харесам на децата от FD, а по едно време имаше много хубави на next, name it, esprit, puma и др. Сега пълна скука. Май по-често пускаха код за next преди.

# 4
  • Мнения: 1 368
Аз продължавам да чакам останалите неща. За съжаление ми трябваше едно от тях за подарък и се принудих да платя цялата поръчка, понеже точно то беше дошло. Писах, но ни вест, ни кост... Абсолютно некоректно.

# 5
  • SF
  • Мнения: 9 596
Ако може наистина да споделите код за отстъпка. В инстаграм излиза. Ще дебна и там. Имам един продукт в количката и ми се иска да го купя, но ще изкачам за код.

# 6
  • Мнения: 1 833
Код не съм видяла да има скоро.
От утре са обявили някакво намаление...

# 7
  • Стара Загора
  • Мнения: 414
Ако може наистина да споделите код за отстъпка. В инстаграм излиза. Ще дебна и там. Имам един продукт в количката и ми се иска да го купя, но ще изкачам за код.

Кодът е валиден на 19.01.2020 г. или до изчерпване на наличните количества. Някои артикули са с остатъчни бройки. Кодът не може да се комбинира с други кодове за отстъпка.
 GET10
10% отстъпка

# 8
  • Мнения: 1 833
Опитах да въведа кода, но при мен излиза това:
Скрит текст:

Дано утре намалението си струва.

Причината:

Скрит текст:

Последна редакция: нд, 19 яну 2020, 19:22 от Ellinor*

# 9
  • SF
  • Мнения: 9 596
И аз не мога да използвам кода поради рестрикции. Ще изчакам до утре или тази вечер до 12.00 часа да видим какви ще са епичните възможности.

# 10
  • Мнения: 125
Здравейте, epic sale-а не се отрази по никакъв начин на продуктите в кошницата ми. Чудя се дали да поръчам сега, или да изчакам да пуснат код за Св. Валентин (по спомен пускаха предишни години). Възможно е обаче тогава да завишат отново цените, заради кода.
Какво мислите?

# 11
  • Мнения: 1 833
И при мен промяна нямаше. От общо 4 артикула само един бе намален с 6 лв. Пуснах поръчката, защото два от тях бяха последни.

# 12
  • Мнения: 70
Пазарувам доста често от Fashiondays и по принцип ги харесвам, докато не попаднах на следния казус: купих си едни боти на Версаче от края на миналия сезон, които обух 2-3 пъти през Ноемрви и кожата им се обели- на точки станаха!!! Същия казус имах с ботуши на Келвин Клайн- купени в края на сезона, на третото обуване ми се счупи гьона- поне така се изрази обущаря- подметката буквално се пречупи..И двата чифта дори с отстъпката си бяха скъпи, а са вече в кофата за боклук..Реших принципно да им пиша- ако има дефект в стоката, която е още в гаранция, как може да бъде отремонтирана? Отговориха ми след един месец, че стоката се връща до 30 дни само ако не е използвана..Т.е. ок, моите боти са от април миналата година, но ако ги бях купила сега преди 2 седмици и се бяха обелили пак ли никой нямаше да ми ги смени? Да не говорим, че има по принип 2 години гаранция за дефект по кожа, шев и подметка, според комисията за защита на потребителите...Същото с часовник на Фосил- купих го за подарък, после им писах дали мога да поръчам още една брънка за верижката, защото се оказа къса- няма отговор, нищо....Започнаха да ме дразнят доста..Някой ползвал ли е гаранция при дефект при тях? Че сега чакам още няколко неща и се чудя дали да не им ги върна..

# 13
  • Бургас
  • Мнения: 759
Здравейте! Принципно, не съм пазарила от сайта, но попаднах на вашата тема и реших да разгледам. Значи от бързото ми прехвърляне видях поне 5 неща които съм купила още миналата година от аутлети в Италия и то на половината пари, на това което дават с отстъпки в момента. Та питането ми е, пускат ли нови колекции и на по-сносни цени или постоянно е както е в момента?

# 14
  • SF
  • Мнения: 9 596
Ние няма как да знаем цените на всичко, което се продава във Фешън дейс и цените на всичко, което е в аутлетите в Италия, за да го сравним.
Отвори сайта след 5 месеца и сравни дали нещо се е променило. Може после да го споделиш в темата.

# 15
  • sofia
  • Мнения: 1 134
Привет! Понеже не намерих тема за Bibloo, да питам тук. Не ми излиза вече опция за плащане с наложен платеж - това бъг ли е или няма такава възможност вече (доста тъпо)?

# 16
  • SF
  • Мнения: 9 596
Наложните платежи бяха опция, за да се привличат клиенти, които нямат дебитни или кредитни карти. Все още има такива, но са много малко. Онлайн магазините предпочитат плащане в момента на покупката, защото гледат да си вземат парите, а не да им се отказват и да им висят с невзетите поръчки. За тях е по-добре поръчката да е платена, а който иска, да не си я взима и месеци от куриерите.
Търсят се всякакви варианти тези наложни платежи да се намаляват. А и куриерите, които ти носят нещата до адрес, не са обучени да работят с пари. В повечето случаи от тях се изисква да има шофьорска книжка и да позават града, в който работят.

# 17
  • Мнения: 3 881
Здравейте, харесала съм едни кецове на Liu jo. Около Черният петък имаше доста намаления на марката, та и досега. Следи ли някой друг марката, дали за СВ.Валентин пак ще намалят новите модели?

