Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 фев. 2020, 21:22 ч.

За или против „Зелена/Синя зона“

  • 3 566
  • 240
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 11 937
Много трудно ще отменят плоския данък - ще последва истинско сгромолясване на приходите и бягство на капитали. У нас прогресивният данък ще удари и без това трудно задържащата се над водата средна класа, а не богатите и само с популистките приказки на БСП се мъдрят такива умни идеи. Както и последния бисер - всеки програмист да се обложи с 1000 лева данък, понеже били вземали много пари, а от техния труд нямало полза.

# 181
  • Мнения: 5 924
А, има и по-големи. Каварненци решили, че журналистите трябва да си плащат за отразяване караниците на общинския съвет. То било административна услуга, пък и никой не им бил обещал, че като имат достъп, то ще е и безплатен. Таман да влязат и малко пари в бюджета.

# 182
  • София
  • Мнения: 1 685
Плоския данък го въведоха, за да избелят сивата икономика. Ми нека върнат подоходния, успех им желая. Лошите програмисти в лошите чужди фирми ще плащат 2к данък на калпак, а Ганьо отново ще подпише на 4часов ден на МРЗ.
Еее, ти си по-лоша и от онзи в Дума, той 1000 на калпак искаше. И лошите програмисти могат да се врътнат през ЕООДта и ще цъфнем и вържем.
Но мантрата с лошите богати програмисти върви пред електората за съжаление.

# 183
  • Мнения: 5 924
А, тъй ли.
Запомнила съм 2к, то 1к вече пари ли са Grinning

# 184
  • Мнения: 856
Аз не мога да разбера, като отидете не работа, ако нищо не правите, дали ще ви дават заплата? По същия начин - защо искате да плащате зона след като нищо няма да ви бъде осигурено, дори разчертано с боичка паркомясто?

Ремонтите на улиците се плащат вече с данък автомобил, та не си доизмисляйте. Като е нямало зона, не е имало улици ли? Апропо, точно в София тази година се вдигнаха данъците за автомобили.

# 185
  • Мнения: 1 401
Ами пак ще кажа - целта на зоната не е да осигури паркоместа. Парите от зоната не са, за да се строят паркинги, а с тях се субсидира гадския транспорт. И изобщо - паркомястото си е лично ваш, персонален проблем

# 186
  • Мнения: 20 877
Много трудно ще отменят плоския данък - ще последва истинско сгромолясване на приходите и бягство на капитали. У нас прогресивният данък ще удари и без това трудно задържащата се над водата средна класа, а не богатите и само с популистките приказки на БСП се мъдрят такива умни идеи. Както и последния бисер - всеки програмист да се обложи с 1000 лева данък, понеже били вземали много пари, а от техния труд нямало полза.

LaughingLaughingLaughing

Извинявам се, не е по темата, но това, което болдвах, искрено ме разсмя.
Кой предложи това скодоумие?
Напоследък се състезават да предлагат кой от кой по-голяма тъпня, но тая идиотия е една от най-големите.

Иначе с плоския данък бедните не стават по-бедни, но с едно прогресивно облагане и това, което сега е на светло, веднага ще се покрие на тъмно. В държава, като нашата, в която контролът е сведен до нула, това е пагубно. От богатия няма да се вземе повече. Не знам кой наивник мисли, че това ще стане така. Точно средната класа ще се удари, а именно тя е гръбнакът на обществото.

Последна редакция: пн, 17 фев 2020, 09:54 от Judy

# 187
# 188
  • Мнения: 11 937
Идеята беше на някакъв (имаше име, ама не го помня разбира се) пишещ в блога на вестник "Дума" и в последствие публикувана във вестника. Самата Корнелия се разграничи от идеята с половин уста Wink

# 189
  • Мнения: 856
Ами пак ще кажа - целта на зоната не е да осигури паркоместа. Парите от зоната не са, за да се строят паркинги, а с тях се субсидира гадския транспорт. И изобщо - паркомястото си е лично ваш, персонален проблем
А тогава да питам, като нямаше зона, ГТ ли нямаше? А и като няма паркоместа, съответно коли, откъде ще идват парите за ремонтите на пътищата? Тогава да ви предложат такса пешеходец за субсидиране, сигурно пак ще е добро решение на общината да си допълва бюджета.

