Помощ при компютърни проблеми или повреди на домакински уреди

  • 88 575
  • 581
  •   2
Отговори
# 75
  • Мнения: 217
Според мен , става въпрост точно за такъв проблем , карта от една фирма , устройство нагласено за друга фирма. Нито вие нито аз можем да направим нещо. В офис на Теленор , могат да се опитат да я разкодират за да работи с устройство на А1.
Честно казано обаче не е гаранция.
Никога не съм се сблъсквал с устройство Progress. Ако ми дадете точният модел , мога да се опитам да пруча в интернет дали въобще има спосбност да бъде използван като телефон. Някои от тях могат , други нямат такава възможност.

# 76
  • Мнения: 1 410
Здравейте, имам следният проблем с хладилник İndesit no-frost:
Купен е преди 10г, включихме го за около 3м, след което беше изключен за 4г., защото се преместихме в друг град. След, което преди 6г го взимахме и си работеше нормално до преди 3-4г (фактически е работил около 2-3г. без проблем).
Както писах преди 3-4г ни създаде първият проблем с охлаждането. Фризерът си работи нормално, всичко е замразено, но хладилникът не охлажда. Например ако си стои по дълго време с отворена врата след вдигане на температура вътре около 14-15 градуса така си стои, не пада на 4С, така всяка година един или два пъти го изключваме за около 3-4 дни и след първоначалното включване работи нормално охлажда  и поддържа 4С на режим еко. През деня не се отваря често вратата. По миналата седмица като го бършех се вдигна вътрешната температура на 19С и така цяла седмица не падна на 4С, изключихме за 3 дни го и снощи пак го включихме да видим как ще е.
Много дълго стана, но много ме дразни това спиране на работа. Посред лято да остана без хладилник за 3 дни е ужасно.
Питахме в един сервиз и казаха, че не разбират от хладилници но-Фрост.
Моля за съвет
Благодаря предварително

# 77
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212
1.. Като го включа  на първия екран ми изписа че  Глобул няма покритие .
Като отидох  на настройките  - виждам че картата се опитва да търси връзка.
Тази карта/ номер/  не съм я ползвала с години . Плащам я на сметка . Каква е вероятността да са ми  спрели  от оператора и къде да им се обадя да я активират??

Значи , сложих картата .  отидох на настройки.  на Sim management  ми показва   квадратче  в което има  червено  ъгълче и  и кръстче  на символа  за покритието  
BG GLOBUL  O1   DEFAULT SETINGS  - в дясно ми  дава синьо квадратче  което ми показва че е включено .
има още опции
 Vois call  , video call, messajging  които са в сиво .
 опцията
Data  connecstion  ми дава  off.
Тази опция ще ме интересува на по следващ етап .
Имам и стикер с 2 броя  IMEI на  таблета .Това за какво служи?
За сега искам да го ползвам като телефон.

Декодирането предполагам че е разрешаване на  честотите на работа  на съответния оператор??
Ако отида в  теленор . ще ми разрешат ли и другите оператори?. Защото за в бъдеще искам да  ползвам  таблета и за   карта  за обмен на данни например . Не зная какво е покритието на  на другите  оператори .

Това за  таблета .

Имам и  друг въпрос за  електронната ми поща  в  mail.bg.
Искам да си сменя паролата а не мога .

Последна редакция: сб, 08 авг 2020, 11:50 от rorik

# 78
  • Мнения: 217
aya_2012 Здравейте.
За да прави такива номера проблема е в терморегулатора. Но това може да бъде потвърдено и сменено само в сервиз оторизиран от Индезит. Всяка една такава част си има специфичен производствен номер , който само те могат да ви поръчат и сменят.

# 79
  • Мнения: 217
rorik Здравейте.
На първият ви въпрос могат да отговорят в офис на Глобъл или да им се обадите по телефона. Аз не съм служител на мобилен оператор , но въпреки това , когато една карта не се използва от много време обикновено се блокира и служители от съответният операто могат да я пуснат наново.

Относно настройките който описвате:
 Ако карата е блокирана , все едно нищо няма да направите.
Отделно сигурно ли е че подържа опцията телефон ? Аз вече веднъж ви приканих , сега ви моля отново. Дайте ми точната марка и модел на таблета за да проверя какви фукнции подържа.

 "Vois call  , video call, messajging  които са в сиво .
 опцията"

Това е или зашото картата не е активна , или защото таблета не поддържа такива функции.

IMEI = International Mobile Equipment Identity
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Mobile_Equipment_Identity Ето тук може да си прочетете всичко за това приложение.

Декодирането предполагам че е разрешаване на  честотите на работа  на съответния оператор?? Да.
Ако отида в  теленор . ще ми разрешат ли и другите оператори? Не

А относно пощата ви в mail.bg , какъв е проблема та не може да си смените паролата. Както там, така и във всяка подобна интернет страница , сменянето на паролата е доста улеснено ?