# 18
  • Бургас
  • Мнения: 1 822
Привет! Понеже не намерих тема за Bibloo, да питам тук. Не ми излиза вече опция за плащане с наложен платеж - това бъг ли е или няма такава възможност вече (доста тъпо)?
От сайта винаги съм пазарувала с наложен платеж+преглед и тест.Връщането се заплаща(около 5лв).Ако имаш въпроси,най-добре им позвъни.Не отговарят веднага,а някаква холандка по-късно връща обаждане,но на английски.Много е любезна и разбрана.
Също можеш да направиш наново опит да поръчаш с наложен платеж,защото си мисля,че към него момент ти е дало грешка само.
Успех!

# 19
  • Мнения: 270
За колко време ви идват пратките?

# 20
  • Мнения: 35
Поръчахме събота, пристигнаха днес 28.01.

# 21
  • Мнения: 35
Да споделя опит с рекламация към сайта.На 30.12 получих кецове на Pepe Jeans. Носих ги няколко пъти и забелязах,че кожата се пука на места ,където няма никакво триене . На 22.01 изпратих мейл със снимки и заявих връщане. Днес получих смс, че рекламацията е одобрена и да очаквам сумата да ми бъде възтановена.

# 22
  • Мнения: 70
Да споделя опит с рекламация към сайта.На 30.12 получих кецове на Pepe Jeans. Носих ги няколко пъти и забелязах,че кожата се пука на места ,където няма никакво триене . На 22.01 изпратих мейл със снимки и заявих връщане. Днес получих смс, че рекламацията е одобрена и да очаквам сумата да ми бъде възтановена.

Не мога да повярвам, а мен защо така не ми отговориха нищо Sad даже си харесах пак едни боти, но се отказах заради гаранцията..

# 23
  • Мнения: 680
Да споделя опит с рекламация към сайта.На 30.12 получих кецове на Pepe Jeans. Носих ги няколко пъти и забелязах,че кожата се пука на места ,където няма никакво триене . На 22.01 изпратих мейл със снимки и заявих връщане. Днес получих смс, че рекламацията е одобрена и да очаквам сумата да ми бъде възтановена.
Преди време имах също проблем със сандали на детето на Pepe Jeans след 2 седмици носене. После се сетих, че трябваше да направя рекламация, но ги бях изхвърлила вече (разлепи им се подметката). От тогава не поглеждам обувки на тази марка както и на Liu Jo.

# 24
  • Мнения: 35
Вчера ми преведоха парите по сметка ,точно толкова,колкото съм заплатила.Сега чакам да ми отразят друга върната поръчка,като ваучер.

# 25
  • Мнения: 418
Аз искам да препоръчам тази чанта от естествена кожа марка Zee lane https://m.emag.bg/zee-lane-kozhena-chanta-palmelato-tymnosin-frr … k#product-gallery
Много добра изработка и на живо е още по-хубава.

# 26
  • Мнения: 1 300
Харесала съм едно сако на манго иии много му се чудя. https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A1%D0%B0%D0%BA%D0%BE-boreal-%D1 … mango-p2075350-1/
От аутлета на манго е 35 лв, ама дали ще си избера точния размер е под въпрос.

# 27
  • Мнения: 1 833
Да попитам все пак за промо код Simple Smile
Да сте засичали някъде?

# 28
  • Мнения: 418
Няма промо код, в момента всичко е намалено.

# 29
  • Мнения: 418
Харесала съм едно сако на манго иии много му се чудя. https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A1%D0%B0%D0%BA%D0%BE-boreal-%D1 … mango-p2075350-1/
От аутлета на манго е 35 лв, ама дали ще си избера точния размер е под въпрос.
Вижте от тях таблицата кой е Вашия размер. Дадено е в инчове, 1 инч е 2.54 см.

# 30
  • Мнения: 418
Да споделя опит с рекламация към сайта.На 30.12 получих кецове на Pepe Jeans. Носих ги няколко пъти и забелязах,че кожата се пука на места ,където няма никакво триене . На 22.01 изпратих мейл със снимки и заявих връщане. Днес получих смс, че рекламацията е одобрена и да очаквам сумата да ми бъде възтановена.

Дайте линк към обувките с проблем.

# 31
  • Мнения: 3 491
Някой купувал ли е продукти на Desigual от сайта? Харесала съм една чанта, която я няма по моловете и се чудя дали да я поръчам.

# 32
  • Мнения: 1 833
Взимала съм кожени дамски боти. Нямам забележки.

# 33
  • Мнения: 982
Някой купувал ли е продукти на Desigual от сайта? Харесала съм една чанта, която я няма по моловете и се чудя дали да я поръчам.

Купувала съм чанта, доволна съм, няма проблеми.

# 34
  • Мнения: 3 491
Благодаря ви за отговорите.

Реших се да си поръчам чантата от нов профил и не ми приема поръчката. Стигам до финализиране и ме препраща на началната страница. Избирам метод на плащане "Наложен платеж" и не става. Пробвах да я пусна от моя стария профил и се получи. Да не би да не може да се плаща първа поръчка с наложен платеж?

Писах на кол центъра да видим какво ще кажат.

# 35
  • Мнения: 6
Някой купувал ли е продукти на Desigual от сайта? Харесала съм една чанта, която я няма по моловете и се чудя дали да я поръчам.

