За или против „Зелена/Синя зона“

  • 4 859
  • 240
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: X
Е то къде няма офиси? Освен по жк, където се мери брой коли на квадрат. Има си полза.

# 136
  • Мнения: 852
В район Изгрев освен карето на Интерпред, Софарма и 2 сгради между тях, не знам да има някакви небивали офиси. Но зоната е за всички, не само за офисите. Сега ако ще броим 3ма души в апартамент, едва ли има дори жк без офиси. А и за тях може да се плаща служебен абонамент, така че не виждам зоната какво ще облекчи.

# 137
  • Мнения: 18 322
Всъщност в Изток е пълно с офиси - в есте, сградата на адис над нея, в генералските блокове долните етажи са все офиси, на дебелянов - сградата на джобса и т.н. Отделно са всички обекти от рода на кат, банки, институции, посолства, заведения, та дори до най-дребните фризьорски салони - където непрекъснато идват клиенти от на майната си и задължително са с коли, които трябва да паркират пред входа. Отделно са паркираните коли от ползватели на метрото и в локалното около Плиска, които не искат да плащат зона в центъра, където са работните им места.

# 138
  • Мнения: 852
Да, говорех за Есте и тази над нея. Адис на Кюри имат паркинг, а тези по-надолу подземни гаражи. На КАТ е ограничено пакирането и сега, а до нас има посолство - имат 2 гаража и разчертани места на улицата от общината. За останалото сигурно е така. В локалното не е ли забранено да се паркира за постоянно?

# 139
  • Мнения: 18 322
Не знам какво точно наричате ограничено паркиране около КАТ, като откъм изток всички тротоари са пълни с паркирани коли на клиенти на КАТ, цялата Тинтява между моста и къщите в посока Цариградско, вкл. навътре по напречните улици. Напълно неограничено е паркирането там.

# 140
  • Мнения: 852
Имах предвид около самата сграда на КАТ, нямах представа, че има такова разпространение, моите извинения.

# 141
  • Мнения: 18 322
А, няма нужда чак от извинения, просто казвам, че има твърде голям приток на коли за капацитета на улиците в квартала.
Видях, че питате за локалното - съфорумка е писала как сутрин оставя децата по училищата им, паркира в локалното и слиза на работа с ГТ. И около метростанциите е така.

# 142
  • Мнения: X
Някой тук писа за метрото в някой от кварталите и че не са намалели колите след появата му, а даже напротив. Ясно е защо - оставя се возилото до станцията в квартала и се пътува с удобното метро в центъра. Ко му е - нито се мъчи с намиране на места, нито със зони, нито с шофиране в центъра в час пик. И горивото му излиза по-евтино, защото не обикаля като гламав.

# 143
  • Мнения: 852
Нямам наблюдение върху всички, но знам за хора, които ходят на работа с кола в Младост от Овча купел, Красно село, Гоце Делчев, Бояна и Симеоновско шосе. Да, на изходната точка има метро, но на входната? Пак казвам не мога да гарантирам за всички, но нека се има предвид жилищата около метростанции колко се оскъпиха.

# 144
  • Мнения: X
Е, околовръстното за какво го направиха?
Иначе всички жилища се оскъпиха. С третия лъч почти няма да остане част от града, в която да няма метро на максимум 10 мин. Пък знаем как 10те минути в обявите се трансформира загадъчно до в непосредствена близост до метро.

# 145
  • Мнения: X
Дъждец, говоря за това, което познавам, и там със зоната е много по-добре.  Нямам идея какво е положението в Дианабад или Гео Милев. Хората, които живеят там, да си изберат какво искат.
И аз мисля, че метрото има много добро покритие с третата линия. Това в комбинация със  зони и буферни паркинги на възлови места би трябвало да облекчи все пак поне донякъде трафика в града.

# 146
  • Мнения: 13 103


Това е картата на метрото. Нещо може да се нарече много добро когато ползва по-голямата част от столичани, а с новите 4-5 спирки, не виждам нещо кой знае какво, освен малко разширение.
Тезата на СО съм я чела, преповтарянето и постоянно, пропаганден ефект ли трябва да има.

# 147
  • Мнения: X
Абе не е малко, особено като стигне до Овча и Левски, ще покрие доста голям периметър.
Ама пак остават хората, които се качват за една спирка и онези, които са на 3 мин от каква да е спирка и хленчат, че нямат удобен транспорт.

# 148
  • Мнения: 13 103
Smirk В правото си е всеки жител да "хленчи" и да иска общината да подобрява градската среда.
Опортюнизма по отношение на СО не ми е градивен, върви с  бавни темпове и често некачествено изпълнение след развитието на града, та ми и непонятен комсомолския ентусиазъм, с който се преповтарят изказванията на общинарите, както и че една мярка като зоната ще реши този конкретен проблем.

# 149
  • Мнения: X
Не знам какво разбираш под комсомолски ентусиазъм, но аз например бих се радвала едно 50% от шофьорите да си свалят дебелите задници от таралясника и да облекчат трафика. Между 10 и 16ч по улиците е супер спокойно, обаче преди 10 и след 16 почва голямото мамосване и татосване до 20то коляно и даже на светофар не можеш да пресечеш спокойно, щото някоя жипка с Лудия Макс вътре бърза към Валхала и или ще завие на 5 мм от теб, или ще счете, че линията за спиране е пешеходната пътека, а не метър пред нея.

Общи условия

Активация на акаунт