Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 300
  • Мнения: 17
Благодаря за информацията. Тази задача е доста трудна. А знаете ли колко точки е дала? Дали е 10% както другите или е повече?

# 301
  • Мнения: 4
Не обърнах внимание колко бяха точките за нея. Всичките задачи бяха описани коя колко точки дава и какво време са имали децата, но не обърнах внимание на това.
Задачата с разликите имаше 24 разлики за намиране. Жената каза, че брояли дори да е отбелязана разликата в другата картинка, важното било да е намерена, нищо, че са я отбелязали на грешната картника.
И наистина имаше задача за семейството пред клетката на маймунките - моето дете не се сети за нея, когато ми разказваше. А по-нагоре в разбора на задачите май само един път някой я спомена.
И другото, което ми направи впечатление е, че задачите нямаха условие на листа на децата - условията били само в учителите и те имали право да ги прочетат по два пъти. Условията на някои задачи  завършваха с "нека да направим първия пример заедно" и са ги решавали заедно, вместо образец, както е в книжката.
На тези пък с намирането на мястото на гласните и на Ш са им казвали какво е нарисувано на картинките. И добре, че са им казвали, защото едното нещо е трябвало да бъде шишарка, а на картинката се виждаше някакво размазано петно.

# 302
  • Мнения: 17
Т.е. не всяка задача е равно оценявана като другите? Аз си мислих, че след като са 100 т. всяка задача е по 10 %.

# 303
  • Мнения: 4
Всяка задача да е по 10% означава всяка да дава точно 10 точки. Не е така, различни точки дават. Например за лабиринта по тяхната схема за оценяване пълния брой точки трябва да е 12 - преминати 12 сегмента, без грешка. На задачата за памет са имали да запаметят 9 фигури и за всяка вярно отбелязана дават точка. Значи тази задача е за 9 точки.

# 304
  • София
  • Мнения: 182
Здравейте, бихте ли ми препоръчали материали, с които да подготвя детето за кандидатстване в детската градина!

# 305
  • Мнения: 1
Здравейте! От кои квартали ще пътуват приетите деца? По колко време на ден ще са в автобуса? Искам и моето дете да кандидатства след 2 години, но баща и няколко пъти ми казва, че пътуването ще е тежко за нея. В кв.Изток живеем.

# 306
  • Мнения: 161
Здравейте, бихте ли ми препоръчали материали, с които да подготвя детето за кандидатстване в детската градина!
Поредицата 'Какво знае детето' на Надя Симеонова и всякакви книжки със задачки, лабиринти, пъзели за тази и малко по-голяма възраст.

# 307
  • София
  • Мнения: 182
Здравейте, бихте ли ми препоръчали материали, с които да подготвя детето за кандидатстване в детската градина!
Поредицата 'Какво знае детето' на Надя Симеонова и всякакви книжки със задачки, лабиринти, пъзели за тази и малко по-голяма възраст.
Благодаря 😊

# 308
  • София
  • Мнения: 38
Относно транспорт и маршрути- в сайта на нукк е описано подробно.
Забелязах, че има родители, които изобщо не са наясно защо записват детето в детската но Нукк, такива имаше и в нашата група. Една майка попита на втората родителска “ама нали сте по програмата на Монтесори” 😂

# 309
# 310
  • Мнения: 194
Ние ще ги качваме от кръговото на Драгалевци на околовръстното, ще пътуват 20 минути, което е поносимо. Но има някои начални спирки, които ги гледах наистина че са по 40 минути и повече и това си е доста.

# 311
  • Мнения: 40
Здравейте, нашето дете не е прието и като генерален проблем отчетохме темпото му на работа. Не е успял да довърши голяма част от задачите - освен маймуната, звуците и фигурите (задачата за памет). Реално това му е попречило да изкара добър резултат. Ходихме да видим работата и ми направи впечатление колко странно изглеждаха листовете - малко кофти принтирани, без условието да фигурира на тях и без отбелязано никъде колко точки са му дали. Само на лабиринта имаше отбелязано оценяване. Реално човек никога не може да придобие представа как е оценена работата на детето. Не го казвам, за да оправдавам резултата му - личи си, че е работил, но е бил много старателен и твърде бавен. Казвам го, защото ако няое детенце е на ръба около чертата, е трудно да се прецени как са го оценили и дали не е било ощетено някъде. При вас имаше ли оценяване по работата на децата?

# 312
  • София
  • Мнения: 128
Здравейте, нашето дете не е прието и като генерален проблем отчетохме темпото му на работа. Не е успял да довърши голяма част от задачите - освен маймуната, звуците и фигурите (задачата за памет). Реално това му е попречило да изкара добър резултат. Ходихме да видим работата и ми направи впечатление колко странно изглеждаха листовете - малко кофти принтирани, без условието да фигурира на тях и без отбелязано никъде колко точки са му дали. Само на лабиринта имаше отбелязано оценяване. Реално човек никога не може да придобие представа как е оценена работата на детето. Не го казвам, за да оправдавам резултата му - личи си, че е работил, но е бил много старателен и твърде бавен. Казвам го, защото ако няое детенце е на ръба около чертата, е трудно да се прецени как са го оценили и дали не е било ощетено някъде. При вас имаше ли оценяване по работата на децата?

А вие попитахте ли защо няма оценяване по листовете? Изчетох темите от предните години и там масово родители пишат, че има точки по листовете и разбивка по задачи. Даже една дама беше писала, че е бил грешен сборът от точки на листа и тя е входирала жалба за преразглеждане...

# 313
  • Мнения: 192
Информацията за разписанието на автобусите е доста пожелателна. Сутрин разписанието се спазва, но това изобщо не може да се каже за следобедните автобуси. На нашата спирка автобусът трябва да пристига за 23 минути. Обикновено пристига за 50+ минути. Сменихме маршрута, същата работа. Странно за мен най-голямо забавяне трупат автобусите точно по Околовръсното.

# 314
  • Мнения: 4
Здравейте, нашето дете не е прието и като генерален проблем отчетохме темпото му на работа. Не е успял да довърши голяма част от задачите - освен маймуната, звуците и фигурите (задачата за памет). Реално това му е попречило да изкара добър резултат. Ходихме да видим работата и ми направи впечатление колко странно изглеждаха листовете - малко кофти принтирани, без условието да фигурира на тях и без отбелязано никъде колко точки са му дали. Само на лабиринта имаше отбелязано оценяване. Реално човек никога не може да придобие представа как е оценена работата на детето. Не го казвам, за да оправдавам резултата му - личи си, че е работил, но е бил много старателен и твърде бавен. Казвам го, защото ако няое детенце е на ръба около чертата, е трудно да се прецени как са го оценили и дали не е било ощетено някъде. При вас имаше ли оценяване по работата на децата?
Не, нямаше оценяване на листовете на детето, освен на този с лабиринта. Но за мен не беше проблем да си проверя за кое колко точки са дали. То се вижда все пак като имаш общия брой точки за задачата и видиш колко от примерчетата е направило детето. Въпрос на аритметика е да сметнеш дали наистина отговаря на това, което са написали на листа с точките. Дори да имаше писано на листа аз пак бих си сметнала, нали все пак това е проверката.
Наистина принта на задачите беше ужас! На фигурата за разделяне аз нарисувах остри ръбове, но реално там изглеждаха някакви замазани. И вече казах за шишарката-петно...

Общи условия

Активация на акаунт