# 190
  • Мнения: 20 877

Оле майко, и аз така сехванах за главата, като прегледах статията на този завършил ВИИ "Карл Маркс".
Явно още тогава това са им били кадрите.

Ами пак ще кажа - целта на зоната не е да осигури паркоместа. Парите от зоната не са, за да се строят паркинги, а с тях се субсидира гадския транспорт. И изобщо - паркомястото си е лично ваш, персонален проблем

Защо смяташ така?

С последното изречение съм напълно несъгласна. Проблемите с паркоместата и транспорта са на всички, вкл. на пешеходците. Мисля, че няма смисъл да обяснявам за майките с колички, за колоездачите и за тези, като мен, които сутрин отиват на работа пеша.

# 191
  • Варна
  • Мнения: 21 255
Да бе, сума пари прибраха от синята зона във Варна ама ГТ си е все така плачевен. Баш там се наливат, повярвах.

# 192
  • Мнения: 1 401

Оле майко, и аз така сехванах за главата, като прегледах статията на този завършил ВИИ "Карл Маркс".
Явно още тогава това са им били кадрите.

Ами пак ще кажа - целта на зоната не е да осигури паркоместа. Парите от зоната не са, за да се строят паркинги, а с тях се субсидира гадския транспорт. И изобщо - паркомястото си е лично ваш, персонален проблем

Защо смяташ така?

С последното изречение съм напълно несъгласна. Проблемите с паркоместата и транспорта са на всички, вкл. на пешеходците. Мисля, че няма смисъл да обяснявам за майките с колички, за колоездачите и за тези, като мен, които сутрин отиват на работа пеша.

Ами аз не смятам - то си е така. А защо - зашото ГТ е на загуба и все от някъде трябва да идват парите за него.

# 193
  • Мнения: 20 877
Аз помислих, че някой отговорен фактор го е заявил.
То иначе всеки всичко може да си смята.

Иначе не - не е за това въведено зонирането точно. То съставлява такса за точно определена услуга - предоставяне на паркинг в част от града, където е трудно да се намери такъв.
Хората цяла концепция са писали по въпроса:
"Решаването на проблемите, свързани с движението и паркирането в центъра на града,..."
"Конкретните решения относно паркирането са разработени за конкретен район и са насочени към решаване на конкретните проблеми по паркиране в този район."
и т.н.
https://www.sofiatraffic.bg/bg/embed/discussion/5/1

Целта не е субсидиране на обществения транспорт. Напротив - развитието на последния е средство за постигане на основнияпроблем - възможности за паркиране и достъпна градска среда.
Това, че ГТ бил на загуба изобщо не значи, че трябва някой да му налива средства, като в бездънна яма. Той е на загуба, защото се управлява неефективно и трябва да се насочат натам мерките - ефективно управление, а не отглеждането му до безкрай като дете-недоносче.
Ако той е достъпен и желан, както в редица държави по белия свят, няма да е на загуба.

# 194
  • Мнения: 5 924
Ами пак ще кажа - целта на зоната не е да осигури паркоместа. Парите от зоната не са, за да се строят паркинги, а с тях се субсидира гадския транспорт.
Почувствах се виновна.
Че ГТ е на загуба също не съм съгласна. Във возилата, които съм ползвала, има ежедневно много хора, а в час пик не можеш да влезеш. Напоследък страшно рядко засичам нередовни пътници. Пари достатъчно влизат, къде излизат обаче не знам.

Общи условия

Активация на акаунт