Поръчах си една чанта на Desigual. Много е хубава. Качествена е.

# 36
  • Мнения: 10 812
Като съм се зарекла да не плащам в български сайт с карта не знам защо си мисля, че в някой сайт са добре нещата.
Вчера се опитвах да ползвам кода за отстъпка през мобилното приложение и тъй като не ми позволяваше за поръчка с наложен платеж цъкнах за плащане с карта. Оказа се, че съм направила поръчка и ми е пратен линк да я платя. Пак през мобилното приложение платих, иска ми 3д идентификацията, сумата блокирана.

Днес поглеждам - поръчката отказана. Звъня, ами нямало плащане. Е как няма плащане като сумата е блокирана и съм платила през портала им за онлайн плащания PayU. Браво! Сега ще чакам 45 дни банката да ми освободи парите.

# 37
  • Мнения: 182
Може и да не чакате целия срок от 45 дни. При отказана поръчка от Амазон, се обаждам на банката, препращам им имейла с отказа и за няколко часа отблокират сумата. Не следва да е по-различно за фешън дейс. Но задължително искат потвърждение от търговеца, че поръчката е анулирана.

# 38
  • Мнения: 3 491
Аз след 100 мъки успях да пусна поръчка с наложен платеж, но ми я прие без кода за 10% намаление за новорегистриран потребител. Вече пети ден поръчката ми стои на "Обработва се". Чантата вече не е налична на сайта. Не съм сигурна, че изобщо ще получа нещо, но поне не я платих предварително.

# 39
  • Мнения: 10 812
Може и да не чакате целия срок от 45 дни. При отказана поръчка от Амазон, се обаждам на банката, препращам им имейла с отказа и за няколко часа отблокират сумата. Не следва да е по-различно за фешън дейс. Но задължително искат потвърждение от търговеца, че поръчката е анулирана.

Да това го знам, но като знам ДСК колко са експедитивни в тия случаи, даже не си четат мейлите...

# 40
  • Мнения: 959
Аз след 100 мъки успях да пусна поръчка с наложен платеж, но ми я прие без кода за 10% намаление за новорегистриран потребител. Вече пети ден поръчката ми стои на "Обработва се". Чантата вече не е налична на сайта. Не съм сигурна, че изобщо ще получа нещо, но поне не я платих предварително.
Без проблем поръчах на 8.02 с наложен ,на 11.02 я взех.

# 41
  • Мнения: 418
Имаше проблем с поръчките и използването на кода за намаление. Писах им и след около 3 часа оправиха проблема.

# 42
  • Мнения: 302
За пръв път поръчах от сайта.
След проверка на пратката и отказ те ли поемат двете доставки, благодаря!

Последна редакция: сб, 22 фев 2020, 09:22 от Maya Petrova 601620

# 43
  • Мнения: 1 579
Здравейте, да попитам и тук някой скоро да е купувал часовник и по-конкретно ме интересува марката от линка по-долу? Може ли при намалена стока да се ползва допълнителна отстъпка?Интересува ме оригинали ли са или реплика? Идват ли с документи? Мострени ли са или нови? Гаранция имат ли? Също ме вълнува дали на този вид часовници може да се сменя каишката и има ли от къде да се купи след това нова? Може да пишете и на лс. Благодаря предварително. Heart
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%8 … guess-p2509701-1/

Последна редакция: пт, 28 фев 2020, 16:22 от Съншайн

# 44
  • Мнения: 10 812
Да, не виждате ли, че мнението преди вашето е от преди 2 дни?

# 45
  • някъде по света
  • Мнения: 3 571
Здравейте,няма ли активен код за сайта?
Гледам,че предните години доста кодове са пускали за намаление?
Благодаря

# 46
  • Мнения: 1 368
Преди няколко дни имаше за 13%. Сега за 8ми март се надявам да пуснат.

# 47
  • някъде по света
  • Мнения: 3 571
Ще изчакам да видя и аз за 8 март дали ще пуснат.

# 48
  • Мнения: 65
Ще ходя до Спиди да връщам пратка, че с куриера се разминахме онзи ден. По телефона ми издиктуваха адреса, но казаха че не могат да ми дадат телефон. А доколкото знам, куриерските фирми задължително искат и телефон на получателя. Някоя от Вас връщала ли е скоро и знае ли телефона??

# 49
  • Мнения: 4 415
Ще ходя до Спиди да връщам пратка, че с куриера се разминахме онзи ден. По телефона ми издиктуваха адреса, но казаха че не могат да ми дадат телефон. А доколкото знам, куриерските фирми задължително искат и телефон на получателя. Някоя от Вас връщала ли е скоро и знае ли телефона??
Напиши номера с който си говорила.

# 50
  • Мнения: 65
Звънях на Кол центъра им ... 0700-нещо-си
Не знам дали ще приемат такъв номер.

# 51
  • Мнения: 450
Звънях на Кол центъра им ... 0700-нещо-си
Не знам дали ще приемат такъв номер.
02 905 9160 е номера им, използвай него.
Отново препоръчвам приложението 0700, от него рабрах реалния номер.

# 52
  • Мнения: 1 368
При връщане на поръчка и избор на получаване на сумата чрез ваучер до колко време се случват нещата? За първи път връщам, но така или иначе често пазарувам, по-удобно ще ми е така.

