ВИЕНА тема 12

  • 48 757
  • 827
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 969
Как разбрахте за анулираните полети ?
Нашите за от Бургас с Раян, но нямам информация за анулиран или отменен полет, още по-малко за връщане на пари
Аз имах такива билети за 21-24.04 и получих в сряда е-майл, че анулират полета за 21.04 Бургас-Виена, като влязох да заявя връщане на парите ми даде възможност да поискам връщане на парите и за обратния полет, след което получих е-майл, че в срок от 3 до 7 работни дни ще ми възстановят парите.

# 196
  • Варна
  • Мнения: 7 505
Предвид на ситуацията и извънредното положение би трябвало да не се удържат такси за апартаментите, които сте резервирали при анулиране. Проверете условията и пишете да ви върнат парите , ако са ви задържали.
Нямат право да го правят.

# 197
  • Мнения: X
Предвид на ситуацията и извънредното положение би трябвало да не се удържат такси за апартаментите, които сте резервирали при анулиране. Проверете условията и пишете да ви върнат парите , ако са ви задържали.
Нямат право да го правят.
Условията позволяват да Не ти върнат парите ако не се намираш в Китай,Италия, Франция и т.н тоест в НЕ рискова зона, но в момент на Пандемия това е безумно според мен и е редно да върнат парите на хората.

# 198
  • Варна
  • Мнения: 7 505
Точно това имам предвид. И понеже са затворени толкова много места - значи има обявено специално положение и във Виена.

# 199
  • Варна
  • Мнения: 379
Аз сега се чудя как да процедирам с нашата резервация в Booking, беше без право на отмяна. Парите са ни удържани от кредитната карта на 100% . Писах на hosta , с извинение и обяснение на ситуацията, то ми отвърна, че разбира, но трябва да се свържа с booking, а не с него, тъй като парите са държат от booking и той ги получава чак след нашето настаняване. Това малко ме озадачи, тъй като в условита на резервацията пише, че евентуално магат да ми уважат отказ, ако hosta е съгласен...

# 200
  • столицата
  • Мнения: 3 793
Значи бъдете по-настоятелни. Посочете забрани за пътуване, извънредно положение, политиката airbnb във връзка с коронавируса и т.н.

# 201
  • Мнения: X
Значи бъдете по-настоятелни. Посочете забрани за пътуване, извънредно положение, политиката airbnb във връзка с коронавируса и т.н.
Знаете ли каква е промяната в политиката на. Airbnb относно вируса?

# 202
  • Мнения: 14
Канселираха ни полета за май месец, ще чакам възстановяване на парите...много тъжно...как стигнахме до тук?!

# 203
  • Мнения: 2 719
Канселираха ни полета за май месец, ще чакам възстановяване на парите...много тъжно...как стигнахме до тук?!
Радвайте се, че поне тези пари няма да загубите!

# 204
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
И аз се занимавам с букинг! Но от другата страна на нещата, заряди апартамента, който отдаваме. Значи има си форс мажорни обстоятелства и се съобразяваш с тях..останалото са условията, които си приел.
Имам една резервация с безплатна отмяна 7 дни преди настаняване , а по принцип всички са ми стандартно 14 дни, както и да е, нещо съм изтървала да направя или самите букинг често ми променят условията без да кажат! Та въпросната резервация е от хора, които са си австрийци и идват по работа във Виена на 19ти. Съответно на 12ти вчера се сещат да пишат, че искат отмяна и връщане на парите, поради каранавируса. Еми, малко е тъпо от тяхна страна. На 11ти да не беше по-различно...?! Тогава е бил последният им ден за безплатна отмяна. Отговорих им да прочетат условията за форс мажор и ако тяхната резервация спада към тях, ще се съобразя. Пак ми пишат нали ама така и така, ще си седим изолирани у дома. Написах им., че вчера не е било по-различно от онзи ден и в крайна сметка те са се съгласили на определени условия. Не ми е приятно, но букинг в случая е един прост посредник, който винаги търси сметка от клиент или наемодател и не поема нищо никога. Като толкова има форс мажор, да се включат 50 на 50 и да се обезпечават всички!

Имах е една др резервация, която си беше с безплатна отмяна още и букинг ми се обадиха да питат дали бих приела да бъде отменена по всяко време или си държа на условията. Казах им същото, нека отменят сега да са спокойни, защото ката ми отменят 1 ден по-рано чие спокойствие вече пазим - и хората подтиснати , и ние ни в клин ни в ръкав.

Та..така, извинете за отплесването, но всеки си има "паничка" и гледа в нея.

# 205
  • Мнения: 4 017
Канселираха ни полета за май месец, ще чакам възстановяване на парите...много тъжно...как стигнахме до тук?!
С коя авиокомпания?

# 206
  • Варна
  • Мнения: 379
Josefin, вярно ли е , че при предплата в Booking парите се дърпат от Booking и се изплащата на мястото за настаняване едва след като фактически е извършено настаняването и то не веднага ?

# 207
  • Мнения: 14
Канселираха ни полета за май месец, ще чакам възстановяване на парите...много тъжно...как стигнахме до тук?!
С коя авиокомпания?
Райънер/Лаудамоушън от София за 5 май.

# 208
  • Мнения: 1 511
Josefin, вярно ли е , че при предплата в Booking парите се дърпат от Booking и се изплащата на мястото за настаняване едва след като фактически е извършено настаняването и то не веднага ?
Не винаги се дърпат от букинг. Има вариант, в който парите отиват по сметка на букинг - тогава ти ги дърпат веднага от твоята карта, а към мястото за настаняване се изпращат данни на кредитна карта, която е с картодържател Букинг. Съответно сумата може да се усвои веднага, но може и да стои до няколко дни след напускане на госта.
В другия случай въвеждайки данните на картата, те се изпращат към мястото за настаняване и от там ти дърпат сумата - може веднага, може и по-късно. Всичко това се случва ръчно - няма нищо автоматизирано.
С трети вариант за плащане аз лично не съм се сблъсквала.

# 209
  • Мнения: 15
Здравейте! Нашия полет за началото на май до Виена е с уизеър, но нямам съобщение за отмяната му. Надявам се да го отменят.Моля ако има някой от вас също с полет до Виена с уизеър през м.май и има повече информация, да пише. Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт