СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 9

  • 21 497
  • 773
  •   1
Отговори
# 300
  • софия
  • Мнения: 25 399
Тест по мат е дружелюбен?
Нищо не съм изпуснала.

# 301
  • Мнения: 6 924
А нво е "селективно" за МГ е още по-нелепо от дружелюбния тест, но нейсе.

# 302
  • София
  • Мнения: 7 183
Както и да го смятам, не повече от 5-10% от хората са запознати с проблематиката на НВО. Ако бях от тези, които не са, след такъв репортаж бих си направила адски грешни изводи. Това е то четвъртата власт.

# 303
  • София
  • Мнения: 1 569
Абе, селективно е, Мария. Stuck Out Tongue Winking EyeСамо от МГ ше ги решат тия пусти 20 задачи за 60 минути. Другите я решат половината, я не.Joy Joy

# 304
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 437
Лелеййй..и аз го гледах репортажа..а уж медиите информират - представяте ли си по-неинтересуващите се и незапознати родители какво са чули тази вечер - че задачите във втория модул са 23 😖😖😖😖🤮🤮... Думи нямам за нашите телевизии!

# 305
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 316
Моята госпожица сега ми заяви, че не иска да ходи на ПИ за АК. Каза, че не иска да се настройва от ПИ и после да се окаже на изпита, че е различно. Също така каза, че "ако на ПИ имам добра оценка, мога да си повярвам и на истинския изпит като е различен, да се шашна и нищо да не направя. А ако изкарам слаб резултат на ПИ, ще се сдухам много и също няма да направя нищо на реалния. Така че не искам нищо да знам предварително!".
Аз няма да я карам като не иска. Явно си знае детето какво усеща, няма да настоявам.

ПИ от Междучасие не е труден. Обаче Ема  излезе изцедена от него. Направила е грешка да напише преразказа на чернова и после да го преписва. Много лоша стратегия, защото не й е стигнало времето. На първия ПИ излезе 35 минути по-рано, а сега е стояла до последно и е дописвала в последния момент. Аз я питах защо е решила да пише чернова и че това е грешка, а тя каза, че нали все съм я карала вкъщи да пише на чернова. И аз казах "Да, вкъщи, за задачите за домашно!" Та поне затова е полезен ПИ - да се изчистят тези грешки.

# 306
  • sofia
  • Мнения: 1 473
По БЕЛ времето също не е безпроблемно, на моето дете липсата на време при БЕЛ на пробния  на СМГ му струваше цели 6 точки, защото не беше успял да препише целия  текст за откриване на грешки. Трябва да тренират, това е.

Последна редакция: нд, 26 яну 2020, 23:13 от googlish

# 307
  • София
  • Мнения: 1 569
Да, така е. И при нас същото.

# 308
  • Мнения: 3 491
Колко да тренират- невъзможно е да се учи само по математика и БЕЛ, макар при нас май така да се получава напоследък. А си има и нов материал по математика, който трябва да се упражнява. Аз винаги съм в дилема какво да му дам-  повече текущи задачи или тест. Накрая избирам тест, но не съм убедена, че някъде не остават недоучени неща.

# 309
  • Мнения: 8 223
Моят мърморан все пак успя да си направи теста тази вечер след като яхнах метлата много сериозно. Трябваше да го започне в 16ч. Защо трябваше да се занимава със странични неща до 18ч, да спорим до 19:30 трябва ли, не трябва ли и как му съсипвам деня, като в крайна сметка седна и за малко над час направи всичко без първа задача от втори модул, щял да си я остави за утре. И за какво се ядосвахме взаимно... Голям инат значи. Ако си беше седнал в 16ч в 17:30 щеше да е готов и да си разцъква на компа без никой да му се кара. Ама защо да става лесно, като може да е трудно. Губела съм му само времето. И изобщо не отчита факта, че става все по-бърз, че престана да допуска технически грешки, че задачи, които преди го затрудняваха, сега са му лесни. Не, то това си му е паднало от небето и няма нищо общо с факта, че решава повече задачи.
Значи, това пуберът е страшно нещо.

# 310
  • Мнения: 4 966
Аз днес ще пиша мейл на Междучасие. Моето дете и приятелката й бяха в различни стаи на ПИ днес от 15.00 часа. Двете квесторки, много млади момичета, непрекъснато са се събирали ту в едната, ту в другата стая, шушукали са си и са се хихикали. Това през цялото време. Крайно непрофесионално.
Днес има урок по математика. Ще я хвана да направи 1-2 теста преди това. На 5ти изпуска школата по БЕЛ при госпожа Михайлова. Ще помоля някоя от вас да сподели на лично какво са учили. Имат снимки за ТВ от танцовата тогава. Иначе танци ще си имат през грипната. Госпожата каза, че ще е в залата и родителите да си решат дали да пуснат децата. Моето момиче, като мен, не би пропуснало. Само да сме здрави!
По бТВ ще говорят по-късно тази сутрин за НВО.

# 311
  • Мнения: 6 924
Изгледах и бтв материала.
АХ: Склонни ли сте на разговори с родители и учители и някакви компромиси?
ТМ: Да се доверим на учениците, а те могат да се справят.

И как се справят? 35 точки от 100 среден резултат за България. Стотици максимални резултати и невъзможност за истински подбор за мг. Не разбирам защо не желаят да се направи една кръгла маса. Да поговорим не през журналисти, които не са горели в проблема.

# 312
  • София
  • Мнения: 3 560
Мария, имаше ли родители в студио? Някой трябва да ги конфронтира, но и телевизии се пазят точно от това

# 313
  • Мнения: 6 924
Не. Само Таня Михайлова беше. Задълбаха в нво 4 клас и остана минута за 7ми клас.
Според мен продуктивен разговор би могъл да стане само ако е без журналисти посредници, без ограничение от 4 минути за всички проблеми.
За нашите няма кой знае какво да се промени. Те и на това разчитат. Следващите си викат, че им е далеч и така всяка година. Може би можем да издействаме само махането на телбодчето, което никак не е малко, ако успеем.

# 314
  • Мнения: 8 223
И аз гледах тв тази сутрин. Какво да кажа... Явно това са хора, тези в МОН, които не разбират какви са проблемите, не искат да разберат за какво става въпрос, повтарят си едно и също нещо като латерна, мислят се за велики и още по-лошо, вярват си. Журналистите не им отстъпват, но поне си имат извинение, че не са специалисти в тази област... Абе, няма какво да се говори. Така съм им насъбрала.
Видях и точките на синковеца от първия ПИ. Само 64 точки има и това ще го смъкне малко на земята. Глупави грешки на първи модул, които видях още след изпита. На втори модул уж беше решил почти всичко според черновата, но явно там доста са го подкастрили. Като видя работата, ще анализирам. Ама като говоря, че всичко трябва да се опише много точно, ясно и подробно и че дори и да е решил задачата, няма да получи максималните точки, ако не са спазени тези изисквания, няма кой да ме чуе.
Аз едва успявам да го накарам да прави тестове вкъщи, не виждам как ще го накарам да разписва подробно и пригледно. Уж на беловата описвал подробно, но като не си го тренирал това нещо, как да си наясно, че го правиш както трябва.
Все се чудя какво ще стане първо - той ли ще се научи или аз ще вдигна ръце от него. На кантар е.

Общи условия

Активация на акаунт