# 53
  • Мнения: 1 833
При връщане на поръчка и избор на получаване на сумата чрез ваучер до колко време се случват нещата? За първи път връщам, но така или иначе често пазарувам, по-удобно ще ми е така.
2-3 работни дни.😊

# 54
  • Мнения: 1 368
Благодаря. Simple Smile А в пратката не следва ли да фигурира някакво разпечатано листче за връщане, като че ли до момента все е имало такова, а сега няма. Така ли се предава на куриера?

# 55
  • Мнения: 1 579
Да, не виждате ли, че мнението преди вашето е от преди 2 дни?
Благодаря за отговора! Виждам коментари за чанти и т.н., не за часовници!

# 56
  • София
  • Мнения: 143
Имам 2 поръчки от месец февруари ,които стоят със статус в обработка.Днес звънях да ги питам дали ще ги получа и ми отговориха ,че само ако ги платя с карта, а те са пуснати с наложен платеж.Поръчките са всяка със стойност 160 лв.
Много съм разочарована,защото съм клиент от много години с безброй поръчки и това е изключително некоректно от тяхна страна.
Поръчката е един вид договор , който ти не изпълняват. Има опция да избираш начин на плащане ,а впоследствие не го изпълняват.
Ако имат некоректни клиенти, да прилагат тези рестрикции спрямо тях.

# 57
  • София-Младост
  • Мнения: 18 049
Е как така...т.е. няма да ги получиш, защото си избрала опция наложен платеж ли?

# 58
  • Мнения: 1 368
Последно преди ден получих поръчка с наложен. А аз дори съм отказвала поръчки при доставка, такива рестрикции не са ми налагали.

# 59
  • София
  • Мнения: 143
Е как така...т.е. няма да ги получиш, защото си избрала опция наложен платеж ли?
Да така ми казаха по телефона, пратиха  ми на имейла линкове за двете поръчки за плащане с карта, които важат 24 часа.
Сега си гледах профила ,клиент съм им от 2015 г ,постоянно пазарувам от тях за цялото семейство и съм изхарчила немалко пари .
Много ме подразниха и дори се чудя, дали да ги плащам.

# 60
  • Мнения: 3 491
Много нагли станаха. Не стига, че искат 2 лв за обработка на поръчка с наложен платеж, ами сега и само с карта можело.

# 61
  • Мнения: 10 812
Това е супер странно.

# 62
  • Мнения: 1 368
Може да не е практика, а частен случай. Както моят проблем със заплащането на цялата стойност на поръчката, докато получих само един пакет. След разправии получих всичко и си изтриха ръцете с Еконт, но в случая изобщо нямаше вина куриерската фирма. На пакетът пишеше пакет 1/х дължима стойност ... лв. (цялата сума).

# 63
  • Пловдив
  • Мнения: 3 400
Ако не е нещо “жизнено важно” 😉, откажи поръчката. Много обичам някой да се прави на по-значим, отколкото всъщност е🤦♀

# 64
  • Мнения: 77
Момичета, имам поръчка от 12.03, платена с карта, имам и потвърждение, но си виси в статус "обработва се" все още. Не ми е спешна, но се чудя дали да не им пиша дали всичко е наред, защото не ми се е случвало досега да виси толкова време с този статус. Обикновено макс 24ч и вече е изписана от склада.

На какъв език им пишете?

# 65
  • Мнения: 667
Оо да пиши със сигурност. Аз днес сутринта поръчай и утре ще е при мен. На български, друг е въпросът, че отговарят адски бавно. По-добре звънни.

# 66
  • Мнения: 77
Звъннах им - оказа се, че имам артикули на NEXT, а те ги вземали директно от производителя, което отнемало до 7 дни. Затова се забавиха. Да си знаете 😁

Днес вече е при мен поръчката. Т.е. точно една седмица.

# 67
  • Мнения: 148
Привет,
Някой с впечатления за чанти Furla от тук? Разглеждайки ги забелязах, че на вътрешните етикети на някои пише "Made in China". Проверих си и моите несесери от тях - същото, а другите ми Фурла, вземани от др.места, са Made in Italy. Писах на Фурла със запитване, защото знам, че произвеждат в Италия. Кой знае обаче кога ще успеят да ми отговорят, а чакам една чанта от Фешън дейс.
Багодарна ще съм и за вашите коментари!

# 68
  • София
  • Мнения: 1 222
Furla съм си поръчвала само MDL. Ще се радвам, ако споделите какво са ви отговорили на запитването.

# 69
  • Пловдив
  • Мнения: 3 400
На чантите и портмонетата поръчани от официалния им сайт пише, че са произведени в Италия.

# 70
  • Мнения: 148
Furla съм си поръчвала само MDL. Ще се радвам, ако споделите какво са ви отговорили на запитването.
Разбира се, ще споделя Simple Smile
Скрит текст:
В МДЛ поразгледах също снимките, но почти не намерих такива с етикетите. Единствено тук по-ясно се вижда нещо,  като че ли не пише Италия:
https://shop.mdl.bg/product/chanta-furla-net-5


Много са бързи с отговора:
Thank you for contacting Furla.

Regarding your request, we would like to inform you that the reseller by you mentioned is an official partner of ours.
Some of the bags are Made in China because not all of the Furla items are produced in Italy for logistic reasons.
Although the quality and the accessories are obviously all of the Made in Italy.

