Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 ян. 2020, 18:28 ч.

Некоректност на А1

  • 900
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 7
Здравейте, нека споделя проблема ми с А1.
Септември 2019г. преподписах нов договор  с месечна такса от 23лв със включени услуги A1 Explore tv и Voyo. Фактурите, който получавах бяха наред, до момента в който последната ми фактура беше на сума от 63лв. Свързах се с техен служител през *88, където ми беше обяснено, че грешката била от тяхна страна тъй като са били начислени за два месеца услугата а1 Explore tv на редовна цена, а не както е описано в договора ми. Казаха, че ще оправят проблема след като се направи префактуриране и че ще бъда оведомена след това.
Седмица след това получих нов смс, в който пише, че ми е възстановена сума от 22лв и към следващата си фактура ще получа еднократна "отстъпка" от 16лв.
Таксата след префактуриране стана 40лв. Говорих отново с техен служител, защо таксата пак е с начислена сума, при което те ми отговориха, че колегите му са направили всичко необходимо и той не могъл да направи повече нищо. След това отидох до офис на а1, където получих същия отговор и нямало друг вариант освен да платя сумата от 40лв, в противен случай телефонът ми ще бъде спрян. При въпроса ми, ако таксата бъде платена, какъв документ ще ми бъде даден и за какво плащам тези начислени пари, така и не получих отговор. Също и не ми бе поискан и документ за самоличност...

Знаете ли как стои въпроса с подаването на жалба и заслужава ли си въобще да правя каквото и да било?

Благодаря ви за отделеното време!

# 1
  • Мнения: 3 719
Заслужава си да си търсиш правата. Имах почти същия случай. Накрая им казах, че ако си искат парите за таксата ще ми оправят сметката преди падежа на фактурата. Учудващо за два дена всичко приключи и ми оправиха сметката. Само, че парите ги възстановяват като депозит и трябва изрично да им се каже с тях да покрият частично тази проблемна фактура, защото явно не издават кредитно известие.

# 2
  • Мнения: 1 992
Някъде във фейсбук пишеше за един случай на подобна измама от А1. Човекът беше подал писмена жалба, даже имаше имейл адрес, но сега не го намирам. Бяха му решили казуса и се бяха извинили.
Така че непременно подай оплакване.
Тук намирам как да видиш статута на жалбата, явно трябва да е подадена писмено и с входящ номер, който да си запазиш:
https://www.a1.bg/complaints

# 3
  • Мнения: 133
Задължително подайте жалба,иначе с тях оправия няма. Колко време се разправях с тях(докато бяха Мтел).
Хем нямаха връзка на новия адрес,където исках да преместя интернета,хем искаха да им плащам. Е няма как да стане. Писах жалба и ми прекратиха договора без неустойка и без да плащам останалите до края на договора такси. Така и ги напуснах след повече от 10 години коректен клиент.
Търсете си правата.

# 4
  • Мнения: 2 139
И внимавайте да Ви заведат жалбата с входящ номер задължително. Иначе могат да я “загубят” в магазина където е подадена.
Срока е (беше) 30 р.дни за отговор.

# 5
  • Мнения: 386
Подавайте жалба, разбира се. Ще се научат как се работи и какво може и какво не може.

# 6
  • Мнения: 7
Здравейте,
Благодаря на всички за отговорите!
Подадох жалба към А1 в техен офис. Отговорът, който получих е че искрено се извиняват за причиненото неудобство и сумата по конкретната фактура следвало да се плати в регламентирания срок. Както и че А1 може да спре предоставянето на услугата или да прекрати договора, ако титуляра по него наруши свойте задължения, свързани с ползването или плащането на услугата.
Какво да направя в този случай?
Явно резултат от тези жалби няма!
Благодаря!

# 7
  • Мнения: 2 139
По принцип винаги когато съм писала жалби(общо 3) съм плащала в първоначалния срок. После са ми приспадали суми в следващи фактури.

# 8
  • София
  • Мнения: 389
Имах подобен случай,още когато бяха М-тел.Пададох жалба,не ми решиха проблема.И аз тогава много се надявах на коректност.Но според мен е малко глупово да се жалвам от М-Тел на самия оператор.Трябва да има някакъв друг регулаторен орган,изключвам Агенция за защита на потребителите,чийто решения имат само пожелателен характер.Та би грябвало да има тякой безпристрастен орган,към който да можем да се обърнем при спор с операторите!

# 9
  • Мнения: 865
Думата коректност звучи несериозно и почти като ирония, когато става дума за Мтел. Не казвам А1, защото това е само смяна на името - нравът (и командващите) са същите. Не знам собствениците на А1 дали знаят или ги интересува какво става надолу по веригата. Така че като свърже някой Мтел с понятието коректност ми звучи все едно говориш с циганин и му казваш "господине" - неуместно е.

# 10

Общи условия

Активация на акаунт