# 80
  • Мнения: 1 410
aya_2012 Здравейте.
За да прави такива номера проблема е в терморегулатора. Но това може да бъде потвърдено и сменено само в сервиз оторизиран от Индезит. Всяка една такава част си има специфичен производствен номер , който само те могат да ви поръчат и сменят.
Благодаря много за бързия отговор. Явно от това ще е. В момента температурата е 9 градуса, а пък трябваше да е отново 4 на еко режим. От 15ч е включен вече Sad

# 81
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212
На пощата си съм получавала  съобщение  на 2 пъти че  паролата ми е нулирана и някаква покана  да блокирам акаунта си . Аз не съм го направила.
Получих 3-ти път и ми направи впечатление  че някой ми има инфо от пощата. Последното съобщение че паролата ми е анлирана  го имам от 04.05.20г. Но не е последвало съобщение  да блокирам акаунта си. Като подсказах че зная че са ми влизали в пощата , получих съобщение за  блокиране  преди 10-тина дни , но с дата  04.05.20 г .

Направих си друга поща и си  препратих част от  съобщенията в нея . Обаче  в другата поща ми иска  аутлук за да ми отваря съобщенията . Но това е друг проблем .
Сега проблема ми е  че като вляза да  си сменя паролата ми казва че телефона не ми е  като регистрирания .
Ааз от  20г съм с този телефон . Не  помня  тогава да са ми искали телефон за регистрация. Също така  ми се иска и  друг индентификационен код - като егн , булстат , ...което съм сигурна че при регистрацията не ми е искано .
Отказват ми  смяна на парола  заради  несъответстващ  номер на телефон .

# 82
  • Мнения: 217
rorik Здравейте отново.
Тук според мен само администратор от самият сайт на mail.bg може да ви помогне. Когато сте се регеистрирали нямаше изисквания за телефон , но сега е почти задължително. Според мен акаунта ви е бил хакнат/ не персонално на вас , крадат се масиви от  имаили/ или пък е бил блокиран заради неактивност.

# 83
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212
Ще опитам да се свържа с тях. Карат ме да попълвам пак някакви форми с някакви  данни  , които изобщо не са ползвани  при регистрацията .

Искам да поразсъждаваме  за защитата  на данните си . Но да видим какво ще ми отговорят  от сайта.

# 84
  • Мнения: 3 137
Здравейте, имаме следния проблем с телевизора. Изведнъж започна да показва картина само на половината екран, т.е. вижда се само половината от образа. Другата половина е черна или на цветни черти. Звукът също си върви без проблем. Ясно е, че ще го водим на сервиз, но ми се иска да знам такъв тип повреди подлежат ли въобще на поправка или ще трябва да мислим за нов телевизор?
Такъв е телевизора - https://www.philips.bg/c-p/37PFL8404H_12/lcd-tv-with-ambilight-s … -pixel-precise-hd
Благодаря предварително!

# 85
  • Мнения: 217
Здравейте , случвало ми се е и друг път с друга марка. Моля ви пробвайте просто да смените за 5 секунди порта на входящият сигнал с друг. След като ви изпише ,че няма сигнал, сменете пак на този който си е нормалният.
Примерн най често е : HDMI 1. Сменете на : HDMI 2. После върнете пак и вижте дали ще се оправи.

# 86
  • Мнения: 3 137
Нямаше резултат от смяната на портовете.

# 87
  • Мнения: 217
Здравейте отново. Съжелявам за ремонт е. И да заслужава си да го закарате на сервиз. Може да излезе под 50 лева ако е стабилизатора.

# 88
  • Мнения: 6 346
Здравейте,

От няколко дни понякога (не всеки път) при включване на компютъра (настолен) се появява черен екран със съобщение, което не мога да цитирам напълно, но ето какво запомних:

UEFI defaults have been loaded. Press Ctrl+P for setup.

А по-долу дава 2 варианта:
Press F1 to continue.
Press F2 for setup.

Натискам F1 и компютърът се дозарежда нормално. Каква може да е причината?

Прочетох в интернет, че такова съобщение излиза при изтощена CMOS батерия, но при мен поне засега датата и часът са точни, а и в съобщението, което се появява, не пише нищо за CMOS. Дали все пак не е от тази батерия? Компютърът е на 6 години по принцип, макар че от 1 година е с нова ОС (Уиндоус 10) и SSD диск.

# 89
  • Мнения: 217
Здравейте.
Ето четирите най вероятни причини :
1. Изтощена батерия. Това че компютъра е сравнително нов , то не означава ,че самата батерия вътре не е произведена 10 годни по рано. Така ,че си заслужава да я смените. Те са супер евтини. Въпроса е да е АБСОЛЮТНО същата.
2. Ако сте инсталирали на скоро програми който засягат чипа ? Примерно програма за следене на температура или/ и  обороти на вентилатор. Програми за оверклок ? Тогава се прави пълен формат и на дисковете и смяна на уиндоус + тотален фактори ресет на БИОС + упдейт на същият до последна версия.
3. Просто си упдейтнете биос до последна версия. /това ми се струва най вероятната причина/.
4. Просто дънната ви платка е остаряла и е време за по нова. Примерно не захранва портовете достатъчно добре за да се справи с изискванията на Уин 10 и на новите програми / игри. /това е най неприятната ситуация , тъй като не са евтини/.

Общи условия

Активация на акаунт