Та значи днес ще си взема с кеф чантата от Еконт Simple Smile

Последна редакция: пт, 27 мар 2020, 12:40 от d.

# 71
  • Пловдив
  • Мнения: 3 400
На чантата, която беше показала, под логото на Furla пише “Since 1927 Italy”, а не къде е произведена. Пиша го само информативно.

# 72
  • Мнения: 148
На чантата, която беше показала, под логото на Furla пише “Since 1927 Italy”, а не къде е произведена. Пиша го само информативно.
А, вие може би имате предвид кожения етикет Simple Smile Аз говорех за малките етикети от плат, пришити някъде по вътрешните ъгли на чантите. Както и да е де, важното е, че на Фурла вече само ДНК-то им е италианско (както мярнах някъде на сайта им), но не и производството Simple Smile

# 73
  • Мнения: 133
Първа и последна поръчка на слънчеви очила на сайта. На първата снимка може да видите какво поръчах, на втората какво получих.
Скрит текст:
Скрит текст:

# 74
  • Мнения: 148
Първа и последна поръчка на слънчеви очила на сайта. На първата снимка може да видите какво поръчах, на втората какво получих.
Скрит текст:
Скрит текст:
Аз затова започнах да се възползвам от прегледа на пратката, преди да я платя, а преди карах на доверие.
Като гледам изцяло е сгрешен продукта - близки кодове с поръчания или кой знае каква недоглеждане Sad
Тази седмица и аз получих сънчеви очила от тях (Полароид) и на живо дори са по-хубави.

# 75
  • Мнения: 133
D. Напълно съм съгласна с Вас, за съжаление майка ми провери пратката в спиди колкото да види дали вътре има слънчеви очила, без да е особено запозната как изглеждат. Тези ги връщам веднага, ако трябва да съм честна ми изглеждат като купени от някоя сергия ,и когато преглеждах другите очила на марката тези не ги срещнах. Това ще ми е обеца за ухото. Ако нямате против, бихте ли показали очилата на Полароид, повечето на марката ми допадат доста.

# 76
# 77
  • Мнения: 667
Аз получих чанта, която е с оцапана кожа. Чантата е бяла, петната са със сребрист оттенък - като лак за нокти. В началото мислех, че се е боядисала от черните дръжки, но учи не - пада само с лакочестител и е едно към едно със сребърен лак.
Друга пратка пък дойде с коренно различен състав от упоменатия в сайта, за което ми дадоха ваучер за 50% от сумата с валидност 2 месеца.....Направо не мога да повярвам, пазарувам много онлайн, но това вече е прекалена наглост. Няма и да споменавам, че чаках седмици наред за да получа решение на проблема ми с грешния състав, трябваше да го върна, но понеже е бельо не ми се стори редно, въпреки че разбира се не е носено.

# 78
  • Мнения: 1 868
И аз съм си харесала няколко чифта очила на Полароид, с кутийка ли са или с калъф. От няколко месеца не съм си купувала нищо от фешъна, поради това, че всеки се оплаква от нещата, които си е взел. А преди като се сетя през седмица имах поръчки.

# 79
  • Мнения: 148
Моите специално бяха в картонена кутия + калъфче от плат. Нямат твърда кутия за носене в чанта за съжаление, ако това имате предвид.

# 80
  • Бургас
  • Мнения: 1 822
В момента Оптикласа има голямо намаление.Ще си получите Полароид-а със сертификат и всички документи,удостоверяващи оригиналност на продукта.

Последна редакция: нд, 05 апр 2020, 16:27 от Nina_Z

# 81
  • Мнения: 1 868
Моите специално бяха в картонена кутия + калъфче от плат. Нямат твърда кутия за носене в чанта за съжаление, ако това имате предвид.
Да, благодаря. Гледам пише " индивидуална опаковка". А нали са си оридинални Simple Smile, смисъл имат защита, както си пише в описанието.

# 82
  • Мнения: 148
milena_dyakova86, мога само да предполагам, че са оригинални. Добра е изработката на моите, но не знам има ли сигурен знак какви са.

# 83
  • Мнения: 680

С такъв калъф ми дадоха очила Palaroid в магазина им във Варна. Доста неудобен и го смених със стария. Не знам от какво зависи дали ще получиш калъф или не. Досега не съм купувала очила от FD, но цените в момента са двойно по-евтини от което аз платих с някакво намаление.
Имаше тест за очилата им, може би има инфо в сайта им.
С моите, между другото, не мога да гледам екрана на телефона.

# 84
  • Мнения: 1 868
Благодаря, момичета. Поръчах 2 чифта от оптикласа,  обаче харесах и два във фешън дейса. Ще видим какво ще дойде, ако ми харесат, ще поръчат и от фешън. Наистина цените са супер, -30% допълнително върху намалените хваща кода в Оптикласата.

# 85
  • Мнения: 148
И моите дойдоха с такава кутия в зелено, но ми се стори, че е транспортна, защото май е картонена.

# 86
  • София
  • Мнения: 6 068
Парфюми купували ли сте?
Как са според вас?

Последна редакция: вт, 07 апр 2020, 21:26 от Desem

# 87
  • на брега
  • Мнения: 661
В момента Оптикласа има голямо намаление.Ще си получите Полароид-а със сертификат и всички документи,удостоверяващи оригиналност на продукта.

Благодаря за информацията ❤️
Вчера поръчах, днес получих очилата.
Много съм доволна!

