СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 13

  • 26 968
  • 921
  •   1
Отговори
# 465
  • София
  • Мнения: 476
Моята също си ходи на уроци по БЕЛ и мат. На тренировки също. За съжаление до момента има отменени три турнира. Надявам се тази истерия с вируса да отмине по-бързо. Първокласника мрънка, че му се ходи на училище, това не съм чувала до момента от него. Явно на децата им омръзна ваканцията.

# 466
  • Мнения: 6 925
От 2003 година ползвам само телефони Note с писалка. Почеркът ми е коренно различен и значително по-грозен, когато пиша на устройството и не е до навик. Просто не мога да пиша красиво на екран. Та затова не бих съдила човек за писане на екран, който освен всичко друго иска да помага в частност на моето дете.

# 467
  • Мнения: 3 491
Ние изобщо не я съдим, а споделяме само как се хващат за глупости, а не слушат. Особено моето, дето е способно на един лист три пъти да смени наклона на писане...

# 468
  • Мнения: 4 967
Пуснах и аз линка на Просвета. Ма вярно много грозно пише тази учителка.
Това си звучи като оценка определено. Имаше и по-нагоре. Подкрепям напълно написаното от Мария. Освен това прочетох някъде в коментарите във Фейсбук, че е писането на такава дъска или каквото е там изобщо не е лесна работа. Лично аз нямам опит.
Моля, да не се приема като заяждане!

# 469
  • София
  • Мнения: 7 190
Подозирам, че ако графолог анализира почерка ми, може да ме изкара емоционално нестабилен социофоб с рисково за обществото поведение, а може  и нещо по-лошо. 😁
А истината е, че аз вече не мога да пиша на ръка, напряга ми се мускулатурата, нямам никакво желание да го правя, пък и няма undo.

# 470
  • София
  • Мнения: 8 932
Ей, значи, много тънкообидни хора. Какво като съм си казала мнението, че пише грозно. Все пак доста често се подчертава, че дацата трябва да пишат четливо, защото това също може да намали оценките им. А тук определено има проблем с някои букви. Дали е заради вида на устройството на което пише не знам. Не коментирам качеството на урока.

# 471
  • Мнения: 47 981
Говори ми...наскоро имах лекции, два дни ми диктуваха по 10на листа...ами след това толкова ме боля ръката, че ходих на масажи и мислех да ходя на лекар
По едно време се светнах и ме хвана срам от какво ме боли Astonished

# 472
  • Мнения: 3 048
Сигурно защото самата аз не пиша красиво, никога не отдавам такова значение на краснописа. Важното е да се чете.
Red, графолог не знам, ама аз явно, ще си кажа от твоя почерк: А, ето един като мен. Grinning

# 473
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 329
Моята девойка има онлайн урок по мат тази сутрин, в група са всички. Остават им 6 урока до края на материала.

# 474
  • София
  • Мнения: 7 190
Solnichka, лошото е, че нямам никакво обяснение как съм се докарала до това дередже.
Винаги съм пишела много красиво; после се бях ошлайфала с архитектурно надписване на чертежи.
И накрая - трас! - пиша като неандерталец.
Но аз нямам никаква вина естествено, друг е измислил компютрите и високите технологии. Simple Smile

# 475
  • Велико Търново
  • Мнения: 5 666
Нашият директор е пуснал заповед, че до започване на учебните занятия на 16.03. забранява учениците да се събират и да се срещат помежду си - интересно как ще следи за спазването й, ама...хайде.
Днес ще пускам документите за кандидатстване в АК /там изпитите няма да се отменят, поне засега - на 13,14 и 15.04. ще са/, и съм в голяма чуденка относно подредбата на желанията - дали да запиша като първо софтуерни науки или чужди езици. Девойката няма никаква идея, ако чакам нея и срокът ще изтървем. Освен по-добрите отзиви за софтуерните науки поне от четири випуска насам, дали не е по-добре да използваме възможността в средното училище да придобие познания и в тази област, освен в английския? Дори и да поеме съвсем друга насока в университета, мисля, че няма да е излишно..Доколкото проучих, не се изучава повече часове математика/ужасът за девойката/, а информатика и информационни технологии. Тя няма как да знае на този етап дали ще й е интересно, защото на практика от 5 до 7 клас нищо не учат и хал хабер си няма. Много се чудя...

# 476
  • Мнения: 6 925
Какво ще учат по информатика? Само ще дам пример със смг, където са събрани деца с математическо мислене. В нашия випуск след година учене на С++ половината се отказаха. В случаят на Ния беше тотално непосилно да осмисли за какво става въпрос. За другите не зная как е. За сметка на това следващата година беше много в час с html, правеше страници в интернет, включително и по-сложни с анкети и т.н.
Випускът след нас също е входирал подписка за алтернативен избор, различен от с++. Пети клас пък направиха извънредни РС защото също децата им срещат проблеми със с++. Нямам идея как програмиране би вървяло без математика, но и само математика не е достатъчна за да ти върви програмирането.

# 477
  • Мнения: 3 048
Biskvitka, според мен информатиката си изисква математическа насоченост на ума и такава нагласа. Създаването на програма си прилича на решаването на задача.
Ама знам ли, ако има програмисти сред нас, да кажат. Ще е интересно.

Мария, аз съм учила Pascal и съвсем повърхностно html. (за протокола Simple Smile)

За мен, C++ в пети клас без да е имало време за някаква основа си е изхвърляне.

Последна редакция: чт, 12 мар 2020, 11:00 от solnichka

# 478
  • София
  • Мнения: 3 561
Имах съученик в гимназията, който не беше особено на ти с математиката при все че бяхме МГ, но всяка година беше на националните кръгове на Оли по информатика.

# 479
  • София
  • Мнения: 1 058
Какво ще учат по информатика? Само ще дам пример със смг, където са събрани деца с математическо мислене. В нашия випуск след година учене на С++ половината се отказаха. В случаят на Ния беше тотално непосилно да осмисли за какво става въпрос. За другите не зная как е. За сметка на това следващата година беше много в час с html, правеше страници в интернет, включително и по-сложни с анкети и т.н.
Випускът след нас също е входирал подписка за алтернативен избор, различен от с++. Пети клас пък направиха извънредни РС защото също децата им срещат проблеми със с++. Нямам идея как програмиране би вървяло без математика, но и само математика не е достатъчна за да ти върви програмирането.
Това е така, защото да, трябва си математика за програмирането, но не и тази, която се учи в училище. Даже, преди да вкарат ТУЕС в общото класиране имаше изпит, и според детето, на съвсем различен вид задачи е било.
Трябва да имаш специфично мислене, за да можеш да разбереш и да се забавляваш с програмирането.
Затова ме учудва този наплив за там, щото, разбираш ли, е модерно. А дали децата са за там, е друг въпрос.

Общи условия

Активация на акаунт