# 88
  • Бургас
  • Мнения: 1 822
Много се радвам,със здраве да си ги носите!

# 89
  • Мнения: 148
Малко спам - и мен "подлъгахте" с очилата от Оптикласа, та утре и аз чакам 2 чифта да правят компания на Полароид-а от Фешън дейс Grinning

# 90
  • Мнения: 1 868
И аз със два чифта, днес дойдоха, но утре ще ги взема. Заслужаваха си цените, те още са намалени де Simple Smile

# 91
  • Мнения: 1 833
Изпращат ли с опция тест? Благодаря! 🌺
Харесах си D&G и не мис е рискува 😊

# 92
  • Мнения: 1 868
Изпращат ли с опция тест? Благодаря! 🌺
Харесах си D&G и не мис е рискува 😊
Да, моите са така "виж преди да платиш"
То аз ходих до Спиди днес, но девойката не ми даде огледало, взе да ми развива теории и тръгнах, та утре ще ходя с моето си огледало Simple Smile

# 93
  • Мнения: 1 833
Много благодаря! 😊

# 94
  • Мнения: 2 376
Дайте снимки на очилата Simple Smile Аз имам един Guess пт ФД, но честно казано съм ги носила броени пъти.

# 95
  • Мнения: 1 833
Все още избирама аз, от сайта на оптиката.
Нека коментираме тук, че май сменихме темата:)
https://m.bg-mamma.com/?topic=921448.60

# 96
  • Мнения: 1 368
Поръчвала съм очила от ФД и винаги са отговаряли на описанието. Оптикласа всяка година правят подобни намаления, миналата година взех Филип Плейн от тях намалени на 225 от близо 1000, пак с такъв код, сега Диор от 900 на 180. Общо взето всяка година се разписвам 😀 Заслужава си, аз си взимам от предходна колекция, не ми пука особено, че не е нова, особено предвид цената. Иначе през останалото време не съм виждала подобни намаления, дори при големите намаления юни/юли няма чак такива.

# 97
  • Мнения: 42
Здравейте. Някой разполага ли с код за отстъпка?

# 98
  • Мнения: 680
Здравейте! Скоро да са пускали код за часовници, че се чудя дали да чакам някое намаление?
Между другото видях, че предлагат Benetton, имам и намаления.

# 99
  • sofia
  • Мнения: 1 134
Привет, имате ли опит с обувките на Vagabond - отговарят ли си? Чудя се на едни сандали.

# 100
  • София
  • Мнения: 1 222
Vagabond са ми любими. Да, според мен си отговорят.

# 101
  • sofia
  • Мнения: 1 134
Vagabond са ми любими. Да, според мен си отговорят.
Супер, благодаря за отзива! Simple Smile

# 102
  • Мнения: 1 833
Отговарят и според мен! Simple Smile

# 103
  • Мнения: 522
отговарят. Имам техни боти.

# 104
  • Мнения: 3
Здравейте!
Извинявам се, ако въпросите ми са глупави, но изчетох няколко коментара тук и не мога да се ориентирам. За пръв път поръчах от сайта 5 артикула на 17.04. Доставката е до моя адрес с наложен платеж. Ако някой от артикулите не ми стане или е повреден, цялата поръчка ли трябва да върна? Също така реално на моя адрес ли ще дойде, или до офис на някоя транспортна фирма около мен?

# 105
  • София-Младост
  • Мнения: 18 049
Поръчала си до домашен адрес, значи ти го носят до там.
Ако нещо не ти стане, връщаш само него, а не цялата поръчка:)

# 106
  • Мнения: 3
Поръчала си до домашен адрес, значи ти го носят до там.
Ако нещо не ти стане, връщаш само него, а не цялата поръчка:)
Благодаря много! ☺️ Надявам се да са както трябва нещата, защото трудно си определих размера. А иначе дали в бъдеще да се доверявам на големите намаления, или може стоките да са ментета? 😅Един от артикулите беше блуза, намалена от 130 на 20, та ще видя тези дни как ще изглежда де, но все пак съм резервирана.

# 107
  • Мнения: 1 833
Пратката ще дойде на твоя адрес. Дори е възможно всички арикули да са опаковани, като отделни пратки. Веднага преди да платиш можеш да ги отвориш, но без да пробваш, ако нещо те съмнява може да не го заплащаш. Това, което си платила може да върнеш чрез заявка от сайта. Стъпките са описани много добре. Изпращат куриер, който обикновено идва в същия ден. При последното ми връщане на част от поръчка сумата ми бе възстановена за 6 работни дни.

# 108
  • Мнения: 48
Здравейте , бих искала да поръчам от Fashion days ,но ме инетересува дали нещата идват така както изглеждат на снимките ?

# 109
  • Мнения: 959
Досега не съм получавала нещо по-различно,от това което съм поръчала , но няколко коментара по-назад имаше една дама със слънчеви очила, които не бяха това което е поръчала.

# 110
  • Мнения: 48
Досега не съм получавала нещо по-различно,от това което съм поръчала , но няколко коментара по-назад имаше една дама със слънчеви очила, които не бяха това което е поръчала.
благодаря, то май винаги има вероятност нещо а се обърка! :д

# 111
  • sofia
  • Мнения: 1 134
Влизам да благодаря на момичетата, които писаха относно размера на Vagabond обувките и да похваля тези сандали ❤️

https://fashiondays.page.link/9RXXgv8i87WEMJYS6

# 112
  • Мнения: 3
Здравейте , бих искала да поръчам от Fashion days ,но ме инетересува дали нещата идват така както изглеждат на снимките ?
Няколко коментара по-нагоре се вижда, че поръчах за първи път, та едната блуза беше намалена от 128 на 28 лева, и реших, че ще е хубава(марката мисля е free people). Това, което дойде, приличаше на парцал от китайския магазин. Другата блуза е на mustang и е хубава, но направих сравнение с оригиналния сайт и там тя е доста по-бяла(моята е мръсно бяло). Другата част от поръчката беше наред. Аз лично не бих поръчала пак, но не се знае може да улучиш. ☺️

# 113
  • Мнения: 1 368
Всичко до момента ми е било наред. Аз поръчвам често и за щастие не съм имала изненади, но тук съм виждала фрапиращи случаи, та явно е късмет.

# 114
  • Sofia
  • Мнения: 76
Хора, харесах си едни обувки,  но се колебая дали си струват. Бях чула, че нещата на Guess са леко преоценени и доста от тях не отговарят на качеството, а искам малко да се поглезя тези дни и да си купя нещо по-скъпичко, но поне искам да е качествено и да знам за какво си давам парите. За тези става въпрос, някой има ли отзиви?

# 115
  • Бургас
  • Мнения: 1 822
В последно време Guess не се славят с много добро качество.На тази цена,моята препоръка е за Fila

# 116
  • Мнения: 959
Имам три чифта на Гес,едни зимни и два чифта сникърси.Едните ги скъсах от носене ,нищо им няма.Другите  не съм ги носила толкова  много и засега нищо им няма.
Но пък за сметка на едно яке,което е на места с изкуствена кожа,при пускане в пералнята се нацепи кожата на рамената ,въпреки че спазвах инструкциите по етикет.

# 117
  • Мнения: 1 368
Имам обувки на Гес, за мен са добри. Малко са тежички, но честно казано моделът на Fila, който имам е по-тежък. Чантите на Гес винаги са ми се късали много бързо, на едната след месец носене се разлепиха жестоко дръжките - нещо, което никога не ми се е случвало с чанта. Аз лично за чанти - повече никога техни, но за обувки да, харесват ми моделите. Иначе като марка - Гес в Щатите са каро Зара, нищо особено, не знам тук защо са така надути цените.

# 118
  • Бургас
  • Мнения: 1 822
Явно имаш предвид сникърсите,а те са си тежки-да.Ако сравнявам Фила-та обаче спрямо други марки,които имам,са си направо като перце.Моделите на Liu Jo и Moschino,например тежат много повече.Много зависи от модела и материала който е използван.

# 119
  • Мнения: 1 368
Да, сникърси. Но аз си ги сравнявам спрямо Найк, а техните модели са в пъти по-леки. За мен за по-дълги разходки доста изморяват краката, но пък иначе са красиви Simple Smile

# 120
  • Бургас
  • Мнения: 1 822
Grinning Охооо с Найк,/обичам ги!/изобщо няма място за сравнение.С тях,все едно съм боса или с домашни пантофки...Абсолютно си права!Има разлика м/у маратонки и сникърси обаче,като вторите,в повечето случаи са си доста по-тежички.Или ако сравня сникърси с кецове на една и съща марка,ами първите направо ми''късат'' краката въпреки,че вторите са много по-обемни,високи и т.н.Но си нося всичко с кеф.Най-добре е наистина потребителката да реши/съобрази  дали определен модел ако и идва тежък,ще може да го носи.

# 121
  • Мнения: 157
Аз имам 2 чифта сникърси Guess и съм супер доволна, не са ми мръднали изобщо, но са кожени. Аз за обувка от плат 200 лева няма да дам.

# 122
  • Мнения: 1 577
Всички обувки на Гес ,които съм пробвала не са и били удобни и така и не стигнах до покупка;
Lio Joid пък са ми били винаги удобни имам над 5-6 чифта всякакви видове;
Pepe jeaпs сникърси също са ми били удобни;

# 123
  • Мнения: 751
Fashion days зареждат ли нови наличности?
Бях харесала едни обувки за ММ и вчера имаше всякакви номера, днес пише, че няма налични размери.
Да имам ли някаква надежда, че ще се появят бройки или да ги отписвам тези обувки? Joy

(Чак ми е странно как вчера сутринта точно този модел имаше 45,46 и 47 номер, а днес няма абсолютно нищо, а пък и е скъпа обувка, как пък се залетяха всички точно този модел да купуват...)

# 124
  • София
  • Мнения: 432
Сложете в "любими" размера, който ви трябва и когато отново го има, ще ги видите. Също изпращат и реклама, че отново е наличен изчерпан продукт. Много често отново се появяват изчерпани продукти.

# 125
  • Мнения: 1 368
Зареждат. Връщат хора, но и зареждат определено, виждала съм модел с изцяло изчерпани размери и след време отново налични всички. Слагате в любими и чакате. Иначе относно купуването - онзи ден бяха качили еспадрили на CK, когато купих имаше всички номера. Дойдоха буквално на следващия ден, приятелка ги хареса и като влезнах - нито един, май само 41 имаше останал. Не бяха евтини дори с намалението, но пък бяха доволно намалени Grinning

# 126
  • София
  • Мнения: 515
Здравейте, видях, че код Spring10 е изтекъл.. няма ги и 10% процента за нови потребители, ако се абонират за нюзлетъра..има ли в момента кодове с някакви отстъпки?
Благодаря предварително за отговора.

# 127
  • Wonderland
  • Мнения: 546
Хора, харесах си едни обувки,  но се колебая дали си струват. Бях чула, че нещата на Guess са леко преоценени и доста от тях не отговарят на качеството, а искам малко да се поглезя тези дни и да си купя нещо по-скъпичко, но поне искам да е качествено и да знам за какво си давам парите. За тези става въпрос, някой има ли отзиви?
Купувала съм някои неща на GUESS, не от ФД, а от Италия, но качеството е много ниско. За цената си - не си струват. Не бих повторила.

# 128
  • Мнения: 667
На моите кецове Guess единственото хубаво нещо е външният вид. Много са неудобни, изкуствена кожа, адски твърди. Мислех, че с времето ще се пооправят, но не. Нося ги само като знам, че не ме чака много ходене.

# 129
  • Мнения: 13
Забелязала съм,че марките по-известни с дрехите си,нямат хубави обувки.На външен вид са ок- нагласени и хващат окото,но като удобство не стават.Имам такива впечатления от Guess и Pepe Jeans.
Аз отскоро съм с регистрация във Фршън Дейс и съм си набелязала няколко ризки.

# 130
  • София
  • Мнения: 432
И аз съм на това мнение. Миналата година си взех едни кожени спортни обувки на Джон Галиано и това са ми най- коравите и неудобни обувки. Не стават за носене - не стига, че са корави, на това отгоре са и тежки.

# 131
  • Мнения: 196
И на мен ми трябва код за отстъпка. Харесах един Найк..

# 132
  • Мнения: 77
От Pepe Jeans имам платнени (памук) кецове с гумена предна част, тип converse и съм много доволна. Отговарят си на номера. Леки, удобни и дори след пране в пералня, са ок. Носих ги цяло лято миналата година и ще изкарат още едно. Взех ги от FD за около 40лв, доколкото си спомням.

Вероятно кожените са друга бира, там нямам впечатления.

# 133
  • София-Младост
  • Мнения: 18 049
-15%
15EMPIRINA
15NADYA

# 134
  • Мнения: 196
15GALIA до 31.05

# 135
  • Мнения: 13
Добре де,а защо на някои артикули в общата страница излиза намаление,а пък като отвориш конкретния артикул намалението изчезва?Нещо не разбирам явно....

# 136
  • Пловдив
  • Мнения: 3 400
Защото може да е намален само отделен размер.

# 137
  • Мнения: 13
Защото може да е намален само отделен размер.
Аха,благодаря.🌺

# 138
  • Мнения: 704
Здравейте! За пръв път ще връщам поръчка и не мога да се ориентирам как стоят нещата. Задължително ли е куриерът да идва на място след като съм заявила връщане и не мога ли да отида директно в Еконт? Също бързо ли обработват заявката за връщане? Тоест ако заявя връщане днес, има ли шанс още в понеделник да дойде въпросния куриер? Просто ми се налага да пътувам, а като знам колко са "любезни" от Еконт, нямам представа колко ще чакам да си върна пратката.

# 139
  • София
  • Мнения: 6 068
Може да е и Спиди, аз се моля да контактувам с Еконта .. в неделя заявих, в четвъртък нямаше още ни вест ни кост, та им звънях (на ФД), да не вземат в събота да цъфнат на служебния адрес. Та сега ще е след понеделник.

# 140
  • SF
  • Мнения: 9 596
Аз искам да платя с карта в момента на правене на поръчката, а ми начисляват такса 2 лева и 4 лева до офис на Еконт.
Когато избирам Еконт, пише 0.00 лева.
И понеже това, което съм си харесала е намалено, не мога да ползвам и код.

# 141
  • София-Младост
  • Мнения: 18 049
Аз искам да платя с карта в момента на правене на поръчката, а ми начисляват такса 2 лева и 4 лева до офис на Еконт.
Когато избирам Еконт, пише 0.00 лева.
И понеже това, което съм си харесала е намалено, не мога да ползвам и код.
При мен и на намалени хваща кода.
Таксата за обработка на плащане при доставка е 2 лв. на поръчка. При плащане, осъществено към момента на поръчка, такса за обработка не се начислява.
Едни дънки Esprit ми свършиха под носа, като не си знам номера така е Sad
Vero moda отговарят ли си?

# 142
  • SF
  • Мнения: 9 596
Ама не съм съгласна така "при мене" и "при тебе". Simple Smile
Може ли още веднъж да обясните за 2-та лева? Ако поръчам 3 неща и ги платя с карта на момента през сайта, плащам ли нещо "за обработка"?
Ако ще платя на куриера и съм поръчала 3 продукта, какво плащам отгоре?

# 143
  • София
  • Мнения: 432
Ако поръчката ви е над 89 лв. и я платите с карта-няма никаква доставка и такса от 2 лв. не се начислява. Това са условията на доставка:

# 144
  • някъде по света
  • Мнения: 3 571
Какъв код има,все следя,да не съм пропуснала?
Мерси

# 145
  • Мнения: 22 409
Много блогъри имат кодове валидни до днес.
15NADIA например
15MIMI
15BEGLAM